Šta je novo?

Trolejbusi

Kad su rekli da razvlace mrezu preko Gudulicevog Venca, rekli su da zbog toga ukidaju 28....onda su prosli put zavrsili Trg, i vratili 28,kao nema veze salili smo se... evo sad opet otvaraju Trg i opet je ukidaju... ovo sto se radi trenutno je cist vandalizam, nadam se da ce ovo ludilo jednom stati... pa oni ocigledno ne zele da opterecuju dodatno ove kocketine na Trgu, sto rece neko bar do izbora, pa ce posle opet da ih prevrcu ako treba... prosli put su ukinuli 28,sad su ukinuli i 19 i 28....linija 19 svakako je linija o kojoj moze da se raspravlja da li je potrebna ili ne, ali celu Zvezdaru ostaviti na 40 i 77....boze ima li te...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Nikako im to nije dobro pred izbore. Umesto da uvode linije, oni ukidaju.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675854#p675854:1cxzfcxp je napisao(la):
Dart » Pet Nov 01, 2019 9:57 am[/url]":1cxzfcxp]Pričaju da je zbog kocki tj. da je ograničenje težine preko Trga 6 tona po osovini. Zbog toga otpadaju zglobni trolejbusi koji i prazni prelaze to ograničenje, nadam se da to ne znači i 31 potpuno solo...
Dok je solo trolejbus težak oko 10+ tona i već sa 20 putnika prelazi to njihovo ograničenje, pa gledaju da ih redukuju...

Belkommunmash bkm-201 je težak 11900 kg (dve osovine prosek po 5950 kg ), Belkommunmash bkm-333 16 440 (tri osovine prosek 5480), stim što II i III osovina imaju udvojene točkove, pa time i manje opterećenje po cm2.
 
Сада брдо људи иде са 31 до Кнеза Милоша да пређе на 40.
 
Ljudi udarila vlast u glavu, ne izlazi to iz audija. Oni nisu decenijama usli u gradski prevoz, sta je za Vesica 19 i 28, samo dva broja, a zamisli dodjes iz Kraljeva i toliko si mocan da Beogradjanima ukidas neke brojeve i teras ih da se guraju i pesace. Plus im je rekao vodja da se nikada bolje nije zivelo na skupu, pa verovatno misle da se niko i ne vozi trolom.
 
Ma ima da ćute povodom ovoga, neće ni pisnuti na reakcije. Ako budu vratili linije, nastaviće da ćute kao da se ništa nije desilo. Njima nije nimalo stalo do toga da priznaju grešku, a zamislite sada da se jave da se ukinuli dve bitne linije samo zbog toga što su loše uradili trg.
 
Ode 28
b46582f42f7a08894fe4eb7af9546e3e.jpg


Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
У Београду је очигледно најмање битно квалитетно повезати најбитније установе.
 
Sekretarijat za javni prevoz saopštio je da su završeni radovi na rekonstrukciji i uređenju Trga republike i da se od danas u 18 časova pušta javni prevoz, a sve ulice u zoni Trga republike, koje su bile zatvorene za vreme izvođenja radova, ponovo se puštaju u saobraćaj, tako da će se i sva ostala vozila kretati po režimu saobraćaja koji je bio aktuelan pre početka radova na rekonstrukciji Trga republike.

Trolejbuska linija 29 i autobuska linija 31 vraćaju se na redovne trase. Trolejbusi na liniji 29 (Studentski trg – Medaković 3) saobraćaće sledećom trasom: Studentski trg – Vase Čarapića – Trg republike – Kolarčeva – Terazije – Kralja Milana – Trg Slavija – Makenzijeva – Cara Nikolaja Drugog – Mileševska – Žička – Vojislava Ilića – Svetozara Radojčića – Medaković 3; autobusi na liniji 31 (Studentski trg – Konjarnik) saobraćaće trasom: Studentski trg – Vase Čarapića – Trg republike – Kolarčeva – Terazije – Kralja Milana – Trg Slavija – Bulevar oslobođenja – Ustanička – Konjarnik. Ponovo se uspostavlja trolejbuska linija 41 (Studentski trg – Banjica 2), a vozila će saobraćati sledećom trasom: Studentski trg – Vase Čarapića – Trg republike – Makedonska – Svetogorska – Takovska – Kneza Miloša – Bulevar vojvode Putnika – Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića – Neznanog junaka – Crnotravska – Paunova – Banjica 2.

