http://autobusi.net/forum/viewtopic.php?t=342&postdays=0&postorder=asc&start=435Trolejbusi Belkommunmaš 20101 došli su decembra 2002 godine u kontigentu od 10 vozila gr.br.118,119,120,121,122,125,126,127,128,129.
Trolejbusi su kupljeni u Minsku-Belorusija koji se ogledaju nizom savremenih rešenja: Nove šasije sa posebnim vratima za vozača,kvalitet.
antikorozivna zaštita,ne klizajući pod,udobna sedišta,displej itd.
9.01.2003 god.obavljena je svečana primopredaja trolejbusa i promotivna
vožnja kojoj su prisustvovali Nenad Bogdanović-Predsednik Gradske vlade,Zoran Rubinjoni-Gradski sekretar za Saobraćaj,Nikolaj Mihajlovič-
Jeronov-Zamenik Gradonačelnika Minska,Ivan Ivanovič Safanov-General.
Direktor fabrike Belkommunmaš,Dragan Ivković-zamenik Generalnog itd.
-Tom prilikom rečeno je da će se grad ubuduće baviti kvalitetom trolejbusa,nabavka niskopodnih i da se planira zamena dotrajalih vozila.
Trolejbusi su koštali 630 000 $ što je plaćeno novcem iz Gradskog budžeta i da će posle prepravki biti uključeni u redovan saobraćaj.
15.01.2003 godine polako je počelo uključenje u redovan saobraćaj sa
ciljem probne razrade-gr.br.118 i 119 na liniji 22L,gr.br.129 na lin.22
a kasnije gr.br.121 i 128 na liniji 29 dok nisu dobili redovna zaduženja:
118(linija 29),119(linija 41),120(linija 40),121(linija 40),122(linija 41)
125(linija 41),126(linija 29),127(linija 29),128(linija 29),129(linija 40)
Ubrzo zatim dobijaju svi reklamu ,,Bonito-Prava kafa,,po kojoj i dobijaju
nadimak ,,Bonito-trole,,znači u praksi nigde se neće čuti oznaka BLK ili
201 01 već obično ,,BONITO,,
Godinama kasnije Bonito trole menjaju svoj izgled,zbog skidanja reklame
remonta itd.
Ove trole su na početku rada imale velikih problema sa sklopkama kompresora,često nisu uključivale pa su blokirale na trasi,ubrzo su im
svima zamenili sklopke a zatim i kompresore,leti otvaraju pozadi poklopac
kako bi se kompresor hladio prirodnim putem pa me ponekada podsete na Fiće iz nacionalne klase.
Ja ne znam da li si ti zaljubljen u te Trolze, i bas me zanima u kojim to metropolama one saobracaju?!2012":1p1a09y6 je napisao(la):Moram da priznam da mi izgleda jadno,gore nego što sam mislio.ali i ne čudi kad se trole u Beogradu kupuju kao na buvljaku,pa nije važno kako to izgleda i kog je kvaliteta samo neka je gomila :kafa: ajde one Trolze se vidi da su rađene za metropole,a ove Beloruske kao za Bugarsku unutrašnjost,boja me asocirala
A ko kaze da se nisu u Vankuveru zaj***? To sto je to grad u Kanadi, odnosno na zapadu, ne znaci da su bezgesni i uvek u pravu.2012":cqwstw81 je napisao(la):Trolza dobila tender u Vankuveru,oni sigurno znaju šta je kvalitet,a kada su trolejbusi u pitanju Rusi tu imaju tradiciju mada i HES bi nam legao kao i Mercedes,ali ovo sa Belorusijom je više međudržavna sardnja ,znači unapred dogovreno tako su se i svi zapadni proizvođači povukli eto isto kao sa tramvajima...
btw Vankuver je poznat po različitim korupcionaškim aferama, npr. zemljište na ekskluzivnoj lokaciiji gde je održan Expo 86 je prodato nekom biznismenu iz Hong Konga za smešno male pare, da bi on kasnije tužio grade kako nisu obezbedili infrastrukturu koju je onda grad morao da pravi, i koja je u suštini bila skuplja nego što su prodali zemljište.. Ovo je to zemljište:stf":3rskbvfi je napisao(la):A ko kaze da se nisu u Vankuveru zaj***? To sto je to grad u Kanadi, odnosno na zapadu, ne znaci da su bezgesni i uvek u pravu.
Пријатељу, немаш право никога ко се не слаже с тобом да тераш са форума.2012":3ji7thsp je napisao(la):Sikter bre! :lol:
ZIU 9 lobi :lol:amm8990":3kp9d88b je napisao(la):Juce se vozih u ZIU9, garazni broj 142, bar mi se tako cini, dakle, ovom iz 2000. Vozilo izgleda pristojno, unutra ima neka siva sedista koja prvi put vidim (ne ona dvodelna kao u sto su ubacivali u grke), zanimljivo je da je vozilo nije tako bucno.