Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.663
- Pohvaljen
- 49.250
Da se još malo smejemo i/ili plačemo:
Javni prevoz u Beogradu: U centru samo "trole" i elektrobusevi
G.N. | 07. novembar 2019. 07:30 | Komentara: 0
Otvoren dvodnevni međunarodni seminar pod nazivom "Tendencije razvoja u javnom prevozu"
Međunarodni seminar pod nazivom "Tendencije razvoja u javnom prevozu", otvoren je u ponedeljak u hotelu "M" u okviru saradnje i članstva Grada Beograda, Sekretarijata za javni prevoz, u Internacionalnoj asocijaciji za javni prevoz sa sedištem u Briselu. Tema skupa je finansiranje sistema javnog prevoza, tiketing i uvođenje savremenih tehnologija, kao i uvođenje elektroautobusa u sistem javnog prevoza.
Nezaobilazna tema bila je metro, čija će izgradnja početi krajem iduće godine.
- Do sredine sledeće godine usvojićemo plan generalne regulacije šinskih sistema na teritoriji grada, kojim ćemo proširiti tramvajske linije za nekoliko desetina kilometara - rekao je zamenik gradonačelnika Goran Vesić na skupu.
Prema Vesićevim rečima, u najužem centru grada opredelili su se za trolejbuse i električne autobuse, što je u skladu sa politikom širenja pešačkih zona:
- U Beogradu imamo 514 linija, 2,5 miliona vožnji svakog dana i skoro 5.400 stajališta. Ove godine kupili smo 70 autobusa iz Turske i 174 iz Kine, a u planu nam je da ovog meseca raspišemo tender za kupovinu 100 novih zglobnih autobusa. Kupićemo još 40 novih trolejbusa i 10 elektrovozila .
Za prevoz 250 miliona
ZAMENIK gradonačelnika na skupu je podsetio da Grad Beograd godišnje izdvaja oko 250 miliona evra za javni prevoz. Od toga se od kupovine karata naplati oko sedamdesetak miliona, što znači da se sa 180 miliona evra direktno subvencioniše javni prevoz.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... ktrobusevi
Eno ga i Tica pored Stojčića. Nekad najveći zagovornik trolejbusa a danas još jedan u nizu partijskih pajaca koji bi da ih ukine.
Javni prevoz u Beogradu: U centru samo "trole" i elektrobusevi
G.N. | 07. novembar 2019. 07:30 | Komentara: 0
Otvoren dvodnevni međunarodni seminar pod nazivom "Tendencije razvoja u javnom prevozu"
Međunarodni seminar pod nazivom "Tendencije razvoja u javnom prevozu", otvoren je u ponedeljak u hotelu "M" u okviru saradnje i članstva Grada Beograda, Sekretarijata za javni prevoz, u Internacionalnoj asocijaciji za javni prevoz sa sedištem u Briselu. Tema skupa je finansiranje sistema javnog prevoza, tiketing i uvođenje savremenih tehnologija, kao i uvođenje elektroautobusa u sistem javnog prevoza.
Nezaobilazna tema bila je metro, čija će izgradnja početi krajem iduće godine.
- Do sredine sledeće godine usvojićemo plan generalne regulacije šinskih sistema na teritoriji grada, kojim ćemo proširiti tramvajske linije za nekoliko desetina kilometara - rekao je zamenik gradonačelnika Goran Vesić na skupu.
Prema Vesićevim rečima, u najužem centru grada opredelili su se za trolejbuse i električne autobuse, što je u skladu sa politikom širenja pešačkih zona:
- U Beogradu imamo 514 linija, 2,5 miliona vožnji svakog dana i skoro 5.400 stajališta. Ove godine kupili smo 70 autobusa iz Turske i 174 iz Kine, a u planu nam je da ovog meseca raspišemo tender za kupovinu 100 novih zglobnih autobusa. Kupićemo još 40 novih trolejbusa i 10 elektrovozila .
Za prevoz 250 miliona
ZAMENIK gradonačelnika na skupu je podsetio da Grad Beograd godišnje izdvaja oko 250 miliona evra za javni prevoz. Od toga se od kupovine karata naplati oko sedamdesetak miliona, što znači da se sa 180 miliona evra direktno subvencioniše javni prevoz.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... ktrobusevi
Eno ga i Tica pored Stojčića. Nekad najveći zagovornik trolejbusa a danas još jedan u nizu partijskih pajaca koji bi da ih ukine.