Šta je novo?

Trolejbusi

Možemo se nadati uskoro. Zavisno kojim tempom ih budu sklapali, samo što će izgleda malo duže testirati ove prve jer će oni biti prvi primerci Škoda-Belkommunaš trolejbusa. Kako se nezvanično saznaje testovi će obavljati pod nadzorom tehničkog kadra iz Škode i Belkommunmaša.
 
bas sam pre neki dan polazio i rekao ovo je head trolejbus,ako ubiju njega ubice sve ostale(Kao foru na vampire).E bez veze,stvarno su tupadzije :notok:
 
koliko taj gsp nema veze ni sa čim to je zadivljujuće, stvarno treba biti poseban da iz dana u dan zabijaš autogolove :kk:
 
Da je ovo normalna drzava neko bi odgovarao zbog toga
280jsw2.jpg
 
Te trole su simbol citavog jednog perioda u Beogradu... I to najtezeg, i uprkos svemu odrzale su se i dalje, bice zamenjene tek sada nekima koje ce trajati 3 do 4 puta manje. Ali to njima nije ni vazno, oni to vise samo kao lim, jer nemaju nikakav osecaj za vrednosti. Da imaju ne bi propadali stari tramvaji, ne bi se asfaltirale sine oko Kalemegdana, mnogo toga bi bilo drugacije da su na tim mestima BEOGRAJANI (nebitno da li su se rodili u Beogradu ili ne, oni koji su saziveli sa BGD su Beogradjani). A mnogi na tim funkcijama nisu uspeli ni akcenat da prilagode.
 
Iskreno se nadam da ga još nisu isekli, iako su mu skinuli motke, ogledala i ostalo, što je priprema za seču. Možda možemo slanjem e-mailova, što na gsp adresu ili adresu medija i sprečimo da ga unište.
 
Što više mejlova, to više nezadovoljstva, pa pišite (ja već jesam):

office@gspbeograd.com (provereno znam da čitaju)

A što da ne i:
beogradska@novosti.rs
redakcija@politika.rs
redakcija@blic.rs

itd.

U svakom slučaju, računajte da ima manje od 2 nedelje da se ta trola spasi, pre nego što je konačno raseku!

Znam da je naš narod u fazonu "Ma nema od toga ništa" ali odmah na to mogu da vam kažem - nema ništa ako se ne pokuša!
 
Tako]e ne bi trebalo zaobići ni info@studiob.rs .

Što više ljudi pošalje svoje mejlove, to je veća šansa da će shvatiti da je stvar ozbiljna i teže će im biti da ignorišu zahteve građana da se to vozilo sačuva!

Nadam se da nije neophodno posebno obrazlagati zašto je jako važno da se baš kec kao najstarija (a ne neka novija Zijača) trola sačuva kako bi buduće generacije mogle da vide čime smo se mi sve vozili svih ovih godina!

A kada se setim kakva je sve divna vozila GSP mirne duše rashodovao zavrti mi se i u glavi i u stomaku...
 
Mozda jedno glupo pitanje, no kako mozemo biti sigurni da je bas taj broj 1 iz 1979.?

Sta ako je u medjuvremenu doslo do renumeracije, ili ako je pravi broj jedan vec ranije rasecen? Mnogi su tokom poslednjih 20 godina zavrsili u delovima a da se ni nezna...
 
Ako je tako dobicemo takav odgovor, a svakako cemo pokrenti pricu o vaznosti ocuvanja primeraka vozila, sto nece vaziti samo za trolejbuse. Vazice i za sredjivanje olupina od starih tramvaja na dorcolu koje nekim cudom nisu unistili.
 
vrachar":2a6smbaz je napisao(la):
Mozda jedno glupo pitanje, no kako mozemo biti sigurni da je bas taj broj 1 iz 1979.?
100% je taj iz 1979. Na njemu je čak i originalni motor. Inače, on kao prototip ima neke sitnije razlike. U svakom slučaju je bio bolje urađen zato je toliko i izdržao!

Pogledajte koliko stepenika na zadnjim vratima ima GB1 iz 1979.

1_01_6.jpg


A koliko recimo ostali kao što je GB14


Ili grk GB 92
 
Vrh