Šta je novo?

Trolejbusi

Po svaku cenu čuvaju kocke. Imbecili.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Jedno vozilo na 79?? Stvarno sramota, nemam reči.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Lepo je što je sekretarijat za saobraćaj shvatio da je ovakva situacija neizdrživa, ali nas neće zadovoljiti time. Peticija koja je onlajn 12 sati je skupila preko 700 potpisa. Idemo do kraja, do vraćanja 28. :gobb:
 
Какво домаћинско вођење града, више од пола тролејбуса у гаражи, аутобуси фале, а они уводе нове аутобуске линије уместо тролејбуских и појачавају аутобуске линије. Свака част Смарт планери.
 
Ićićemo svi mi metroom. Ima da iz Čingrijine idem na stanicu metroa u Mirijevskom bulevaru kako bi stigao do Trga republike :D
 
Za 24 sata imamo 1250 potpisa peticije za vraćanje trolejbuske linije 28. :gobb:
 
1315 potpisa za sad. Ne dotiče me direktno, ali u najmanju ruku su mogli po istom principu ukinuti i liniju 41. Tek se sad vidi po njenom ponovnom uspostavljanju koliko je i ona potrebna Banjici, kao i delovima grada koje usput pokriva. Nadam se da će na kraju vratiti 28-icu, a i 19-ica je i te kako umela da bude korisna za večito pretrpan Konjanik.
 
Где су Тролзе 5275? Питам јер на линији 40 раде само БКМ 321 и БКМ 333.
 
Ono kad si toliko bahat da posle godinu ipo dana rekonstrukcije ukineš legendarnu liniju trole a ostale proteraš da se okreću na mestu sa kojeg si sklonio običnu stanicu jer je ometala protok saobraćaja i sve to da bi sačuvao novopostavljene kocke (gde im mesto nije) bar do izbora.
Slavija je danima u kolapsu,verovatno se u sekreterijatu češaju po glavi i smišljaju kako sad.
1eafe4cf8d6388f873ca46c34d114f22.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Situacija sa prevozom je katastrofa, umesto da se pojačavaju i dodaju linije oni ih ukidaju i skraćuju... Potpisao peticiju, sad je 1410.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=677664#p677664:1icajq80 je napisao(la):
Duk » Sre Nov 06, 2019 7:36 pm[/url]":1icajq80]Situacija sa prevozom je katastrofa, umesto da se pojačavaju i dodaju linije oni ih ukidaju i skraćuju...
U vreme krize , neposredno pre uvođenja privatnika , autobuske linije su skraćivane ili deljene na dve , ali tako da se oslanjaju na tramvajski i trolejbuski saobraćaj , gde god je to bilo moguće , jer pomenuta dva sistema nisu bila ukidana i redukovana.
 
Znam ali to je bilo vreme krize a sad je zlatno doba i nikad nam nije bolje išlo... :roll:
 
Kad su počele sankcije '92, negde na jesen su ukinute tramvajske linije 1 (Kneževac - Kalemegdan) i 8 (Voždovac - Omladinski stadion), ali trolejbuske linije nijedne! U tom periodu ('91 - '95) sam živeo u Braće Jerkoviću, 25 i 26 su bile skraćene do Vukovog spomenika. Na trg sam išao tako što sam kod Kalenić pijace presedao na trole. Trole su tada istrpele dobar deo saobraćaja.
 
U članku koji je MilanoBelgrade kačio, Politika, nekada prestižne novine a danas de facto još jedno partijsko glasilo vladajuće sek... stranke, lepo stoji priznanje, crno na belo, da gradska vlast faktički nema pojma šta da radi sa trolejbusima i da maltene čeka povod i priliku da ih ukine.

Otud i ovakve svinjarije i majmunisanja sa linijama, štap-i-kanap održavanje na okretnicama, izmeštanje pogona Dorćol, i svašta nešto...


Kupio im tata Alek trolejbuse pa se igLaju deca s njima... :kafa:
 
Kad smo dece i igLanja... Najnoviji članak iz Politike:

Изненађења у јавном превозу – скраћене трасе линија 21, 22, 43 и 96

Надлежни се правдају захтевима Београђана. – Ово личи на увод у гашење терминуса Студентски трг и Трг републике - Следи ли убрзо гашење окретнице?

Шок за шоком погађа ових дана Београђане који се возе јавним превозом. Звездарци, Палилулци и Старограђани остали су без линије 28, житељи Коњарника без линије 19, а они који путују ка Учитељском насељу и Крушевачкој немају директну везу до Трга републике и Студентског трга јер су скраћене линије 21 и 22. Али, свима њима, иако им то не значи пуно, барем је још у петак стављено до знања да морају да рачунају на ове трајне измене.

Већу непријатност доживели су становници Котежа и Борче, када су тек од возача на линијама 43 и 96 сазнали да ови аутобуси не иду до Трга републике, већ само до Панчевачког моста.

