Pa pisao sam skoro
@Bender Rodriguez, ako se sećaš
Dugo su zadržali onog zglobnog Higera na testiranju. Rezultati su većinom dobri. Ne znam dal je predviđeno da menjaju trole električnim autobusima. Ne priča niko ništa o tome za sad. No, kukali su oni mnogo pre na nabavku loših trolejbusa, pa je na konto toga, Vesić izjavio da se neće više kupovati one beloruske i ruske proizvodnje. Kao, slušaju nas, možeš misliti
Ja sam više puta ovde pisao da sam pre za kupovinu trolejbusa sa određenom autonomijom, nego li za e-buseve, al isto tako i da sam protiv dalje nabavke beloruskog poluproizvoda. Znam da "Kinezi" nisu ne znam kakva zamena. Al da budemo realni, Higer nema baš tako loše e-buseve. Prva serija kako tako, ova druga za sad nije loša kako čujem. Plasiraju te autobuse i po bogatim evropskim državama, a za razliku od BKM-a. Bolje SOR, IVECO, Solaris-Škoda, tu je i Hess, al ovo je Srbija, nego li električni Higer. Sa druge strane, po sadašnjim iskustvima, možda bolje i električni Higer, nego li BKM sa motkama. Super kondenzatori imaju dobrih karakteristika za naše uslove. Sa baterijama nemamo iskustva, kako pisah i pre. No, bolje da probaju da elektrifikuju neku od linija, kao što je 31 na primer, nego da menjaju trole. Al već dugo imamo buseve na 21 i 40. Definitivno ostaje utisak da se trolama u Beogradu broje poslednji dani.