Šta je novo?

Trolejbusi

Pa neka ih, taman da imamo jednoobrazni vozni park, kako bi i trebalo da bude, zapravo
 
Nek ofarbaju sipke u crveno il plavo inace ima da im vrnem turu troli kad dodje u bg :p
 
Jao ako ovaj model dolazi u BG ,Grozno,ovo je za Beloruske zabiti :o
 
Sta fali trolama? Sa tom novom maskom su skroz pristojnog izgleda.

Inace u tim 'beloruskim zabitima' bar znaju da naprave trolu a i tramvaj sto je inace izgleda van dometa nase vajne industrije.
 
Мислим да је о томе већ било речи, али овде се не би исплатило развијање производње трамваја или тролејбуса. Ето какве проблеме имају Хрвати са својим трамвајима.
 
E samo nam fali domaći trolejbus i tramvaj,pa oni ne umeju kvalitetno da naprave autobus valjda smo svedoci svaki dan ,autobusi ne dihtuju,škripe,ne greju ne hlade koliko god da sam naklonjen domaćem proizvodu svaki put me demantuju,pa evo vozite se mercedesovim connectom pa da vidite zašto i pored svakodnevnog tegljenja mase ti autobusi izgledaju kao novi,a za izgled spolja i iznutra Beloruskih trola sama slika govori za sebe.
A ovaj model Trolze se proizvodi za Vankuver,Kanada
194959.jpg

190540.jpg

108494.jpg

E Ovo je za Beograd
 
Vozih se danas u troli ok su,samo nek teraju te zis 6,treba biti realan,i sigurno je dobro i sa ekonomskog i estetskog apsekta imati uniforman vozni park.
 
ZiU-9 (Zavod imena Urickog, rus:Завод имени Урицкого), a danas TrolZa (Trolejbuski Zavod) :grand: nije zis-6 :D I ne treba sve da se iseku, kao što je neko napisao, one što su stigle 2000. treba da ostanu! Mi bolje trole od ZiU-9 nikad nismo imali, to je činjenica ;) U svoje vreme, kada je i kupljen GB1 su parirale vodećim svetskim proizvođačima, udobna, za ono vreme tiha i veoma pouzdana vozila :)

Pogledajte ovu matoru Škodu i unutrašnjost
4400081802_331b849ae2_o.jpg

4400108050_ed69a4db56_o.jpg


A ovako izgleda kad su uradili remont
4400081358_692714c290_o.jpg


Naši bi mogli slično uraditi sa ovim novijim ZIU-9, pošto su u solidnom stanju...
 
Нисам ја баш сигуран, мени оне атинске делују много горе од оних што су стигле директно нама. Можда грешим.
 
Pa ne mislim na te atinske :o To su polovne stigle 2005. i u jako su lošem stanju!!! Govorim o novim koje su stigle kada i zglobne Trolze :kafa:

1979. - 1 (prototip)
1980. - 14 i 21
1982. - 34
1983. - 60, 62, 63, 70 i 71
1984. - 73, 83 i 88 (88 je prototip za sledeću seriju)
1985. - 93, 97, 103, 104 i 105
1986. - 116, 124 i 130
1989. - 29, 38, 40 i 41
1991. - 33 (prototip)
1992. - 28, 37 i 136
1997. - 76 i 77
2000. - od 138 do 152
2gwc84m.jpg


Grci su došli kasnije...
 
Зар су са зглобним Тролзама стигле и соло? Зар није тад стигао Белкомунмаш соло (оне четвртасте високоподне)?
 
Da, iste godine su stigle i solo, sad ne znam tačan redosled, BKM-201 je stigao još kasnije.

Trolejbusi Belkommunmaš 20101 došli su decembra 2002 godine u kontigentu od 10 vozila gr.br.118,119,120,121,122,125,126,127,128,129.
Trolejbusi su kupljeni u Minsku-Belorusija koji se ogledaju nizom savremenih rešenja: Nove šasije sa posebnim vratima za vozača,kvalitet.
antikorozivna zaštita,ne klizajući pod,udobna sedišta,displej itd.

