Šta je novo?

Trolejbusi

Od 20.2. važi novi red vožnje na 28 i 41. Dodati su polasci pri uključenjima/isključenjima vozila sa 40.

Razlog za ovo je što je Dorćol od juče opet pustio u saobraćaj BKM 321 iz 2005, što im je omogućilo da povrate 3 polaska na 40. Radnim danom je Dorćol sada na 4, 6, 8, 12, 13, 14, 15 i 16. polasku, dok je Kosmaj na 1, 2, 3, 5, 7, 9, 10 i 11. polasku. Vikendom celu 40 održava Dorćol.

izvor: gspbeograd.net
 
Kako? Pa šta su so sada radili pribuključenju/isključenju?
Oduvek su išli kao 28 ili 41.
Posle požara u garaži prvih dana su radili mešovito na 40 autobuai i trolejbusi.
Ondašnji autobusi, ik, nisu mogli da parariraju zijačama. Vrlo brzo bi trolejbus stizao autobus. Nije bilo samo do vozača, jer sam vozio i jedno i drugo..
A tek kad su bili privatni autobusi....
Ovakav kalambur vozila je najava potpune propasti.
Ako Kosmaj drži te polaske, šta je Dorćol uradio sa svojim vozačima, pošto nemaju dovoljno svojih vozila?
 
@branik Vidjeni su kako koriste onu novokomponovanu mrezu za iskljucenje,tako da nisu morali ici trasom 28 i 41. Verovatno su sad odustali od toga.
 
Od 20.2. važi novi red vožnje na 28 i 41. Dodati su polasci pri uključenjima/isključenjima vozila sa 40.

Razlog za ovo je što je Dorćol od juče opet pustio u saobraćaj BKM 321 iz 2005, što im je omogućilo da povrate 3 polaska na 40. Radnim danom je Dorćol sada na 4, 6, 8, 12, 13, 14, 15 i 16. polasku, dok je Kosmaj na 1, 2, 3, 5, 7, 9, 10 i 11. polasku. Vikendom celu 40 održava Dorćol.

izvor: gspbeograd.net
Hvala na informaciji. Nažalost, nije dostupna informacija nigde javno, gde da je nađem? Drugo, kako tumačimo vraćanje BKM-ova starih 18 godina na ulicu???
 
не дају на форуму да се деле информације поготово што линк није исправан. Игор да промени правила
 
Drugo, kako tumačimo vraćanje BKM-ova starih 18 godina na ulicu???
Zlatnim dobom u kojem živimo, koje uključuje i nikad više nabavljenih novih vozila. :D

не дају на форуму да се деле информације поготово што линк није исправан.
Link je ispravan, samo što moraš da se registruješ da bi mogao da pristupiš informacijama. A zbog onoga što je uradio @Milos201 , do daljneg neće biti primanja novih članova.
 
Не мислим на то него на назив форума. Више није тај, А мени је свакако забрањен улаз тамо због њихове ретардиране политике.
 
Znači očaj. Hvala Sole, ali taj forum mi zvuči kao grupa elitista jer ne dozvoljavaju da se ljudima učlane. A zašto banuju ljude i zabranjuju ulaz. Ne razumem? Šta je problem da forum bude javan i moderisan kao Beobuild?
 
Koji je to festival pacenika...

I sve to zbog teme i sadrzaja - vozila javnog prevoza.

killyourselves.jpg
 
Dao link ka sajtu koji je sada ugašen, a u vezi pitanja oko autobusa i nekih podataka o njima. Idi na temu o autobusima i pogledaj prethodnih par strana, lako ćeš naći raspravu.
 
Ja ne ogovaram, već samo objašnjavam kako stvari stoje. A nek misli ko šta hoće i ljuti se na njih koliko god mu je volja.
 
Imam nekoliko pitanja, pa ako neko može, bio bih zahvalan:
Kojom brzinom ta firma izbacuje remontovana vozila?
Koliko je bkm iz poslednje nabavke na stanju (od njih 83, ima li koji da je završio karijeru)?
Šta su uradili sa vozačima, otkako se ukidaju linije i zamenjuju autobusima, ili samo tako prate odliv vozača?
 
Sa vozačima je bar lako, jer su i vozači trolejbusa sa D kategorijom. Pošalju se u autobuski pogon, a inače je bilo razmene na relaciji Kosmaj Dorćol. Odliv nije baš konstantan. Vozača nedostaje svuda, pa i u GSP-u, al ih, recimo, ima solidno više na kraju 2022. godine, nego li 2021. godine. Ne znam koliko je u radu od 83 BKM-a iz 2010., al teško da su svi živi. Remont ide jako sporo očigledno. Dal ih je pet šest do sad izašlo iz Kordun metala. Bez novih vozila, nema opstanka trolejbuskog podsistema. Ni remont ne spašava od loše projektovane konstrukcije. Samo uklanja koroziju, i dobro jesu sređene i unutra, i malo su modernizovane izmenama na prednjoj steni.
 
Hvala. Nemamo mi više firmu koja bi izbacivala bar 3 mesečno remontovana. A potreba je i mnogo više, jer se debelo zakasnilo.
Bkm je zapravo samo modifikacija ziu šasije, u kombinaciji sa nekvalitetnom izradom, antikorozivnom zaštitom i komponentama. Sistem vuče je druga stvar.
Zato je bitno da, se kupuju vozila proverenih autobuskih proizvođača.
Vozače su oduvek šutirali kojekuda iz Dorćola, čim bi došlo do problema sa vozilima ili neki delovi trase nisu radili.
Zavisno od okolnosti, na po koji dan ili mesec, vozili smo po našem rasporedu naše linije iz Dorćola Karaburminim ili Kosmajevim autobusima, preraspoređivali su nas u Nbg da radimo njihove linije u njihovom rasporedu, ili smo kod dnevnog traženja rasporeda u Dorćolu, dobijali smenu u nekom drugom pogonu (1-2 dana). Ili, kad sam dorađivao za fond, pa tražio dopunu, dobijem deo šihte u NBg, pa popodne svoju smenu u Dorćolu. Tako sam prošao sve osim Zemuna.
 
Šasije su remontovane ali agregat to jest elektromotor je isti i ima puno problema kao recimo cena ovih radova. Pisaće uskoro mediji o tome.
 
Ne znam koliko je u radu od 83 BKM-a iz 2010., al teško da su svi živi. Remont ide jako sporo očigledno. Dal ih je pet šest do sad izašlo iz Kordun metala. Ni remont ne spašava od loše projektovane konstrukcije. Samo uklanja koroziju, i dobro jesu sređene i unutra, i malo su modernizovane izmenama na prednjoj steni.
Zar ne bi trebalo da imaš uvid u te podatke, obzirom na poziciju na kojoj si zaposlen?

Bez novih vozila, nema opstanka trolejbuskog podsistema.
Bkm je zapravo samo modifikacija ziu šasije, u kombinaciji sa nekvalitetnom izradom, antikorozivnom zaštitom i komponentama. Sistem vuče je druga stvar.
Zato je bitno da, se kupuju vozila proverenih autobuskih proizvođača.
:love:
 
Vrh