Hvala na informaciji. Nažalost, nije dostupna informacija nigde javno, gde da je nađem? Drugo, kako tumačimo vraćanje BKM-ova starih 18 godina na ulicu???Od 20.2. važi novi red vožnje na 28 i 41. Dodati su polasci pri uključenjima/isključenjima vozila sa 40.
Razlog za ovo je što je Dorćol od juče opet pustio u saobraćaj BKM 321 iz 2005, što im je omogućilo da povrate 3 polaska na 40. Radnim danom je Dorćol sada na 4, 6, 8, 12, 13, 14, 15 i 16. polasku, dok je Kosmaj na 1, 2, 3, 5, 7, 9, 10 i 11. polasku. Vikendom celu 40 održava Dorćol.
izvor: gspbeograd.net
Zlatnim dobom u kojem živimo, koje uključuje i nikad više nabavljenih novih vozila.Drugo, kako tumačimo vraćanje BKM-ova starih 18 godina na ulicu???
Link je ispravan, samo što moraš da se registruješ da bi mogao da pristupiš informacijama. A zbog onoga što je uradio @Milos201 , do daljneg neće biti primanja novih članova.не дају на форуму да се деле информације поготово што линк није исправан.
Шта је тај Милош урадио?Zlatnim dobom u kojem živimo, koje uključuje i nikad više nabavljenih novih vozila.
Link je ispravan, samo što moraš da se registruješ da bi mogao da pristupiš informacijama. A zbog onoga što je uradio @Milos201 , do daljneg neće biti primanja novih članova.
Sajt nije ugašen kako znam, ali je promenio domen.Dao link ka sajtu koji je sada ugašen
Zar ne bi trebalo da imaš uvid u te podatke, obzirom na poziciju na kojoj si zaposlen?Ne znam koliko je u radu od 83 BKM-a iz 2010., al teško da su svi živi. Remont ide jako sporo očigledno. Dal ih je pet šest do sad izašlo iz Kordun metala. Ni remont ne spašava od loše projektovane konstrukcije. Samo uklanja koroziju, i dobro jesu sređene i unutra, i malo su modernizovane izmenama na prednjoj steni.
Bez novih vozila, nema opstanka trolejbuskog podsistema.Bkm je zapravo samo modifikacija ziu šasije, u kombinaciji sa nekvalitetnom izradom, antikorozivnom zaštitom i komponentama. Sistem vuče je druga stvar.
Zato je bitno da, se kupuju vozila proverenih autobuskih proizvođača.