Šta je novo?

Trolejbusi

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788622#p788622:2dxbx5qk je napisao(la):
Express » 29 Okt 2020 21:27[/url]":2dxbx5qk]Kakva je to 29 kad moraš presesti na 31 ili 1 for that matter, whatever? Koja je poenta presesti sa 21/22 na 29? Nikakva jer i sa nje moraš presesti na 31 ili Vesićringišpil 22A nonsens.
31 se takođe skraćuje do Slavije.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788622#p788622:2dxbx5qk je napisao(la):
Express » 29 Okt 2020 21:27[/url]":2dxbx5qk]Idemo dalje. Koja je poenta 28 do Dorćola kada 40 prolazi bliže stare trase? Nebuloza. Dakle obesmišljavaju mrežu radi iznalaženja opravdanja za ukidanje putem rasterivanja putnika. Povrh svega troše pare gradnjom (pomeranjem trasa) kako bi vremenom i to ukinuli.

Navedeno se uklapa u portret retrogradne politike, tim pre što se radi o proverenoj tehnologiji na elektropogon.
Biće kao i u vreme kada je 28 bila ukinuta. Guranje u 40, pa presedanje i guranje u prepune 26 i 27, i u minibus 24 u koji će se moći ući svake prestupne godine.
 
Сулудо је што мисле да један локални трамвај са 3-4 станице може да замени 5 линија. Уместо да лепо направе трамвај као појачање тим линијама, они их секу, крате, сакате и укидају. То би за последицу имало преливање бројних путника линија 31, 29 и осталих трола са Врачара на већ преоптерећену линију 26.
 
Evo ga počeli radovi fotke od jutros

trola04-2020-10-29-17-54-52.jpg

trola01-2020-10-29-17-54-52.jpg

trola02-2020-10-29-17-54-52.jpg

trola03-2020-10-29-17-54-52.jpg
 
Otkud odjednom ovo? Bio sam ubeđen da sam pročitao da se od mreže u Nemanjinoj odustalo do daljnjeg.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Zar nije bilo da se nova mreža razvlači radi lakšeg odlaska u garažu? Opet ponavljam, vračarske trole do Slavije služe samo da naprave gužvu u kružnom toku, ničemu drugom. Ako i 29 skrate, bolje da ih ukinu skroz. O 31 da ne pričam. Jednostavno sve to mora da ostane u centru, plus je poželjno da se vrate 21 i 22. 22A je besmislena kao što je bila trola 22L. Ne kapiram što ne spoje 22A i 30, bolje putnicima, bolje vozačima koji ne moraju da se vrte u krug svakih pet minuta.
 
Nije bolje da se ukinu trole. To je upravo ono što i žele, a što mi ne želimo. Kao što nije bolje da se osakate 28 i 41 preusmerenjem preko Takovske (41), pa Cvijićevom, Venizelosovom I Žorža Klemensoa do Dunavske, zarad ukidanja mreže kroz Svetogorsku i Makedonsku, predstavljajući to kao unapređenje mreže, što nažalost prolazi kod odregđenog broja građana, pa čak i nekih forumaša ovde.
 
Волим троле највише на свету, али боље је да постоји 29 као овакав, него пола трола, пола електробус, притом са ужасним преседањем и оградама на Славији
 
