filipcukovic
Higher intermediate
Jasno je i po uslovima tendera
Trole se po meni jedva drže, zglobovi su na izdisaju, isečen ih je dobar deo. Havarisano je toliko solo BKM-ova da linija 21 nema trole na svojoj liniji. Za liniju 19 su prebačene trole sa 29 zato što nema ispravnih trola. Ceo trolejbuski podsistem je na izdisaju i ako se sada ne nabave trole biće doveden u pitanje. Svakako je potrebno posle ove nabavke napraviti još jednu nabavku kako bi se proširile trolejbuske linije.Trole se drže ali u našim uslovima eksploatacije neće još dugo. Kad se zatrese BKM ja pomislim da će da ostane bez točkova...
Generalno dobro vozilo ali vreme je za nešto novo...
Nije nikada sklanjano pa vraćano ovo. Samo je sklonjeno iz tehničkih karakteristika trolejbusa (tj podataka o predmetu javne nabavke), ali sve vreme piše u opisu kriterijuma za kvalitativni izbor privrednog subjekta. Znači to je toU principu, kako sada stvari stoje, dobijamo trolejbuse od proizvođača koji je u poslednje 3 godine isporučio minimum 20 trolejbusa sa autonomijom od minimum 10 km u zemlje EU i EEA (ovaj uslov je diskutabilan jer su ga navodno uklonili, da bi nakon nedelju dana ipak rekli da ostaju pri tom uslovu).
I sora i škoda u karoseriji soraJasno je da sa ovakvim uslovima ostaje vrlo mala konkurncija (Škoda ili Solaris), no videćemo šta će se sve izdešavati do 11.03.
Gledaj stvarno. Nisam previše pažnje obraćao na taj deo.Nije nikada sklanjano pa vraćano ovo. Samo je sklonjeno iz tehničkih karakteristika trolejbusa (tj podataka o predmetu javne nabavke), ali sve vreme piše u opisu kriterijuma za kvalitativni izbor privrednog subjekta. Znači to je to
Sor računam u Škodu. Ako bude Škoda ili 26 Tr i 27 Tr (u tom slučaju ne verujem da će se Solaris samostalno javiti) ili 32 Tr i 33 Tr (Sor).I sora i škoda u karoseriji sora