9.01.2003 god.obavljena je svečana primopredaja trolejbusa i promotivna
vožnja kojoj su prisustvovali Nenad Bogdanović-Predsednik Gradske vlade,Zoran Rubinjoni-Gradski sekretar za Saobraćaj,Nikolaj Mihajlovič-
Jeronov-Zamenik Gradonačelnika Minska,Ivan Ivanovič Safanov-General.
Direktor fabrike Belkommunmaš,Dragan Ivković-zamenik Generalnog itd.






-Tom prilikom rečeno je da će se grad ubuduće baviti kvalitetom trolejbusa,nabavka niskopodnih i da se planira zamena dotrajalih vozila.
Trolejbusi su koštali 630 000 $ što je plaćeno novcem iz Gradskog budžeta i da će posle prepravki biti uključeni u redovan saobraćaj.

15.01.2003 godine polako je počelo uključenje u redovan saobraćaj sa
ciljem probne razrade-gr.br.118 i 119 na liniji 22L,gr.br.129 na lin.22
a kasnije gr.br.121 i 128 na liniji 29 dok nisu dobili redovna zaduženja:
118(linija 29),119(linija 41),120(linija 40),121(linija 40),122(linija 41)
125(linija 41),126(linija 29),127(linija 29),128(linija 29),129(linija 40)



Ubrzo zatim dobijaju svi reklamu ,,Bonito-Prava kafa,,po kojoj i dobijaju
nadimak ,,Bonito-trole,,znači u praksi nigde se neće čuti oznaka BLK ili
201 01 već obično ,,BONITO,,



Godinama kasnije Bonito trole menjaju svoj izgled,zbog skidanja reklame
remonta itd.






Ove trole su na početku rada imale velikih problema sa sklopkama kompresora,često nisu uključivale pa su blokirale na trasi,ubrzo su im
svima zamenili sklopke a zatim i kompresore,leti otvaraju pozadi poklopac
kako bi se kompresor hladio prirodnim putem pa me ponekada podsete na Fiće iz nacionalne klase.
http://autobusi.net/forum/viewtopic.php?t=342&postdays=0&postorder=asc&start=435


EDIT: Evo pronađoh informaciju o zglobnim Trolzama:

Prvi probni primerci GB 153 i 154 su došli 2001. ostali 155-164 tek 2003. godine.
http://photo.tramvaj.ru/images/belgrad/154.jpg
 
2012":1p1a09y6 je napisao(la):
Moram da priznam da mi izgleda jadno,gore nego što sam mislio.ali i ne čudi kad se trole u Beogradu kupuju kao na buvljaku,pa nije važno kako to izgleda i kog je kvaliteta samo neka je gomila :kafa: ajde one Trolze se vidi da su rađene za metropole,a ove Beloruske kao za Bugarsku unutrašnjost,boja me asocirala :rolleyes:
Ja ne znam da li si ti zaljubljen u te Trolze, i bas me zanima u kojim to metropolama one saobracaju?!
Video sam u ranijem postu tu novu Trolzu, i primetio da ima potpuno ista vrata kao ove nase konzerve, sto znaci da je tehnologija ista, samo su je malo usminkali.
Da dodam da su ove nase zglobne "nove" Trolze posle samo par godina koriscenja u istom stanju kao i ove od 20 godina.
 
Ја сам се јуче возио белоруском соло 40-ицом и могу да кажем да је била тиха, затегнута и врло, врло пристојна. И уопште, ови нископодни тролејбуси су, по мени, представљали озбиљан квалитативан искорак у градском саобраћају. Са ристајлингом маске изгледају још боље.
 
@amm8990

Ове соло Шкодине троле 14Tr са слика су из Братиславе :) Имамо и такве зглобне, тачније Шкода 15Tr. Ремонт се ради у већој мери у чешком граду Злину. Ове троле које возе у Братислави су произведене између 1982-1991 године. Могу да кажем да је доста њих модернизовано, али ипак се деси да човек још види понеку у "оригинал" изгледу. Штета што Братислава има само 7 нископодних трола. Соло је само једна нископодна Шкода 21Tr и 6 зглобних Шкода 25Тr Irisbus, које су направљене по моделу шасије аутобуса Irisbus Citelis. Стога може да се види, да Братислава готово и нема нископодне тролејбујсе...
 