I faza: Nova mreža linija i predlog ukidanja okretnica u centru (Trg republike, Studentski trg, Zeleni venac, Savski trg)
II faza: Rekonstrukcija Slavije koja obuhvata ostavljanje trolejbuskih stajališta na postojećim lokacijama. Izgradnja platoa na Slaviji kod Narodne banke sa pešačkim tokovima prema pomenutom planu.
III faza: Izmeštanje stajališta u smeru ka Vračaru u ulicu Kralja Milana i obesmišljavanje pešačkih tokova preko platoa
IV faza: Proširenje pešačke oko Knez Mihailove.
V faza: Rekonstrukcija Trga republike i privremeno skraćenje Vračarskih linija 21 i 22 do Slavije, uz privremeno ukidanje linije 19, kao i 28 i 41. Linije 29 i 31 skraćene do taxi okretnice na Terazijama. Uspostavljena autobuska linija 22A Terazije - Slavija. Linije 27E, 35 i 45 produžene sa Trga republike na Novi Beograd (zona TC Ušće)
VI faza: izgradnja kontaktne mreže u Takovskoj, Cvijićevoj i Venizelosov sa namerom da se linije 28 i 41 tuda preusmere trajno a ukine mreža kroz Svetogorsku i Makedonsksku
VII faza: Privremene odluke postaju trajne.
VIII faza: Promena odluke. Linije 29 i 31 ostaju do Studentskog trga. Linija 22A se produžava do Studentskog trga. Linije 28 i 41 se vraćaju. Nakon par dana se rekonstruiše kolovoz na Trgu republike. Preslagavanje kocki i okretanje na pravu stranu (sa hrapave strane koja troši gume na vozilima na glatku stranu). Situacija se vraća na staro.
IX faza: Završena rekonstrukcija. Linije 29, 31 i 22A se vraćaju na stare trase. Linija 5A se preusmerava Francuskom i preko Trga republike zbog radova na rekonstrukciji 27. marta i Kraljice Marije. Na linijama 22A i 5A stavljeni da saobraćaju Higeri koje je aktuelna gradska vlast u tom trenutku nabavila, radi promocije istih. Linija 28 trajno ukinuta, uz obrazloženje da su vršene analize koje su pokazale da ona nije potrebna, da linije 40 i 77 zadovoljavaju sve potrebe građana donjeg dela Zvezdare. Pojačanje linije 77 sa nekoliko vozila i linije 79 sa jednim vozilom.
X faza: Najava ukidanja kontaktne mreže kroz Kralja Milana i uvođenje tramvaja br. 1 na relaciji Beko - Trg republike - Kralja Milana - Slavija sa nekoliko vozila. Pretvaranje Kralja Milana u pešačko - tramvajsku ulicu. Najava izgradnje kontaktne mreže za trolejbuse u Nemanjinoj, kako bi Vračarske linije, uključujući i 29, mogle biti skraćene trajno do Slavije, A Nemanjinom , Kneza Miloša, Takovskom, Cvijićevom i Venizelosovom saobraćale do garaže.
XI faza: Rekonstrukcija Savskog trga sa koga su već izmešteni vozovi na Prokop, zbog izgradnje BNV. Ukidanje okretnice Savski trg. Reorganizacija linija tako da kruže oko Savskog trga i saobraćaju preo BNV.
XII faza: Protest građanja zbog ukidanja linije 28. Napadi na iste, što preko medija, što fizički. Onemogućavanje pristupanjima sednicama opštine Zvezdara. Protesti građana donjeg Dorćola zbog najavljenog ukidanja parking mesta zarad širenja kontaktne mreže na Dorćolu. Takođe napadi na iste preko medija.
XIII faza: Skraćenje linija 43 i 96 do Pančevačkog mosta uz obrazloženje da je to na zahtev građana. Nakon protesta građana Koteža, linija 43 vraćena na okretnicu Trg republike.
XIV faza: Postavljanje nadstrešnjica na kružnom toku na Slaviji, za linije 21 i 22, kako je prvobitnim planom rekonstrukcije i bilo predviđeno, ali bez izmeštanja stajališta u Kralja Milana za linije 22A, 29 i 31. Izmeštanje tramvajskih stajališta u Nemanjinoj bloiže glavnom ulazu u NBS.
XV faza: Nastavljaju se protesti građana za vraćanje linije 28. Proteski i zbog lošeg vazduha u Beogradu.
XVI faza: Zatišje zbog korona virusa.
XVII faza: Nastavak protesta zbog ukidanja trolejbuske linije 28. Izmeštanje stajališta sa Savskog trga u Nemanjinu.
XVIII faza: Nakon završenih parlamentarnih izbora, linija 28 se vraća na svoju staru trasu.
XIX faza: Reorganizavija linija koje su se okretale na Savskom trgu radi opsluživanja novoizgrađenog tržnog centra u okviru BNV, pored Gazele. Početak radova na izgradnji kontaktne mreže u Nemanjinoj. Očekivanje porasta broja ljudi u autobusima na linijama koje saobraćaju kroz Kneza Miloša i ka Zelenom vencu, kao i na linijama koje sa NBG saobraćaju ka Zelenom vencu, kako bi se nadoknadila izgubljena veza sa centrom. Najavljene dalje reorganizacije linija u cilju bolje povezanosti Tržnog centra kod Gazele.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788604#p788604:euv574lg je napisao(la):
Biciklistkinja » Čet Okt 29, 2020 8:47 pm[/url]":euv574lg]Ne da mogu nego su vratili 28 ali samo da kažem da je ovaj gore komentar botovski i zlonameran sa ciljem da skrene pažnju sa gornjeg posta.