Јер, док су новине за линије 19, 21, 22 и 28 објављене јасно на сајту града 1. новембра, за линије 43 и 96 та информација је изостала. Појавила се тек само на сајту ГСП-а, али и ту не видљиво, него у одељку који само упућени могу да нађу.

Грађани се питају коме је пало на памет да се тако невешто игра линијама, које су, иако нередовне, ипак биле важне. Јер, сада ће сви они који су до центра ишли аутобусима 43 и 96 морају да преседају на линије 35 и 95 које су и без овог додатног оптерећења биле крцате.

Секретаријат за јавни превоз одговара – управо грађани су тражили све ове измене.

– Што се тиче линија 43 и 96, секретаријат се консултовао са представницима општине Палилула који су предложили да оне остану на окретници испод Панчевачког моста уз оправдање да то одговара већини грађана. Иначе, линија 43 је са окретнице на Новом Београду скраћена првобитно на Трг републике управо на захтев Удружења грађана Котеж који су тада првобитно захтевали да се ова линија скрати на Панчевачком мосту – навели су у секретаријату, али су избегли да прецизирају да ли су ово трајне измене.

Тешко је поверовати да су Београђани који су користили старе линије 19, 21, 22, 28 и 96 тражили нешто од чега ће имати искључиво штету, али када је реч о линији 43, речи надлежних и нису потпуно без основа.

Ако се погледа интернет страница Удружења грађана Котеж, врло брзо се схвата да Котежани више личе на рогове у врећи. Живо се води расправа о томе да ли треба да се врати аутобус 43 до Трга републике или до Ушћа или да остане код „Панчевца”. Чини се да ће превагу ипак однети „лоби” који се залаже за хитно враћање ове линије до Трга. На фејсбук страници удружења организовано је и гласање где је та идеја однела убедљиву превагу. Осим тога, једна од последњих вести са те странице јесте и да је удружење од председника општине Палилула Александра Јовичића добило уверавање да ће наредног уторка 43 бити враћен до Трга републике.

– По његовим речима, ово садашње измештање линије до Панчевачког моста било је привремено решење – наводи се на фејсбук страници удружења.

Ово отвара питање ко не говори истину јер и секретаријат и Котежани тврде да су уверавања добили од представника највеће градске општине.

Од овог је ипак много важније што су се тектонске промене догодиле на шест прометних и важних градских линија чије трајно укидање и скраћивање је исто тако тектонски пореметило свакодневицу више хиљада Београђана.

Надлежни упорно уверавају да су овај корак предузели после озбиљних анализа и разговора. Али, иако смо затражили да нам доставе прецизно које су анализе показале да су овакве промене неопходне, они то нису учинили. Изостао је и одговор на питања да ли је ово увод у годинама најављивано гашење окретница на Тргу републике и Студентском тргу, као и да ли слична судбина предстоји и линијама 27, 29, 31, 32E и 41 чија траса се завршава на ова два терминуса. Јер, последњи потези надлежних неодољиво асоцирају на тихо гашење окретница на централном тргу и код Академског парка, а потребе грађана служе само као изговор. Зато Београђане не треба да чуди ако ускоро, на пример, чују да се аутобуси 27, 31 и 32Е продужавају до Ушћа. Наравно, „на захтев грађана”.

Као клинци са аутићима

Надлежни се градским линијама у последње време, играју као деца аутићима. Мало тамо, мало овамо, па опет назад. Можда би било смешно да није трагично за свакодневицу Београђана који месецима не могу да похватају конце јавног превоза. Један од најпарадоксалнијих примера је баш линија 43. Пре само три године она је у пакету са линијама 27Е и 35 продужена до Ушћа, како би почело постепено ослобађање терминуса на Тргу републике. И док су 27Е и 35 продужени до Блока 20, где је изграђен нови терминус, линија 43 продужена је до такође потпуно новог терминуса, али код Скејт парка. Онда је овог пролећа изненада враћена на Трг републике, опет уз образложење – потребе грађана (у овом случају Котежани се јесу заиста жалили да им је продужена линија до Ушћа закомпликовала живот). А онда једва пола године касније, одлучено је да 43 и 96 не иду даље од „Панчевца”.

http://www.politika.rs/scc/clanak/44132 ... 22-43-i-96
 
U vreme kad se ljudi vracaju s posla, na stanici kod Politike, prva 77 koja dolazi je tek na bezanijskoj kosi. I ovo je zamena za 28 cija je okretnica 300m nize.
9d4114b57846598bbe38fad3f463df6a.jpg


Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
 
Lepo ja napisah da će se brže stizati peške nego sa 77. Al' teraće oni ovo sa autobusom , ako treba , do te mere da u teoriji ide na svaki minut , a u praksi nekoliko autobusa jedan za drugim. I to sve samo da ne vrate 28. O 19 , njenom vraćanju i potrebi za pojačanjem , da i ne govorim.
 
Vrh