Trolejbuske linije 21 i 22 se skraćuju do Trga Slavija. Vozila na liniji 21 (Trg Slavija – Učiteljsko naselje) saobraćaće trasom Trg Slavija – Makenzijeva – Cara Nikolaja Drugog – Mileševska – Žička – Vojislava Ilića – Mis Irbijeve – Dr Velizara Kosanovića – Učiteljska – Učiteljsko naselje; trolejbusi na liniji 22 (Trg Slavija – Kruševačka) ići će trasom: Trg Slavija – Makenzijeva – Cara Nikolaja Drugog – Mileševska – Žička – Vojislava Ilića – Gospodara Vučića – Kruševačka – Garibaldijeva – Matavuljeva – Kruševačka.

Zbog preklapanja trasa pojedinih trolejbuskih linija u centralnoj gradskoj zoni sa ostalim linijama javnog prevoza, a u cilju optimizacije trolejbuskog saobraćaja, ukidaju se trolejbuske linije 19 i 28, ističe se u saopštenju. Uspostavlja se nova autobuska linija 22A, kojom će putnici moći da se prevezu od Studentskog trga do Trga Slavija, i to trasom Studentski trg – Vase Čarapića – Trg republike – Kolarčeva – Terazije – Kralja Milana – Trg Slavija.

Linije 24, 26, 37 i 44 ponovo saobraćaju prema Neimaru, Senjaku i Kneževcu preko Terazija i Kolarčeve ulice, a u suprotnom smeru linija 26 će ići preko Kolarčeve ulice i Terazija, dok će linije 24, 37 i 44 ići preko Makedonske i Dečanske ulice. Linija 27 ponovo saobraća prema Trgu republike, preko Terazija i Kolarčeve ulice, a trasa linije je sledeća: Trg republike – Braće Jugovića – Dečanska – Trg Nikole Pašića – Bulevar kralja Aleksandra – Ruzveltova – Mije Kovačevića – Dragoslava Srejovića – Jovanke Radaković – Mirijevski venac – Rableova – Mihaila Bulgakova – Koste Nađa – Mirijevo 3. Linija 32E ponovo saobraća do Trga republike i radiće na relaciji Trg republike – Višnjica. Trasa ove linije je sledeća: Trg republike – Bulevar despota Stefana – Višnjička – Maršala Tita – Višnjica, navodi se u saopštenju Sekretarijata za javni prevoz.

Novi raspored stajališta linija javnog gradskog prevoza nakon završetka radova na rekonstrukciji i uređenju Trga republike:

– trolejbuske linije 29 i 41 i autobuske linije 22A i 31 koristiće sva stajališta u Vasinoj i na Studentskom trgu;
– u Kolarčevoj biće uspostavljena nova stajališta „Trg republike”, u oba smera, i to u smeru ka Terazijama za autobuske linije 24, 26, 37 i 44, minibus linije E2 i E9, kao i noćne linije 26N, 29N, 31N, 33N, 37N, 47N, 48N i 51N, a u smeru ka Studentskom trgu za autobusku liniju 26, minibus linije E2 i E9, kao i noćne linije 26N, 29N, 31N, 33N, 47N, 48N, 51N i 202N;
– ispred Platoa dr Zorana Đinđića uspostavlja se stajalište „Trg republike” za autobuske linije 24, 37 i 44, kao i noćne linije 15N, 27N, 32N, 37N, 56N, 75N, 101N, 304N, 511N, 704N i 706N u smeru ka Dorćolu;
– na novoizgrađenoj poziciji u Makedonskoj (neposredno pre raskrsnice sa Ulicom braće Jugović) uspostavlja se stajalište „Trg republike” za liniju 41, kao i noćne linije 68N, 301N, 304N i 603N u smeru ka Domu omladine;
– u Bulevaru despota Stefana uspostavlja se stajalište „Trg republike” za noćne linije 27N i 101N u smeru ka Pančevačkom mostu, precizira se u saopštenju.

izvor: beograd.rs
 
Bolji prevoz bio pod nacistima i fašistima (mislim na one tokom 40. godina XX veka). :)
 
Трамваји и аутобуси су ишли у минут, али се карта плаћала.
 