Ja mislim da su je vratili samo privremeno, zbog izbora.
Moguce cak i da su je vratili da bi uskoro uzeli sve ostale. "Da se Vlasi ne dosete"
Oni koji veruju u "mirna resenja" naseg problema nemaju pojma s kim imaju posla.

Vesiceva ekipa ide dalje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788868#p788868:kxjxxhcq je napisao(la):
solecar » Pet Okt 30, 2020 4:07 pm[/url]":kxjxxhcq]I faza:avskog trga u Nemanjinu.
XVIII faza: Nakon završenih parlamentarnih izbora, linija 28 se vraća na svoju staru trasu.
XIX faza: Reorganizavija linija koje su se okretale na Savskom trgu radi opsluživanja novoizgrađenog tržnog centra u okviru BNV, pored Gazele. Početak radova na izgradnji kontaktne mreže u Nemanjinoj. Očekivanje porasta broja ljudi u autobusima na linijama koje saobraćaju kroz Kneza Miloša i ka Zelenom vencu, kao i na linijama koje sa NBG saobraćaju ka Zelenom vencu, kako bi se nadoknadila izgubljena veza sa centrom. Najavljene dalje reorganizacije linija u cilju bolje povezanosti Tržnog centra kod Gazele.


Pa to i jeste sustina. Razmislite da posedujete novi trzni centar. Dakle, hocete sto vecu posetu.
Imate grad u kome su ljudi vecinom sa mentalitetom podanika.
Trolejbuske linije u tom gardu vam ne odgovaraju, nisu usmerene prema vasem trznom centru.
Neko ce reci: Uvedite nove linije!
Zasto, kad mozete da promenite postijece linije i primorate 'ljude" da prolaze tamo. Neki ce da svrati i kupe nesto u prodavnicama kojima izadajete prostor.
To je najvaznije.
st*** se ionako ne buni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788704#p788704:36i1ibdx je napisao(la):
1111 » 30 Oct 2020 02:15 am[/url]":36i1ibdx]Zar nije bilo da se nova mreža razvlači radi lakšeg odlaska u garažu? Opet ponavljam, vračarske trole do Slavije služe samo da naprave gužvu u kružnom toku, ničemu drugom. Ako i 29 skrate, bolje da ih ukinu skroz. O 31 da ne pričam. Jednostavno sve to mora da ostane u centru, plus je poželjno da se vrate 21 i 22. 22A je besmislena kao što je bila trola 22L. Ne kapiram što ne spoje 22A i 30, bolje putnicima, bolje vozačima koji ne moraju da se vrte u krug svakih pet minuta.

To je poenta. Hoće da obesmisle linije, da se ljudima smuče a trole kao trole ko **be. Ne odustaju od paklenog plana, još bacaju pare za nove delove mreže da bi ih sutra pokidali zajedno sa starim. Pocrkali dabogda!

J*bo ih tramvaj da ih j*bo u oko, pa bolje bi im bilo da izgrade patrljak od Taša do Pariske, izgrade dovoljno potstanica, pojačaju takt i prilagode autobusku mrežu tramvajima nego što sakate trole da bi otvorili tramvajsku verziju 22A. Fuj!
 
