Šta je novo?

Trolejbusi

A je l' postoje nagađanja koje bi trole uzeli? Još uvek ruske, beloruske ili ima i drugih proizvođača?
 
Rusi su rekli da ce ucestvovati na tenderu.

Takodje u igri su mislim oni Italijani sto bi da preuzmu Ikarbus.
 
Koje modele nude ti italijani i rusi?Sta je bolje da nam padne?Verovatno ce italijane da uzmu a?
 
02.jpg
Rusi izjavili da gotovo sigurno dobijaju tender,verovatno su u stanju da brzo isporuče trole,namam ništa protiv i onako su mi te stare Ruske trole nekako skica Terazija ,nadam se da će ostaviti nekoliko primeraka da i dalje kruže :) a nove izgledaju baš ok.
bottom.jpg
 
Nova serija Ruskih trola nazvana " Megalopolis",simpa ;) liče mi na ove nove buseve na aerodromu,širokotrupni...
download
a evo i najnovijeg Metro voza ako sklope dil za Bg Metro.
 
Da, imaju više serija ne zanam koja je novija, neke serije su samo za Moskvu a neke za export,na tvojoj slici je verzija koje isporučena Sofiji možda bi baš ta išla za Bg ,ako opet ne izbace neku novu,jedna serija je rađena u koperaciji s Škodom i nekom inovacijom u vezi el.motora pokušaću da pronađem
.
81720.jpg
 
Ova u mojoj slici je najnovija, ali one rendere su izgleda novi voz jer sam njegov broj vec jednom video dok jos nije imalo rendera, a ovaj iz tvoje slike je stariji od ovog sa moje slike i ne koristi se mnogo, ali je ovaj novi izgleda slican njemu.....confusing...
 
Meni izgleda da samo menjaju kokpite zavisno od serije ,unutrašnjost i sa strane su isti....
 
I meni, pogotovu sa strane mi je glupo sto ih nikako ne ulepsaju, cak i poljaci i drugi istocno evropski proizvodjaci su ih prestigli sta se tice industrijskog dizajn-a.
 
Mene i dalje fascinira ova decidna brojka od 83 trolejbusa. Znam da verovatno ništa ne znači, ali je prosto fenomenalna. Kao da je neko predviđenu izdvojenu sumu podelio sa unapred poznatom cenom vozila i dobio ovaj broj. Kao što sam već pisao, ako se uz ove 83 trole ostave samo BKM-ovi - to je 105 vozila (=premalo). Ako se uz njih ostave još i Trolze - to je previše, pogotovo što bi bilo krajnje besmisleno da toliki zglobni trolejbusi čuče kao rezerva (što bi Trolze bez sumnje bile sa ovolikom mrežom), dok solaći rade.
 
Ali postoje projekti prosireja mreze, ka Dorcolu, sto niko da se seti da uradi, kao i u drugim delovima grada, mozda su na to racunali
 
Pa bio bi spas da uvedu(vrate) Trole umesto svih buseva koji se okreću na Zelenom Vencu,zamislite samo ekološki uticaj na okretnicu i susednu pijacu.
Gradska železnica troši 40 do 60, tramvaji 40 do 90, a trolejbusi čak 90 do 130 vatčasova po tonakilometru. To znači da je potrošnja električne energije kod trolejbusa, u odnosu na gradsku železnicu, gotovo dvostruka .
Jedina, ne i beznačajna prednost trolejbusa je što ne zagađuju životnu sredinu, to se vidi kao razlog protiv ukidanja ovog podsistema javnog prevoza u gradu.
- Prednost trolejbusa je u tome što ne zagađuju životnu sredinu i koriste obnovljive izvore energije. Preko Terazija dnevno pređu oko 1.200 puta. Da je umesto toga 1.200 prozaka autobusa , zamislite kolika bi bila koncentracija gasova u vazduhu,
 
Odakle je vest? Imas lepo napisano na forumu kako se postavlja vest, molim te, pridrzavaj se toga. Ovo ti nije prvi put.
 
Ovo je izvađeno iz jednog ranijeg teksta kao tehnički podatak te nije potreban link,a ako ti smetaju imena mogu izbaciti (evo urađeno)ali cilj je bio da se predstavi tehnička činjenica a ne nečija izjava pre dve godine ,zaista ne vidim ništa sporno a ovaj forum nije ni Tanjug ni BBC.malo preteruješ....
 
Dobro, onda nemoj da staviš link, ali makar nekako stavi u quote kako bi znali šta si ti rekao, a šta prenosiš.
 
Dil,i za kredit su mi tražili manje papira :kafa:
 
Trolejbus je dobar i za razne uzbrdice. Odavno sam predlagao da se hitno vrate u Zemun, Jadna ona Glavna ulica.
 
Polako ljudi,ajde okretnicu trola e na dorcol i da se eventualno neka manja linija busa zameni trolom.
 
Vrh