Pa onda ih ne treba ukinuti, nego produžiti. One itekako imaju svoju svrhu.Te linije imaju smisla samo ako bi se ponovo produžile do Studentskog Trga. Dok okreću na Slaviji, one su beskorisne.
Ne mogu da ispravim, 6205B su visokopodne Trolze.19, 21 i 22 Su suštinski neupotrebljivi patrljci od linija koji bi mogli i da se ukinu, pogotovo nemaju nikakvog smisla sada kada voze samo do Slavije. Ali 28-ca je od vitalnog značaja za zapadni deo Opštine Zvezdara, koja bez nje više ne bi imala nikakvu direktnu liniju do Trga Republike. Šta misliš, zašto se građanstvo toliko bunilo protiv njenog ukidanja, da je i gremlin Vesara na kraju morao da popusti i da je vrati? Njegovi smart planeri već godinama pokušavaju da od celog centra BG naprave zabranjeni grad u koji javni gradski prevoz ne može da uđe, samim tim ni mi obični smrtnici koji se njime vozimo.
Da sam ja gradonačelnik Beograda, po hitnom postupku bih nabavio 40 zglobnih trolejbusa Škoda Solaris 27Tr kakvi većinom voze u Sofiji, remontovao bih tih postojećih 15 starijih zglobova ako se uopšte mogu remontovati, i sa ostatkom voznog parka bih sproveo racionalizaciju; osakaćene i poluprazne linije 19, 21 i 22 se ukidaju, a 40, 41 i 29 se u potpunosti prebacuju na zglob. U Perspektivi bi bilo poželjno da se na linijama 15 i 16 ponovo uvede trolejbus( koji je njima već i vozio pedesetih i šezdesetih), a linija 48 bi mogla da se pretvori u trolejbusku, samo bi je pre toga trebalo preusmeriti da od Autokomande vozi duž partizanovog stadiona i Prokopa i onda kroz Kneza Miloša i Takovsku sve do Dunav Stanice i Pančevca, da bi se izbegla gungula sa tramvajima u Beogradskoj.
O čemu pričaš ti?19, 21 i 22 Su suštinski neupotrebljivi patrljci od linija koji bi mogli i da se ukinu, pogotovo nemaju nikakvog smisla sada kada voze samo do Slavije.
Apsolutno da, nisam 19 jednom koristio, jer nema nikakvog smisla, bolje mi je do šumica da idem, pa na 29 koja ide češće i ide do Studentskog Trga. Kad bi je produžili nekako do Ustaničke i da ide Studentskog Trga, tad bi imala smisla
Koliko putnika dnevno koristi linije 19, 21 i 22 ?O čemu pričaš ti?
Koliko putnika dnevno koristi linije 19, 21 i 22 ?
Dakle opet, nije rešenje ukinuti linije, nego ih napraviti "korisnijim". Ne znam iskreno kako ti je bolje da ideš do Šumica (pretpostavljam da presedaš na 308 ili tako nešto), da prelaziš semafore i da čekaš 29, koja je često puna, umesto direktno na Konjarniku da sačekaš 31, ili ako ga nema, 19. Znači nije uopšte smisleno ukidati linije, nego ih treba produžiti i napraviti trasu koja bi imala više logike. Trole su očigledno skraćene zbog nekih vlažnih snova Vesića, koji se već godinama ne spominju, pa tako i treba vratiti sve trole na svoje prethodne trase.Apsolutno da, nisam 19 jednom koristio, jer nema nikakvog smisla, bolje mi je do šumica da idem, pa na 29 koja ide češće i ide do Studentskog Trga. Kad bi je produžili nekako do Ustaničke i da ide Studentskog Trga, tad bi imala smisla
Pričam da je isplatljivije ići na 29, nego na 19, ja do sada nikad nisam seo u 19 od kad se vratila, jednostavno te trole nema nikad, toliko je red vožnje redak da uvek naiđe prvo 31 koja je uvek puna. Za mene je 19, ovakva kakva jeste, potpuno beskorisna linija, a koliko vidim i drugima je, jer tu trolu gotovo da niko i ne čekaDakle opet, nije rešenje ukinuti linije, nego ih napraviti "korisnijim". Ne znam iskreno kako ti je bolje da ideš do Šumica (pretpostavljam da presedaš na 308 ili tako nešto), da prelaziš semafore i da čekaš 29, koja je često puna, umesto direktno na Konjarniku da sačekaš 31, ili ako ga nema, 19. Znači nije uopšte smisleno ukidati linije, nego ih treba produžiti i napraviti trasu koja bi imala više logike. Trole su očigledno skraćene zbog nekih vlažnih snova Vesića, koji se već godinama ne spominju, pa tako i treba vratiti sve trole na svoje prethodne trase.
Nema ništa gore nego kada se uveče čeka 31 u centru grada, pa ga uopšte nema, ili dođe prepun, pa ti je jedina druga opcija 29, koja će isto tako biti puna, a 19 više nema. Sasvim dovoljan razlog da se 19 produži, a ne ukine.
Pojačanje može da bude rešenje uz produženje, 38L je dobila putnike tako što je pojačana i produžena je trasaI šta je po tebi rešenje? Ukidanje linija koje su retke i koje se zbog toga slabo koriste?
Da te ispravim. 38L nije pojačavana. Na njoj rade dva autobusa kao što su radili i pre produženja do Prokopa. Zbog reda vožnje koji je utanačen da bude celodnevno na 30 minuta, čini se da je linija pojačana.Pojačanje može da bude rešenje uz produženje, 38L je dobila putnike tako što je pojačana i produžena je trasa
u smeru ka Trgu Slavija: Vojislava Ilića – Žička – Vojvode Šupljikca – kroz okretnicu „Crveni krst“ – Mileševska i dalje redovnim trasama