Takođe je besmisleno to što je ukinuta linija 19 ,a primer je stajalište "Šumice" gde se u roku 5 minuta stvori oko 10- 15 ljudi na stajališu jer je 29 posebno kada ljudi idu na posao prepuna, jer se dešava da po 10 minuta nema nijedne 29-ke a onda dođu dve prepune, i mnogo puta sam kod ljudi video bes, nervozu, čak neki počnu i da vređaju vozače jer ne mogu da uđu u trolu, užas a 19 je bila linija koja je koliko toliko smanjivala gužvu, bilo bi dobro vratiti je punom trasom, ali ne znam koliko ljudi želi da se vrati 19, pogotovo ovih sa Konjarnika jer tu postoji 31.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Na Sumicama zapravo nema značajne promene. Trolejbusi sa linije 19 su presli na 29 i sad je to najfrekventnija linija u Beogradu.
Stanovnici Konjarnika su na gubitku, a Medaka na dobitku. Na ostatku trase je slično kao i pre, mada se slažem da je ovo losije rešenje.
 
29 је увек, а посебно у шпицу препуна. Једина разлика је што је што су људи са Коњарника и људи који долазе Ластама циљано чекали 19ицу. У шпицу је већ пре Шумица 19 била препуна, много средњошколаца и људи са Коњарника иду у школу и раде на Врачару.

И без обзира на то што су на 29 интервали мали, њих је јако тешко поштовати. Довољна су два црвена на семафорима да трола стигне претходну и тиме је све изгубљено. Најбоље решење за 29, из мог дугогодишњег искуства, су зглобне троле са мало већим интервалима него сада.

И када већ постављају мрежу у Немањиној, могли би да направе и скретање десно из Немањине у Кнеза Милоша, и пусте нпр 21 до Железничке станице Београд Центар.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789302#p789302:ypiscpwb je napisao(la):
direktor » Ned Nov 01, 2020 8:40 am[/url]":ypiscpwb]Sto se nisu bunili i tražili 19 nazad

Gradjanske pobune imaju smisla u normalnim zemljama gde postoji korelacija izmedju politike vladajuce elite i interesa gradjana.
Te pobune imaju smisla kao korektori politike.

U diktaturama, kada elita vodi specijalni rtat protiv gradjana, gradjanske pobune nemaju smisla. Front je toliko sirok, napadi vlasti mnogobrojni, to amateri ne mogu da isprate.

Vlast hoce da ukine trolje*******use i novac gradjana upotrebi u svoju korist.
 
Ti očigledno nisi ispratio da su građani vratili trolu 28 i da su građani odbranili parkic na ban. Brdu .. .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789314#p789314:23bgutun je napisao(la):
direktor » Ned Nov 01, 2020 9:30 am[/url]":23bgutun]Ti očigledno nisi ispratio da su građani vratili trolu 28 i da su građani odbranili parkic na ban. Brdu .. .

Da. znam za te akcije.
Odbrana parkica izgleda se zaista desila.
Odbrana broja 28. izgleda mi privremena.

Koiko je samo neuspelih odbrana.

Gradjani ne mogu neprestano da dezuraju.
U svakom slucaju svaka cast onima koji su odbranili nesto.
 
Građani ne mogu neprestano da dežuraju, ali zato imamo neumornih koji konstantno mogu da šire negativizam, u svakoj prilici i na svakom mestu.
 
I koji nas kritikuju što koristimo ili vozimo motorna vozila.

Eno na drugoj temi, Гага ga pita kako više ne dosadi sam sebi sa tim kukanjima i osudama.
 
Bandera moje bandere nije moja bandera ....3 kom bandera

ul01-2020-11-04-20-10-48.jpg
 
Бандере за шта? Видео сам и твоју другу слику у бициклистичкој теми, и искрено, одбијам да поверујем да су у питању бандере, просто је немогуће да постоје толики глупандери да поставе бандере овако слепачки насред тротоара/бициклистичких стаза
 
Prosto mi nezamislivo da ne znaš za plan širenja trolejbuske mreže na jednoj strani, na račun ukidanja na drugoj. A toliko se o tome pričalo, ne samo ovde, nego i u novinama, kao i na televiziji. Postavljaju se bandere za kontaktnu mrežu za trolejbuse.
 
Немам благе везе, тако ми и треба кад упаднем на тему коју нисам пратио. Хвала на инфо, извињавам се :D
 
Vrh