Koliko sam saznao prestalo je čerupanje "keca" U svakom slučaj prisutnost u medijima je veliki uspeh, politika je najviše pomogla, studio b, rts... Tako da sada deo javnosti zna o nameri GSP-a da neopaženo iseče "keca" i uništi nam eksponat
+1markobg":eosbj3wg je napisao(la):Nasmejala me je (ironično) gornja izjava u Novostima kako nijedna trola iz 1947. nije sačuvana!!
Naravno da nije kad GSP o tome ne vodi računa!! Do sutra možemo da nabrajamo šta su sve posekli! Da se oni pitaju tako bi bilo i sa kecom (što se jasno vidi i iz ovog članka)! Ljudi očigledno neshvataju da istorija nema cenu i koliko bi svaki taj esponat značio!! Dovoljno je pogledati Lejland, zamislite kako bi sva ta stara vozila bila divna za, na primer, turističku promociju Beograda!! Najlakše je saseći!
Ništa na njemu nije u originalnom stanju. Sve je to milion puta budženo "pomoću štapa i kanapa" naročito još iz vremena sankcija tako da bi vraćanje u originalno stanje zahtevalo veliki trud i možda saradnju sa matičnom fabrikom. Odluku o muzeju i o restauracijama može doneti jedino grad jer Gsp ne raspolaže novcem, naplata ide u gradsku kasu to je valjda poznato.markobg":2shrnhp9 je napisao(la):Najbitnije je da trola ne bude isečena i da ostane u što je moguće originalnom stanju (za sada je potpuno ispravna, ništa vitalno joj nije skinuto).
Verovatno sam se pogrešno izrazio, izvinjavam se, kada sam rekao originalno stanje mislio sam na stanje u kome je sada, dakle da se ne skidaju delovi.Veliki Vracar":336bvw3m je napisao(la):Ništa na njemu nije u originalnom stanju. Sve je to milion puta budženo "pomoću štapa i kanapa" naročito još iz vremena sankcija
Upravo to je i ideja! Ali otom-porotom, ide se redom. Za početak je dovoljno srediti najbitnije (koroziju npr. GSP novac za te radove bez ikakvih problema može da izdvoji iz sredstava za tekuće održavanje) kako bi se trola sačuvala u ispravnom stanju. A ako se sačuva onda jednog dana sve može da se uradi oko njene restauracije! Drugim rečima, nije bitno da li će ta trola biti restaurirana sada ili jednog dana za 10 godina, bitno je da se sačuva!tako da bi vraćanje u originalno stanje zahtevalo veliki trud i možda saradnju sa matičnom fabrikom.
Inače 63 ljudi je potpisalo pomenutu peticiju za 2 dana što je ogroman uspeh uzevši sve okolosti (što bi se reklo, bitan je kvalitet, a ne kvantitet)! Još jednom se pokazuje da sve može da se uradi i pokrene, čak i sa nivoa običnog malog građanina, samo ako ima volje!"avramovicsasa"":11mdwlp7 je napisao(la):Najbolje opravdanje da se odreknemo svega što je lepo jeste nedostatak novca,trebamo sami da naučimo a i da naučimo mlade generacije da ne treba odustajati od nečega samo zato što je teško.
Jako je teško postati legenda kao što je to sada "kec" a vrlo lako je uništiti legendu za par sati rada brenerom,i drugi Evropski muzeji nemaju trenutno novca za restauracije pa se vozila parkiraju i renoviraju kada za to dođe vreme,jedno je nemati novca a drugo je ne želeti da se započne jedna lepa stvar.
Nadam se da će Muzeji imati sluha za ovakve akcije,sami muzeji će zarađivati novac u saradnji sa Turističkom Organizacijom Beograda ukoliko se eksponati stave u funkciju i postanu turistička ponuda.
Jedino šta je skupo ovde jeste Ideja,a kada imaš ideju,novac,podršku mogu se čuda napraviti
neko mi reče da naše Peticije nemaju nikakvog efekta za dalje događaje oko keca,imaju svakako uticaja jer je do sada 63 potpisnika pokazalo da neke stvari ne mogu tek tako da se bace ako ,,kec,,i završi na otpadu to će značiti samo ,,ne prihvatanje,,peticije i volje mladih ljubitelja ali znam da je naša akcija uzdrmala sam GSP i Muzeje kao i mnoge građane koji pozdravljaju akciju iako nisu stigli da u njoj učestvuju.
jedan gsp je morao biti ubivenhazard":1bdxexhy je napisao(la):Ja ne znam kako neko od 1 GSPa
Nisu za beogradski saobracaj tapacirana sedista. Do sada suse najboljim i najistrajnijim pokazale dobre stare klupe drvenjare.amm8990":2rx80odf je napisao(la):Pa da to je bar jasno. Kada uđete i pogledate kako je prljav BKM unutra svhatiće te da to nije prano od kako je došlo. Sedišta pocepana. Ovde ne možemo reći da su građani krivi jer su isekli tapacir na sedištima, jer se jasno vidi da su istroše od korišćenja... Šta GSP radi, umesto da poprave tapacir oni ta sedišta zamenjuju toboganima kakvi su u novijim Ikarbusima :bash: