Šta je novo?

Trolejbusi

Могу да погодим, 77 се неће ни појачавати, смањење такта на једном у 10 сати, да в*ђа не гледа у звездарце
 
Где се још возила крећу тргом?
 
Jel istina ovo:
Pošto 21 ide do Slavije, a 29 nastavlja, ako ovaj prvi uleti pre 29 u krug, i stane, onda mora brzo da spusti kontakte sa žice da ovaj prođe...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Moja podrska za vracanje 28-ce.Zaista jos jedna u nizu besmislica onih tamo negde gore, sto su na bezbroj primera pokazali da ih ljudi i narod ne zanimaju, osim pred izbore.
 
Укидање тролејбуса, сеча платана, аматерска реконструкција Трга републике, Београд на води и гондола, дела су два аметера, Вучића и Весића. Један планер, други реализатор.
 
Evo NDMBGD je izdao saopštenje, nadam se da će i ostali politički akteri. U ovom saopštenju bi naveo i da je Gradska Bolnica na Zvezdari odsečena ukidanjem linije 28.

Ukidanje linija 19 i 28 nepromišljen potez koji nastavlja urušavanje javnog prevoza
Ukidanjem trolejbuskih linija 19 i 28 nastavlja se urušavanje sistema javnog prevoza u Beogradu. Umesto da unapredi javni saobraćaj i građanima obezbedi pouzdan i efikasan sistem, gradska vlast je bez jedine direktne veze sa gradom ostavila stanovnike Zvezdare i Konjarnika. Koliko je ovo nepromišljen potez govori činjenica da se na trasi linije 28 nalaze čak tri studentska doma koja ona povezuje sa Studentskim trgom i većim brojem fakulteta.

Linije 19 i 28 su mesecima bile u prekidu zbog radova na Trgu republike, što je veoma otežavalo život građana naselja kroz koje prolaze. Svaki stanovnik opštine Zvezdara je iskusio ozbiljna kašnjenja javnog prevoza u prethodnom periodu. Pored kašnjenja, ono što još više otežava život ljudi koji zavise od javnog prevoza jesu ogromne gužve jednom kada autobus, trolejbus ili tramvaj konačno stignu na stajalište. Česte su scene da na stajalištima čeka i po više desetina ljudi, od kojih dobar deo ne može ni da uđe u željeni prevoz.

Zahtevamo da se odluka o ukidanju linija 19 i 28 ne samo povuče, već da se dodatno unapredi, kako bi se velikom broju građana Konjarnika i Zvezdare, kao i studentima koji u velikoj meri koriste ove linije, omogućio pouzdan i efikasan način kretanja u gradu.

Razvoj i održavanje javnog prevoza je posebno važno kada znamo da se Beograd suočava sa alarmantnim nivoima zagađenja vazduha. Radikalno poboljšanje javnog transporta i smanjenje automobilskog saobraćaja, koji je u velikoj meri izvor zagađenja, je upravo jedna od konkretnih mera za smanjivanje zagađenja vazduha koje je inicijativa Ne davimo Beograd predstavila na nedavno održanom protestu protiv zagađenja.

Ovom prilikom inicijativa Ne davimo Beograd, podseća na naš plan “30 minuta od posla do kuće” koji predviđa radikalnu optimizaciju javnog prevoza kroz uvođenje ekspres linija i veliko grananje žutih traka i davanje priroriteta prolaska vozilima javnog prevoza, za koji verujemo da je jedino rešene kako se sistem prevoza u gradu može brzo, jeftino i efikasno podići na zadovoljavajući nivo.

https://nedavimobeograd.rs/ukidanje-lin ... g-prevoza/
 
Saopštenjem se ništa ne postiže.
Ne znam ko je nesposobniji vlast koja uništava grad ili opozicija koja to ne iskorišćava...
 
Prvi dan novih mera i već se vidi koliko je racionalizacija urađeno stručno i sa puno razumevanja prema putnicima i njihovim tokovima i potrebama. Na stanicu kod škole Vojislava Ilića , dolazi 29 , prepun , jedva da igla može da padne. Izlazi desetak ljudi , a njih dvadesetak pokušavaq da uđe. Na kraju je polovina njih morala da čeka sledeći. U suprotnom smeru je takođe naišao 29 , nešto malo manje pun nego onaj iz pravca centra. Na stanici ka centru nije bilo puno ljudi , i svi su mogli bez problema da uđu. Nešto kasnije sam se zatekao na stanici kod Gradske bolnice , u smeru ka Banjici , gde je naišao 40 , koji je već bio pun. Nikad pre nisam video toliko ljudi u 40. Radnim danom da , ali ne i vikendom. Nas 15 - ak je ušlo u njega. Par srednjih godina , koji je bio pored mene , komentarisao je ukidanje 28. On je objašnjavao da moraju ranije da siđu , jer više ne radi 28 , te da ona vidi gde bi da siđu na potezu Starine Novaka - 27. marta , i da se odatle nekako dobace do centra. Iz razgovora sam saznao da su duže čekali 77 , te su na kraju morali trolom donekle da se dobace. Kod glavne pošte se maltene skroz ispraznio 40. Ostalo na desetak unutra. Sve ovo se dešasvalo u periodu 17h - 18h.
 
Da, bilo je i za očekivati. Pametnjakovići rasteraše ljude sa 77 zato što trola ide češće - više nego duplo češće.

Veliki aplauz Vesiću&Co za ovako "smislenu" izmenu. Smradovi jedni štetni.

Sa 77 može da se presedne na 41 za tu jednu stanicu do Vasine ko baš neće peške, međutim baš 77 ide retko u odnosu na trolu.

Problem je u tome što Dimitrijala stvarno nema alternativu jer je u rupi. Nešto mora nadomestiti gubitak 28 duž trase pomenute ulice. Na jednom brdu tramvaji, na drugom 65. 74 i 79 ni ne računam zato što su uz to što nijedan ne ide do Trga Republike još i solo. 77 je ipak najdirektnija, najbrža, zglobna i omogućava presedanje na čestu 41 ali baš ona ide retko.

Dobro uvek postoji rešenje, recimo može se uvesti 69 Blok 28 - Zvezdara sa 5 zglobnih vozila na 15min kao pojačanje 71 i 77, samo se treba zapitati sa kojih bi skinuli vozila? O polovnim ni ne razmišljaju.

Ako išta drugo bar broj 28 ostaje slobodan za ispravku oznake 27E.
 
Гужве на линији 29 су велике, а они укинуше 28 и оптеретише 29 и 77. Власти треба одузети кола да виде шта је добар превоз.
 
Verujem da će vratiti 28.
Ali, Trg ih plaši, znaju da je klimav. Možda i pojačaju 40, ali tek kad malo prikrpe trolejbuse posle godinu dana neodržavanja.
Ili ne znaju šta će, ili im je cilj otimanje placa na Dorćolu, pa polaku idu ka ukidanju trolejbusa. I jedno i drugo je kriminalno i vreme je da im se kaže: "Dosta!"
 
Verovatno je da su upropastili sve trolejbuse pa je ovo novo rešenje jedino što mogu da izvuku sa postojećim brojem trola.

Molim Vesića da mi objasni kako se to 19, 21 i 22 preklapaju sa drugim linijama u Kralja Milana a 22A ne. Samo to da mi objasni i da on umesto škode do Vračara ide tim trolejbusima jer mu je to super veza.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676438#p676438:100ppqvd je napisao(la):
bair » 02 Nov 2019 21:18[/url]":100ppqvd]Ovako izgleda kad se organizuje protest

"Lazović pozvan u zatvor, zbog protesta mu preti i zaplena imovine"

http://rs.n1info.com/Vesti/a533800/Akti ... ovine.html

Пффт, ко још у љету 7528 очекује да ће протестима шта променити. Једино ако раде за американце или су у неком удаљеном крају света
 
Nije toliko problem broj vozila. Ako se ne varam trenutno je u saobraćaju 70 trolejbusa, a ima ih jos bar 20 ispravnih. Mada odavno nije bilo nabavke trolejbusa i dobro bi došlo da se malo ponove.
Delimično razlog može biti i nedostatak vozača, koji sada konačno posle nekoliko godina imaju 2 slobodna dana (pre ovoga samo 1). Najverovatnije je da gradski oci iz nekog razloga mrze trolejbuse, jer drugog objektivnog razloga nema. S obzirom da je bilo i nekoliko najava potpunog ukidanja, još su i dobro prošli...
 
Da, pre dve godine su najavili da će ukinute trole i da će umesto njih ići elektrobusevi, a sad su najavili 40 novih trolejbusa u šta sumnjam.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676570#p676570:12ptj1uv je napisao(la):
SRBO » Ned Nov 03, 2019 1:01 pm[/url]":12ptj1uv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676438#p676438:12ptj1uv je napisao(la):
bair » 02 Nov 2019 21:18[/url]":12ptj1uv]Ovako izgleda kad se organizuje protest

"Lazović pozvan u zatvor, zbog protesta mu preti i zaplena imovine"

http://rs.n1info.com/Vesti/a533800/Akti ... ovine.html

Пффт, ко још у љету 7528 очекује да ће протестима шта променити. Једино ако раде за американце или су у неком удаљеном крају света
Četvrtina nezadovoljnih da izađe, rešila bi problem, lako. Dok je malo ljudi na ulici, mogu da rade šta hoće. Rumuni i Česi nam u poslednje vrme daju primer.
A umeli smo, i te kako, nekad.
Ova garnitura trolejbusa je ušla u desetu godinu. Vreme je za remonte i obnavljanje, da opet ne bi moralo davse kupuju svi odjednom.
 
Ne mogu da se ne setim ranih 2000tih kad je renovirana ulica Kralja Milana da je 31 kružio okolo pod obrazloženjem da centralnom gradsokm ulicom mogu ići samo trolejbusi (zbog ekologije)... Posle par meseci 31 je vraćen na staru trasu... NIje da ima direktne veze ali eto da se podsetimo ;)
 
Vesić: "Nema potrebe za 19, Konjarnik ima 31 koji vodi do centra".
31: "nEmA pOtREbE zA 19, KoNjArnIk iMa 31 kOjI vOdi Do CeNtRa".
610f416a37679872480f85b6984cf114.jpg


Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
To je za one što su rekli da je 19 nepotrebna, a bilo ih je i ovde na forumu.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Vrh