Nije mi palo na pamet to za Dorćol, priznajem. Toliko dugo se ništa ne radi po tom pitanju, da ideju nije teško u potpunosti smetnuti sa uma. Ta priča je u potpunosti stala kada su se Dorćolci pobunili, a ima tome bar 2 godine. Mrtvo slovo na papiru. A ni pre toga nije otišla dalje od pukog crtanja po salveti, iako su još kad je izmeštana okretnica iz Rajićeve ljudi upozoravali da kapacititet Studentskog nije dovoljan i da ta varijanta mora biti izrazito privremena. Od tada je prošlo skoro 6 godina.Матеја Бељан":12nf0kru je napisao(la):Ali postoje projekti prosireja mreze, ka Dorcolu, sto niko da se seti da uradi, kao i u drugim delovima grada, mozda su na to racunali
Eto, veselo. Ponovo isto. Jel' tako teško generacijama urbanista i saobraćajaca da skontaju da su to dva sistema koji se međusobno isključuju u određenim delovima grada? Zglobni autobusi imaju problem zbog uzbrdica na trasama linija 48 i 50, a gužve su velike za solo vozila. Tramvaj je neizvodljiv. To bi trolejbus odrađivao očas posla.Urbanista":12nf0kru je napisao(la):Treba širiti mrežu tramvaja, a nikako trolejbusa!
Evo nečeg o tome.vucko":32fs2o4h je napisao(la):48 i 50 ica da budu trole,to bi bilo zanimljivo videti!
A sto su se Dorcolci bunili oko premestanja trola,jel bi se nesto unistilo ili moralo prepravljati(ulica,neki park?) ili sta?
dušanova = cara dušanavucko":1rcu7x8y je napisao(la):mada ne znam gde je dusanova ulica nema je na mapama?
U gradovima su obično trolejbuski podsistemi zamenjeni tramvajskim...Urbanista":3jtkdl6k je napisao(la):Svi odbacuju trole, a mi ih zadržavamo i još neki žele da se širi mreža...
Nemačka je, na primer, imala 60 trolejbuskih sistema, a danas ima samo tri!
sa ovakvim trasama sistem se ne bi isplatio. najbolje je da im trole idu u delu grada koji nema jaku metro vezu, kao što su uradili sa Tramlink-om. stavili ga lepo u južni London, gde nema mnogo metro konekcija, i skuplja im putnike za isti. tako bi i trole trebalo da idu po Griniču, jer tamo ima dosta delova koji nisu povezani sa DLR-om2012":10irwibb je napisao(la):Da ali London ponovo planira uvođenje trola,bio i render u ranijin postovima
.....www.tbus.org.uk...... ekologija pobeđuje kritike,ali trase su druga stvar naravno.....
Ovo mi najjace sto se zale zbog zagadjanja koje donose trole. Trole su inace poznate po izduvnim gasovima...:bash:connect":306fzp0q je napisao(la):Evo nečeg o tome.vucko":306fzp0q je napisao(la):48 i 50 ica da budu trole,to bi bilo zanimljivo videti!
A sto su se Dorcolci bunili oko premestanja trola,jel bi se nesto unistilo ili moralo prepravljati(ulica,neki park?) ili sta?
Za ovu rečenicu da bi javni prevoz izazvao kolaps, a to ne čine individualni automobilisti treba dodeljivati Darvinovu nagradu. Kao onaj car što je predlagao ukidanje tramvaja da bi se dobile još dve kolovozne trake.
Inače, svi raniji planovi za širenje mreže ka periferiji su predviđali pokrivanje linije 50 i širenje ka Miljakovcu i Mirijevu, jer su to pravci na kojima trolejbus može ostvariti svoje pune potencijale.
+1hazard":1f4jtae3 je napisao(la):Trendovi sto se trolejbusa tice dolaze i odlaze. Trenutno se npr. u Italiji planiraju nove linije, u Spaniji su se u jednom mestu nedavno vratile trole, imas na ovoj temi londonski plan o uvodjenju trola, itd. Nakon drugog svetskog rata smatralo se da su trole (i autobusi) bolje i efikasnije od tramvaja, ali se to pokazalo pogresnim, pa su negde vraceni tramvaji. Sto naravno ne znaci da u odredjenim slucajevima trolejbus ima prednost nad tramvajem.
Trolejbusi u Beogradu ne zauzimaju veliki broj linija i funkcionisu tamo gde funkcionisu zato sto su najbolje resenje za te linije, tj. bolje od autobusa ili tramvaja. Kazes da treba siriti tramvajsku mrezu, ali kako bi provukao tramvaj Mekenzijevom? Cara Nikolaja? Smatras da je dobro sto se na Trgu okrece masa cadjavih autobusa?
Nije to nikakav problem, pogledaj samo Slavijuamm8990":3mxh9g1a je napisao(la):Što se tiče prolaska kroz Bulevar kralja Aleksandra, jako teško je realizovati tramvajsku mrežu i kontaktnu za trolejbuse i to se nigde ne praktikuje.
Pa ako bi trole isle do Mirijeva, ne bi bio neki veliki problem sto se toga tice, jer bi tramvajska i trolejbuska mreza koegzistirale samo jedno kratko parce, recimo od Ustanicke do Mite Ruzica, ako govorimo npr. o liniji 20 (koja se inace svojim velikim delom poklapa sa trolejbuskom mrezom - kroz uciteljsko, V. Ilica, preko plavog mosta i na Medaku).Михаило":zp0nvgit je napisao(la):Nije to nikakav problem, pogledaj samo Slavijuamm8990":zp0nvgit je napisao(la):Što se tiče prolaska kroz Bulevar kralja Aleksandra, jako teško je realizovati tramvajsku mrežu i kontaktnu za trolejbuse i to se nigde ne praktikuje.
Pa zar je to dobro rešenje Primetno da je da trolejbusi na Slaviji uvek moraju da koriste spoljnu traku, iako kruže, kao recimo 22L, što dodatno bravi zbrku u saobraćaju :kafa:Михаило":2bzaseo2 je napisao(la):Nije to nikakav problem, pogledaj samo Slavijuamm8990":2bzaseo2 je napisao(la):Što se tiče prolaska kroz Bulevar kralja Aleksandra, jako teško je realizovati tramvajsku mrežu i kontaktnu za trolejbuse i to se nigde ne praktikuje.
Dobro odrzavana trola moze da traje 25 godina (tramvaj 50).Urbanista":16je9730 je napisao(la):Pa i nije ti neki adut jer ako kupujemo moderne trole i postavljamo novu elektrifikaciju za njih – mnogo će nas skuplje koštati nego da kupimo moderne, ekološke autobuse koji ne bi bljuvali naftu i koji bi pokrivali i najudaljenija naselja, što sa trolama nikad ne bi bio slučaj...
Govorite o kupovini high-tech trola ili kakvih god, a zaboravljate o prednosti autobusa, pogotovo savremenih...