Mislim da oni već sada jesu usklađeni u skladu s principom manjeg zla, iako je nejasno zašto u večernjim satima bar ovaj u Takovskoj nema drugačiji režim. Na raskrsnici 29. i Cvijićeve nije problem semafor (tu je 29. svakako prioritetna ulica), već to što se masovno ulazi raskrsnicu iz koje se ne može izaći u predviđenom intervalu. Kao što znamo, taj problem se u Beogradu rešava tako što se crtaju crvene mreže i vozači privatnih automobila lepo zamole da eventualno (ako im nije preveliko smaranje) razmotre opciju da ne ulaze u raskrsnicu iz koje ne mogu da izađu, dok se pešacima postavljaju ograde, izmeštaju semafori/prelazi i pišu kazne.
Međutim, to sve ne menja činjenicu da je Takovska najproblematičniji deo trase 23 u smeru ka Sajmu i da se taj problem neće rešiti u dogledno vreme. Ja tu ne bih gurao još jednu liniju, ali dobro...
Skoro je bila pukla ona cev kod Beograđanke i sve je bilo preusmereno Nemanjinom, pa u Kneza Miloša. Imali smo nekoliko dana besplatan preview pakla koji će uslediti kada se taj pravac uspostavi kao dominantan i primi saobraćaj iz Kralja Milana.
Plus, ove linije sa kraćim perifernim kracima poput 21 i 22 imaju smisla jedino ako u većini poštuju red vožnje tj. ako se ljudima više isplati da ih čekaju, nego da idu peške do 20, 46, 55, 29. Imaju smisla i kao lokali 29, ali za to opet treba da imaju neki održiv red vožnje. Ako im se razbije redovnost, to onda ničemu ne služi.