SRBO
Advanced
Ти старији су ја мислим до 2016 чак и ишли како кад у редовну употребу, знам да сам сликао давно 2015е
Pa sigurno žele postići nešto time, ali još ne znamo šta. Npr možda traže razlog za smenu direktora GSP-a, ili opravdanje za ukidanje linija ili možda čak svih trolejbusa...branik":23k0oy3o je napisao(la):Ali ne razumem što neko radi uzaludan posao i piše prijave, kad zna da se neće ništa dogoditi.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=673345#p673345:6rq0lh54 je napisao(la):Kesha » Pet Okt 25, 2019 9:48 am[/url]":6rq0lh54]Teška glupost Došljak. Idiotizam je registrovati nešto što i ne može ići van kontaktne mreže, što isto važi i za tramvaj. Bitno je da su sva vozila osigurana. Ne znam dal trolejbusi još negde nose registarske tablice. Ovo šta sam lično nešto proputovao, nigde ih nisam primetio. Ubi nas birokratija.
Bender Rodriguez":1vwwhzlu je napisao(la):Zakon može i da se promeni ili doradi. To i jeste svrha i poenta zakonodavne vlasti i institucija.
Zakoni se prave i usvajaju da bi društvu/zajednici život bio lakši i bolji. Ne da bi se degenerisalo ili kočilo besmislenim odlukama i ograničenjima.
Apsurdno je, pa rekao bih čak i degenerativno, insistirati na registraciji trolejbusa u Srbiji, gde trolejbusa ima jedva preko 100, i gde jedino može, pa jedino i ume da ih vozi samo obučeni vozač preduzeća GSP iz Beograda... i to samo tamo gde postoji kontaknta mreža... I sve to pošto je taj sistem funkcionisao ovde 70 godina bez ikakvih problema i incidenata uzrokovanih njihovom (ne)registracijom.
A da ne pričam kakvo je licemerje izvršnih organa vlasti da se vataju za insistiranje na takvim stvarima dok im se pod nosom dešava milion drugih, a mnogo gorih propusta i kršenja zakona.
Žika":1vwwhzlu je napisao(la):Da ali se dala opcija i privatnici a da uđu u elektro podsistem
Али овде уопште није споран закон, већ власништво тролејбуса. Довољно је да Град Београд препише спорне тролејбусе ГСП-у и проблем ће бити решен. Регистроваће их као што су регистровали старије тролејбусе.Žika":1x1xw0mu je napisao(la):[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=673345#p673345 je napisao(la):Kesha » Pet Okt 25, 2019 9:48 am[/url]":1x1xw0mu]Teška glupost Došljak. Idiotizam je registrovati nešto što i ne može ići van kontaktne mreže, što isto važi i za tramvaj. Bitno je da su sva vozila osigurana. Ne znam dal trolejbusi još negde nose registarske tablice. Ovo šta sam lično nešto proputovao, nigde ih nisam primetio. Ubi nas birokratija.
Kako god, zakon je donesen i postoji. Znači mora se poštovati.
Šinska vozila su druga priča i drugi ih zakoni tretiraju-
Evo i u Nemačkoj imaju regularno tablice.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=odaOnbw7C9g[/youtube]
Francuska
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8B5twnxhkaU[/youtube]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=673579#p673579:1elgn1hu je napisao(la):Somi303 » Pet Okt 25, 2019 9:10 pm[/url]":1elgn1hu]Али овде уопште није споран закон, већ власништво тролејбуса. Довољно је да Град Београд препише спорне тролејбусе ГСП-у и проблем ће бити решен. Регистроваће их као што су регистровали старије тролејбусе.Žika":1elgn1hu je napisao(la):[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=673345#p673345 je napisao(la):Kesha » Pet Okt 25, 2019 9:48 am[/url]":1elgn1hu]Teška glupost Došljak. Idiotizam je registrovati nešto što i ne može ići van kontaktne mreže, što isto važi i za tramvaj. Bitno je da su sva vozila osigurana. Ne znam dal trolejbusi još negde nose registarske tablice. Ovo šta sam lično nešto proputovao, nigde ih nisam primetio. Ubi nas birokratija.
Kako god, zakon je donesen i postoji. Znači mora se poštovati.
Šinska vozila su druga priča i drugi ih zakoni tretiraju-
Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
Pa baš to. GSP je u raspadu, nesposoban kreditno i Grad je uzeo kredit, a tada nije vođeno o tome računa, i time upisan kao vlasnik. Kasnije su ukapirali.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=673589#p673589:17jttm7h je napisao(la):Дошљак » Pet Okt 25, 2019 10:39 pm[/url]":17jttm7h]Зар није проблем у кредиту који је узео град Београд, а не ГСП?