Šta je novo?

Trolejbusi

Pa trole bi bile dobre da idu bulevarom posto bi bilo dobro...

Bilo bi dobro da zamene autobuse sa trolejbusima na linijama 26 i 25 bilo bi dobro
 
hazard":1bulsjvd je napisao(la):
Sto se mene tice i sve autobuse proterati s Bulevara...
Da imamo tramvaje do Trga Republike, kao što smi imali, to bi se i moglo desiti.


Evo unutrašnjosti BKM 321

sajamskip1.jpg

sajamskip2.jpg


Ovakva sedišta kod nas neće dugo trajati. Na Volvo autobusima koje je Veolia kupila dobar deo tapaciranih sedišta je namerno isečen. Zbog toga, neprimernog odnosa putnika prema vozilu, su ljudi iz Veolie odlučili da Volvo autobuse oteraju u Požarevac, a da u Beograd doteraju turske Connecto autobuse. I posle se pitamo zašto imamo sedišta od šper-ploče!!! Pa za nas i nije ništa bolje od toga :bash:
 
jer ovo drugaciji model od ovih nasih ili je isti

e sta mislis na ono sto sam rekao da trole idu na linijama 26 i 25 da zamene autobuse
 
Cuburac93":3mj083ss je napisao(la):
Pa trole bi bile dobre da idu bulevarom posto bi bilo dobro...

Bilo bi dobro da zamene autobuse sa trolejbusima na linijama 26 i 25 bilo bi dobro
imas neki argument osim "posto bi bilo dobro"? :lol:
 
Voli čovek trole :D

ako bi se 25 i pretvarala u trolu, ona bi realno samo sekla bulevar.
Što se tiče 26, neka varijanta koja se odvaja kod Čuburskog parkića bi možda i bila smislena da ulica već nije pretrpana trolama, naročito ako se okretnica trolejbusa premesti na Dorćol gde ona i inače okreće.. ali da ide duž Bulevara, bilo bi.. šašavo..
 
Koliko je meni poznato postoje planovi do Miljakovca, pošto se trole na brdovitom terenu posebno isplate :) A tramvaji jedino je bilo govora da se produži 12 kroz Višnjičku do pogona Karaburma, međutim zasad ne postoji potreba za produžetkom, to će tek uraditi kada Višnjička postane shopping street :grand:
 
Umesto Bulevara, trole bi više odgovarale za Ustaničku, odnosno da se 31 pretvori u trolejbusku liniju.
 
hazard":hfdchksa je napisao(la):
Ma volim i ja trole, nista tu nije sporno, ali brate :D
:D

Realno ne očekujem bilo kakve nove trolejbuske linije i širenje mreže u sledećih 10 godina, osim možda izmeštanja okretnice u gradu. Ali bilo šta što bi se pravilo bi garant koristilo ovo što postoji koliko god je to moguće..

e, da, trola 34 od Prokopa do Slavije mi nema mnogo smisla ako će svakako da se napravi posle izgradnje linije metroa koja između Slavije i Prokopa ima jednu stanicu.. ne vidim baš svrhu.. u takvoj situaciji je opet logičnija varijanta sa 44 koja ide do Topčiderske zvezde kako je bilo u planu.. a što ne i dole do iza Sajma gde i sad okreće, i da se o istom trošku trolom povežu Banjica i Sajam..
 
31 i 50 kao trole i 48 mozda,zvuci realno i ok su trase :gobb:
 
Uh, 50 je definitivno zrela za trolu, kao i 48. U monografiji povodom 60 godina trolejbusa planirano je produzenje do Mirijeva. Sta mislite koliko je opravdano da trolejbusi idu za Karaburmu, tacnije kroz ul. Marijane Gregoran?
 
medjutim":3fienepe je napisao(la):
e, da, trola 34 od Prokopa do Slavije mi nema mnogo smisla ako će svakako da se napravi posle izgradnje linije metroa koja između Slavije i Prokopa ima jednu stanicu.. ne vidim baš svrhu.. u takvoj situaciji je opet logičnija varijanta sa 44 koja ide do Topčiderske zvezde kako je bilo u planu.. a što ne i dole do iza Sajma gde i sad okreće, i da se o istom trošku trolom povežu Banjica i Sajam..
Kada dobijemo metro, mnoge linije ce se menjati, a neke ce se i ukidati, zavisno od potrebe i opterecenja, a sada tesko mozemo proceniti te potrebe. Ja sam 34 predlozio nevezano za metro.
 
