^^^Pobrkao si niskopodne
Trolze 6205B sa niskopodnim
Belkommunmašima AKSM333. Trolza ima 3 komada a BKM 12. Samo je 2153 (originalno 153) restauriran u originalnu kolor šemu poput
ovog 161. Tih 15 trola retko izlaze u saobraćaj tako da to nije baš aktivan vozni park u sklopu inventara. Samo su nužno zlo na stanju za održavanje.
Pod hitno moraju da se nabave nove trole, inače će se trolejbuski podsistem potpuno ugasiti usled nedostatka ispravnih vozila. Autobusi su u Beogradu potrebni da drže nekoliko stotina svojih aktivnih linija, ako svaki dan budu menjali trole na 40, 41 i 28, postaće još neredovniji nego što su sada.
Dokle će GSP samo presipati iz šupljeg u prazno kada je u pitanju tramvajski i trolejbuski vozni park?
Pa tako će da bude do daljnjeg jer ne znaju šta će s tim sistemom. Posle će da ga ukinu. prodaju zemljište na Dorćolu i ćao. Sreća u nesreći bi bio Kosmaj 2 isključivo za zglobne autobuse.
Đilas je stvorio plodno tlo za ukidanje trola. Nije trebalo da kupuje masovno one kanturine pre Solarisa, jer bi mogao nabaviti Solarise pre autobusa za Dorćol, poput
ovog jeftinijeg sa Ganz-Škoda vučom u Rigi.
Trole, i to isključivo zglobne imaju budućnost u ovom gradu uzevši u obzir eksploatacione i kapitalne troškove po vozilo-kilometru solo varijanti, veliku patronažu i teške uslove eksploatacije u brdovitim delovima grada koji ne idu u prilog autobusima. Za pokrivanje 29, 37, 40, 48 i 50 potrebno je oko 120 vozila sa nešto većom 20% rezervom (radi izbegavanja malih nepovopljnih nabavki u slučaju havarije, odnosno radi sprečavanja fragmentacije voznog parka/narušavanja unifikacije i skoka eksploatacionih troškova). Ukinuo bi patrljke ka Banjici 2 i Čingrijinoj, a 41 je uveo kao kratki obrt kružne 40, odnosno zamenu za postojeći 40. 28 je suvišna, a 29 bi imala dovoljan kapacitet za pokrivanje vračarskog pravca bez 19, 21 i 22. 21 i 22 bi spojio sa 30, a zglobni 31 bi nakon unapređenja putne mreže preusmerio na Mokrolušku. 17 bi pojačao.
Na taj način bi racionalizovao mrežu i priveo (zglobni) trolejbus nameni. Da se razumemo, taj ko kaže da je prevaziđen i neisplativ jednostavno laže. Gomila solo trola na relativno kratkim linijicama je rak rana koja već celu deceniju dovodi u pitanje opstanak trolejbuskog sistema.