Trolza dobila tender u Vankuveru,oni sigurno znaju šta je kvalitet,a kada su trolejbusi u pitanju Rusi tu imaju tradiciju mada i HES bi nam legao kao i Mercedes,ali ovo sa Belorusijom je više međudržavna sardnja ,znači unapred dogovreno tako su se i svi zapadni proizvođači povukli eto isto kao sa tramvajima...
 
Полако људи, не бркајте, Тролза је руска, а белоруски је Белкомунмаш. Нископодне троле и "Бонито" су белоруске, а ЗИУ-9 и 10 су руске.

АММ, сад сам се сетио, ЗИУ-9 са решетком напред су новије. Само нисам знао да је то било у тури кад и зглобне Тролзе.
 
Samo saljite ove stare trole koje su visokopodne u istoriju,danas posle x vremena udjoh u jednu,napatih se posteno na stepenicama(imam zeznuta kolena).Dajte da budu niskopodna i solidna pa cemo kasnije da jurimo over sajber iz nove serije koje sam mislio da ce biti :p
 
2012":cqwstw81 je napisao(la):
Trolza dobila tender u Vankuveru,oni sigurno znaju šta je kvalitet,a kada su trolejbusi u pitanju Rusi tu imaju tradiciju mada i HES bi nam legao kao i Mercedes,ali ovo sa Belorusijom je više međudržavna sardnja ,znači unapred dogovreno tako su se i svi zapadni proizvođači povukli eto isto kao sa tramvajima...
A ko kaze da se nisu u Vankuveru zaj***? To sto je to grad u Kanadi, odnosno na zapadu, ne znaci da su bezgesni i uvek u pravu.
Ja sam dao primere iz licnog iskustva, Beograd poseduje starije modele trola i jedne i druge firme, a Trolzina vozila su daleko losijeg kvaliteta.
Ovo samo dokazuje da se trolama nisi ni vozio, a ako jesi, to je bilo nedovoljno, jer zaista nisi u pravu.
A sto se tice dizajna, Trolze imaju lepsu prednju masku (zaista izgleda svetski), ali je otpozadi ista konzerva kao BKM, a vrata su joj odvratna, i daju utisak da im dugovecnost nije osobina.
 
Juce se vozih u ZIU9, garazni broj 142, bar mi se tako cini, dakle, ovom iz 2000. Vozilo izgleda pristojno, unutra ima neka siva sedista koja prvi put vidim (ne ona dvodelna kao u sto su ubacivali u grke), zanimljivo je da je vozilo nije tako bucno. :)
 
stf":3rskbvfi je napisao(la):
A ko kaze da se nisu u Vankuveru zaj***? To sto je to grad u Kanadi, odnosno na zapadu, ne znaci da su bezgesni i uvek u pravu.
btw Vankuver je poznat po različitim korupcionaškim aferama, npr. zemljište na ekskluzivnoj lokaciiji gde je održan Expo 86 je prodato nekom biznismenu iz Hong Konga za smešno male pare, da bi on kasnije tužio grade kako nisu obezbedili infrastrukturu koju je onda grad morao da pravi, i koja je u suštini bila skuplja nego što su prodali zemljište.. Ovo je to zemljište:
http://maps.google.com/maps?hl=sr&c....274231,-123.107729&spn=0.00637,0.019162&z=16
 
2012":3ji7thsp je napisao(la):
Sikter bre! :lol:
Пријатељу, немаш право никога ко се не слаже с тобом да тераш са форума.
 
amm8990":3kp9d88b je napisao(la):
Juce se vozih u ZIU9, garazni broj 142, bar mi se tako cini, dakle, ovom iz 2000. Vozilo izgleda pristojno, unutra ima neka siva sedista koja prvi put vidim (ne ona dvodelna kao u sto su ubacivali u grke), zanimljivo je da je vozilo nije tako bucno. :)
ZIU 9 lobi :lol:
 
Vrh