Ma poenta je da bi bilo dobro, u širem centru umesto autobusa ubaciti trole,posebno me nervira kada se u Kralja Milana ubace najgore krntije od autobusa umesto novih niskopodnih kojih ima,pa pobogu to je ipak centar grada,pa mogli su barem na potezu Terazije-Slavija da na linij 31 i još nekoj ubace barem novije niskopodne autobuse :notok: a ovako ići će nove trole pa onda sklepane kante
 
autobusi na liniji 31 bi mogle da zamene sa trolama to bi bilo dobro,a 50.......

Evo ja predlazem sledece linije na kojima bi mogle trole da idu a to su: 83, 46, 55, 44, 47, 48, 16 ona bi mogla da ide do instituta majke i dete gde tj. veci i ide, na liniji 75 bi mogla da ide trola to bi veoma dobro da trole opet idu od zelenjaka.......

To je to dalje nema sta vise da kazem
 
Cuburac93":173843b6 je napisao(la):
autobusi na liniji 31 bi mogle da zamene sa trolama to bi bilo dobro,a 50.......

Evo ja predlazem sledece linije na kojima bi mogle trole da idu a to su: 83, 46, 55, 44, 47, 48, 16 ona bi mogla da ide do instituta majke i dete gde tj. veci i ide, na liniji 75 bi mogla da ide trola to bi veoma dobro da trole opet idu od zelenjaka.......

To je to dalje nema sta vise da kazem
Izvini, ali malo poradi na pravopisu i gramatici.

Inače, nije poenta da se sve autobuske linije zamene trolejbuskim.
Ako bi tebe neko poslušao, iznad naših glava, na svakom koraku bi bile žice i sajle :( Zamisli takav grad.
 
GSP obnavlja vozni park savremenim trolejbusima
Štedljivi, pouzdani i bezbedni
Autor: B. I.
1604_ocp_w380_h300.jpg

Za dva meseca na gradskim ulicama trebalo bi da se nađu novi beloruski trolejbusi, koje je Beograd kupio. Prema dinamici najkasnije do 15. oktobra na ulicama će se naći svih 83 trolejbusa. Naime, protekle nedelje, u GSP Beograd potpisan je ugovor za nabavku 83 trolejbusa sa beloruskim proizvođačem „Bellkomunmaš“. Ugovor je vredan 18 miliona evra, a podrazumeva isporuku trolejbusa, rezervnih delova, alata i obuku korisnika.




Za najvećeg gradskog prevoznika, kako je rekao Radoslav Nikolić, direktor GSP Beograd ovo je značajan događaj koji će sigurno biti zapisan u istoriju razvoja trolejbuskog podsistema.

Novi trolejbusi su niskopodni, klimatizovani, sa 26 mesta za sedenje i ukupnim kapacitetom za 101 putnika. Takođe, u novim trolejbusima biće obezbeđena mesta za lica sa posebnim potrebama, kojima će biti znatno olakšano kretanje. Vozila ovog proizvođača već se nalaze u voznom parku GSP-a i pokazuju veoma dobre karakteristike. Ova savremena vozila imaju vuču na naizmeničnu struju što omogućava 30 posto uštede. Sa autonomnom vučom, moći će da pređu i do 500 metara sa spuštenim trolama, što je jako važno za beogradske uslove eksploatacije. Pored toga, ovi trolejbusi imaju duplo duži vek trajanja i jeftinije održavanje.

Sadašnji trolejbuski vozni park GSP-a sačinjavaju 124 vozila prosečne starosti 14,4 godine. Svakodnevno Beograđane prevozi 97 trolejbusa na osam linija ukupne dužine 58 kilometara. Godišnje trolejbusi ostvare skoro 500.000 radnih sati i prevezu više od 10 posto putnika, pre svega u centralnim zonama grada.

Osamdeset tri nova vozila sa 22 novija trolejbusa iz sadašnjeg voznog parka, a koja su od istog proizvođača, omogućiće daleko pouzdaniji, komforniji i brži prevoz Beograđana.
www.danas rs.
 
