Ja nisam nikad rekao tačno radno mesto na kome sam. Samo da je odgovorno, i da je pozicija takva da sam u kontaktu sa raznim strukturama. Nekad baratam i brojnim stanjem vozila, al mi ti podaci nisu uvek dostupni, jer fah moje službe jesu kadrovi. Nikome u firmi nije dostupno baš sve na klik, sem top menadžmentu, koji dobija podatke od nadležnih službi. To što je trenutno operativno u pogonu Dorćol, piše u prostim knjigama evidencije stanja i kvarova u održavanju. Logika kazuje ko te knjige vodi. Nema potrebe da budu dostupne svima u firmi, jer nisu svima ni potrebne za rad. Naravno, čovek se uvek može raspitati. Nisu nikakva posebna tajna. Mnogo toga saznam i u prostom razgovoru sa kolegama, kao u slučaju zglobnog električnog Higera. Interesuje me mnogo toga vezano za vozila, al jednostavno sam često svojim poslom prebukiran, i ne mogu ići po kancelarijama, pogonima i garažama, i raspitivati se o svemu i svačemu. Nemam ni vremena ni mogućnosti za to. GSP je po svim merilima dosta velika, kompleksna i raštrkana firma. Ne može se biti upućen u sve, al kad se prođe više službi u firmi, lakše se bude u toku sa nekim stvarima, plus se bolje i razume funkcionisanje jedne takve firme kao celine.