Jel znaš ti kad je bila 2007 godina? Iskreno, ne želim baš toliko da se vraćam u prošlost, pa šta god da se desilo. Ok, video sam, pala motka pre eto 16 godina. Dešavaju se i takve nesreće. Nekada su i gume znale da povrede putnike, dok su još imale unutrašnju, pa se tu što šta promenilo do sada. Pa i motke nisu nešto padale zadnjih ko zna koliko godina. Mnogo šta kroz vreme napreduje, pa se i te motke drugačije oslanjaju, a te 2007 još su dominirale ZIU trole. Kad bi imali kvalitetne trolejbuse, na stranu uštede kroz još uvek dosta jeftiniju struju, pluseva u vidu sjajnih performansi, jednostavnijeg i jeftinijeg održavanja, manju buku i na kraju i skoro pa nulto zagađenje, priča o tom vidu javnog prevoza bila bi potpuno drugačija. Znači, argumente nemaš, al smatraš da treba da se ukinu. Da zagovaraš električne autobuse umesto trola, pa ajde. To nas možda i čeka jednog dana. Najsmešniji argument je da će struja biti sve skuplja. Kao da će nafta da se deli džaba, plus drugi negativni efekti kroz njenu distribuciju i proizvodnju, a u smislu konkretno našeg tržišta. Struju možemo i sami da pravimo, opet, uz mogućnost da sopstvenim energentima učinimo još više isplativim sva elektro vozila u javnom prevozu. Bar u tom delu neprofitne privrede, struja uvek može da se ustupa po cenama bez marže. U pitanju je javni interes. A baktanje sa tom famoznom mrežom nije toliki bauk, iako je održavanje uopšte kod nas bolna tačka, al opet se može. Vozila su daleko veći problem. Trolejbusi sa baterijama konačno daju i fleksibilnost, da mreža skoro nikada više ne bude problem.