Siniša":1bcdl9h9 je napisao(la):
Uh, 50 je definitivno zrela za trolu, kao i 48.
U priči oko metroa se iks puta ponavljalo da se niko od vlasti nije odlučivao za početak izgradnje jer nije mogao da bude završen u istom mandatu.

Kad su trolejbusi u pitanju, postavljanje trolejbuske mreže je najlakši i najjeftiniji zahvat od svih vezanih za električni prevoz, i moguće ga je izvesti za mnogo kraće vreme od jednog mandata. Pa opet, nema ni ozbiljne priče o proširenju postojeće mreže ni tamo gde vapi za time, kao ni o izmeštanju okretnice iz centra (kakva se samo gužva digla kad je Vasina zatvorena za automobile..)

Rekao bih da ima dosta veze sa slabom popularnošću trolejbusa među glasačima..

Siniša":1bcdl9h9 je napisao(la):
U monografiji povodom 60 godina trolejbusa planirano je produzenje do Mirijeva. Sta mislite koliko je opravdano da trolejbusi idu za Karaburmu, tacnije kroz ul. Marijane Gregoran?
Ako sam dobro ispratio stvari, planirano je produženje 28 i 40 do mirijeva, ali sad se priča o okretnici trolejbusa kod Cvetka.

Što se tiče trola za Karaburmu, daj nek krenu bar parče po parče, prvo okretnicu ispod Pančevačkog mosta, pa parče odatle do centra kroz 29 novembra (inače nema šanse da bi trola slična liniji 28 bila konkurentna autobusima po brzini, a 29 novembra je beskonačno zagađena), pa dalje ka Karaburmi.

Smislena priča, ali sumnjam da će iko da na tu stranu da produžava i tramvaj ka Višnjici i trolejbus i Beovoz. Nešto od toga mora da otpadne, a u praksi se nadam da bar nešto od toga NE otpadne..
 
Kao sto vidite, po ovom planu 28 bi se produzio do okretnice u Ustanickoj, a 40 bi ostao. Plan o okretnici kod Cvetkove pijace sam video jos 2000-te po kome je trebala Gospodara Vucica da se spoji s Cingrijinom. Po planu iz monografije, okretnica kod Cvetka nije planirana, vec 28 skrece iz Mite Ruzica u Bulevar. Stalno menaju planove, ko ce ih znati :rolleyes:
Takodje, pomenuti plan predvidja trasu kroz Djure Djakovica umesto 29 novembra.
 
Uvođenje ovih manjih linija koji većim delom koriste postojeću kontaktnu mrežu bi se moglo ubrzati kupovinom trolejbusa sa nešto većom autonomijom, 4-5km. Time bi se smanjili troškovi izgradnje okretnica tih linija, a trolejbusi bi većim delom koristili postojeću kontaktnu mrežu. Za to je neophodna i oprema za automatsko spustanje trola tj. motki. Ovakav sistem je prisutan u Rimu, da bi se izbegle ružne tvorevine i mreže iznad glavnih trgova. Moguće je izvesti tako što se trolejbus zaustavlja na stanicu i otvara vrata za ulaz/izlaz putnika i u isto vreme podiže trole na kontaktnu mrežu, te time nastavlja upotrebu i dopunjava baterije. Sa takvim trolejbusima dobar deo linija sa plana bi moglo odmah da profunkcioniše :)

Evo kako sistem funkcioniše u Rimu:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=rhdv6g4kx20[/video]
 
Ovo je fenomenalno za slaviju :kk: Otkaics pred slaviju,trole mogu vise da manevrisu u kruznom toku,manje ispadanja iz vodova,uklanja se nepotrebna mreza iznad slavije,a onda na prvoj sledecoj stanici se kace i nastavljaju normalno ...
 
eh, pitanje je dal je jeftinija izgradnja mreže ili takvi trolejbusi..
 
Bilo bi korisnije da buduci LRT ako bude LRT ima uredjene stanice sa duzim medjustanicnim rastojanjem, a da se za lokalni prevoz koriste trole koje bi bile uz trotoar pristupacne. Jeste da ima mnogo boljih trasa: ja sam za 31 i 84 pod hitno, ali nije besmislen predlog ni za bulevar.
 
Vrh