Pa placa se i sad na ovaj ili onaj nacin. Ako da pare iz budzeta, a puni taj budzet parama od poreza na tvoju zaradu, pdv, akcizama na alkohol, cigarete, gorivo, porezom na imovinu, raznim taksama i sl ti si taj prevoz svakako platio koristio ga ili ne. Tada kada su isli u minut nije ti drzava gulila kozu sa ledja na svakom koraku, vec si placao prevoz ali nisi pola izmisljenih stvari koje danas placas.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676028#p676028:3ixu0o3j je napisao(la):
SRBO » Pet Nov 01, 2019 4:54 pm[/url]":3ixu0o3j]Скратише ми 21 трајно?

Е вала то им није требало
Ne znam dal je trajno , ali će zato da 21 i 22 zvrndaju maltene prazni , a u 29 neće moći da se uđe , jer niko lud neće hteti se oslanja na 22A.
 
Kada se vrate 29 i 41 linija 22A gubi apsolutno svaki smisao jer je inače služila da preveze putnike od Slavije do Terazija jer je jedino još 31 išao tuda, a sada će svi da ulaze u 29 i 41, niko živ neće koristiti 22A.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675845#p675845:1lepkahb je napisao(la):
Dart » Пет Нов 01, 2019 9:35 am[/url]":1lepkahb]Odlučeno je da se ipak vrati 41, ali će biti isključivo solo linija. Tačnije zglobovi će jedino raditi na 40 (10 vozila), jer su im zabranili da idu preko Trga Republike.
Значи ли то да су Тролзе одвозале своје?
 
Ne verujem da imaju 10 ispravnih zglobnih BKM, tako da će i Trolze verovatno na liniju 40.
 
A sad će 40 na uključenje i pri isključenju prazan da ide? Kako da ide kao 28 kad ona ne postoji?
 
Kada sam živeo u Kaluđerici pre 20 i kusur godina, tada sam studirao (Filozofski fakultet) i često sam koristio 28, presedao sam sa 309ke i malo pešačio (ništa strašno) do prve stanice 28ice.
Neverovatno korisna i uvek puna linija. Ovo je vrhunac nenormalnosti (da nekažem neku goru, vulgarniju, reč) ukidati ovu liniju.
19 jedino treba ukinuti ako se 31čitavom trasom pretvori u trolejbusku liniju. Sada ne.
Imam isto mišljenje i za skraćivanje 21 i 22. Čemu to??? Drugo, 22 je jedna od najstarijih trolejbuskih trasa, nikada je ne bi skraćivao.
 
Bilo bi interesantno pitati Groxyja pred novinarima kako to je ranije GSP mogao da pokrije sve stare trolejbuske linije vozilima, a sad i povrh toga što su skratili 21 i 22 i 22L zamenili autobusima, ukidaju 19 i 28.

Baš bih voleo da čujem koliko su vozila otpisali i/ili koliko im vozača fali kad se odlučuju na takve očajne, slepačke poteze.

Vidim da model ''štap i kanap održavanje na okretnicama'' daje rezultate. Trolejbuska flota je dobrano okrnjena i srozana, te vlasti sada mogu postepeno da nastave na pripremanju javnosti za potpuno ukidanje tog podsistema u narednom periodu. :kafa:


Btw, čuo sam iz prve ruke da se trenutno radi procena sve nepokretne imovine GSPa. Ako ste se pitali - da, najviše ih zanima pogon Dorćol.
 
Raspad sistema javnog prevoza i lesinari koji bi da se ogrebu.
Pogon Dorcol -lepo parce zemljista koje moze da se unovci...

"- Izmeštanje postojećeg depoa iz centralnog gradskog područja na Dorćolu omogućilo bi korišćenje atraktivnog zemljišta za druge namene - navodi se u dokumentu."
iz dokumenta direkcije za gradsko gradjev. zemljiste.
 
VeUpravo naša mila,
tebi valja potkresati krila.

Je l' moguće, Beograđani dragi, da sve ovo trpimo? Ako se pitate ima li kraja tekućem eksperimentu - nema, dok ga mi ne prekinemo. Njima je lepo, ovakav seks mora da vodi do nedokučivog vrhunca. A nema slađe penetracije za primitivaca, nego kad maltretira nedužan narod, u ovom slučaju stanovnike Zvezdare, pacijente Gradske bolnice i one koji im idu u posetu.
 
Vrh