I faza: Nova mreža linija i predlog ukidanja okretnica u centru (Trg republike, Studentski trg, Zeleni venac, Savski trg)
II faza: Rekonstrukcija Slavije koja obuhvata ostavljanje trolejbuskih stajališta na postojećim lokacijama. Izgradnja platoa na Slaviji kod Narodne banke sa pešačkim tokovima prema pomenutom planu.
III faza: Izmeštanje stajališta u smeru ka Vračaru u ulicu Kralja Milana i obesmišljavanje pešačkih tokova preko platoa
IV faza: Proširenje pešačke oko Knez Mihailove.
V faza: Rekonstrukcija Trga republike i privremeno skraćenje Vračarskih linija 21 i 22 do Slavije, uz privremeno ukidanje linije 19, kao i 28 i 41. Linije 29 i 31 skraćene do taxi okretnice na Terazijama. Uspostavljena autobuska linija 22A Terazije - Slavija. Linije 27E, 35 i 45 produžene sa Trga republike na Novi Beograd (zona TC Ušće)
VI faza: izgradnja kontaktne mreže u Takovskoj, Cvijićevoj i Venizelosov sa namerom da se linije 28 i 41 tuda preusmere trajno a ukine mreža kroz Svetogorsku i Makedonsksku
VII faza: Privremene odluke postaju trajne.
VIII faza: Promena odluke. Linije 29 i 31 ostaju do Studentskog trga. Linija 22A se produžava do Studentskog trga. Linije 28 i 41 se vraćaju. Nakon par dana se rekonstruiše kolovoz na Trgu republike. Preslagavanje kocki i okretanje na pravu stranu (sa hrapave strane koja troši gume na vozilima na glatku stranu). Situacija se vraća na staro.
IX faza: Završena rekonstrukcija. Linije 29, 31 i 22A se vraćaju na stare trase. Linija 5A se preusmerava Francuskom i preko Trga republike zbog radova na rekonstrukciji 27. marta i Kraljice Marije. Na linijama 22A i 5A stavljeni da saobraćaju Higeri koje je aktuelna gradska vlast u tom trenutku nabavila, radi promocije istih. Linija 28 trajno ukinuta, uz obrazloženje da su vršene analize koje su pokazale da ona nije potrebna, da linije 40 i 77 zadovoljavaju sve potrebe građana donjeg dela Zvezdare. Pojačanje linije 77 sa nekoliko vozila i linije 79 sa jednim vozilom.
X faza: Najava ukidanja kontaktne mreže kroz Kralja Milana i uvođenje tramvaja br. 1 na relaciji Beko - Trg republike - Kralja Milana - Slavija sa nekoliko vozila. Pretvaranje Kralja Milana u pešačko - tramvajsku ulicu. Najava izgradnje kontaktne mreže za trolejbuse u Nemanjinoj, kako bi Vračarske linije, uključujući i 29, mogle biti skraćene trajno do Slavije, A Nemanjinom , Kneza Miloša, Takovskom, Cvijićevom i Venizelosovom saobraćale do garaže.
XI faza: Rekonstrukcija Savskog trga sa koga su već izmešteni vozovi na Prokop, zbog izgradnje BNV. Ukidanje okretnice Savski trg. Reorganizacija linija tako da kruže oko Savskog trga i saobraćaju preo BNV.
XII faza: Protest građanja zbog ukidanja linije 28. Napadi na iste, što preko medija, što fizički. Onemogućavanje pristupanjima sednicama opštine Zvezdara. Protesti građana donjeg Dorćola zbog najavljenog ukidanja parking mesta zarad širenja kontaktne mreže na Dorćolu. Takođe napadi na iste preko medija.
XIII faza: Skraćenje linija 43 i 96 do Pančevačkog mosta uz obrazloženje da je to na zahtev građana. Nakon protesta građana Koteža, linija 43 vraćena na okretnicu Trg republike.
XIV faza: Postavljanje nadstrešnjica na kružnom toku na Slaviji, za linije 21 i 22, kako je prvobitnim planom rekonstrukcije i bilo predviđeno, ali bez izmeštanja stajališta u Kralja Milana za linije 22A, 29 i 31. Izmeštanje tramvajskih stajališta u Nemanjinoj bloiže glavnom ulazu u NBS.
XV faza: Nastavljaju se protesti građana za vraćanje linije 28. Proteski i zbog lošeg vazduha u Beogradu.
XVI faza: Zatišje zbog korona virusa.
XVII faza: Nastavak protesta zbog ukidanja trolejbuske linije 28. Izmeštanje stajališta sa Savskog trga u Nemanjinu.
XVIII faza: Nakon završenih parlamentarnih izbora, linija 28 se vraća na svoju staru trasu.
XIX faza: Reorganizavija linija koje su se okretale na Savskom trgu radi opsluživanja novoizgrađenog tržnog centra u okviru BNV, pored Gazele. Početak radova na izgradnji kontaktne mreže u Nemanjinoj. Očekivanje porasta broja ljudi u autobusima na linijama koje saobraćaju kroz Kneza Miloša i ka Zelenom vencu, kao i na linijama koje sa NBG saobraćaju ka Zelenom vencu, kako bi se nadoknadila izgubljena veza sa centrom. Najavljene dalje reorganizacije linija u cilju bolje povezanosti Tržnog centra kod Gazele.