Šta je novo?

Trolejbusi

@ThinkAgain


Ти си видовит:shok:? Слутиш шта ће се десити, па онда доносиш категоричан закључак.

Мени, а верујем и већини осталих форумаша, је драго што ће будуће троле имати батерије и не видим у томе заверу нерадника, већ мали корак у побољшању саобраћајне ситуације у Србији.
 
Veruj mi nije zavera "radnika" (neradnika) nego mentalitet i manjak unutrasnje kontrole. Vozilo koje se navodno pokvari a ustvari ima neki sitniji kvar odma istera putnike i ide navodno u garazu. Napise kvar a vozac cita novine kod hale 14! A isterao nas kod Sajma. Kaze kvar. Ja isao u grad posle pola sata i vidim kako krece da stane kod Gospodarske. To je krajnji bezobrazluk. Ako treba da skrati neka kaze a ne da laze da je pokvaren pa da cita novine i digne noge na volan.

Sto se baterije tice kazem to iz iskustva jer su Graf-Steyr solo imali baterije pa ih nikad nisu koristili sa putnicima. Nestane struje na Slaviji, istera nas i ode prazan do trga.
 
ThinkAgain":1fvmxidb je napisao(la):
Uh sto volim da cujem za to samostalno napajanje. To je opet pokrice guzice GSP-a i grada. GSP-a da vozila mogu da isteraju putnike i odu u garazu a za grad da ne bi pravili zastoj. Opet se putnici nista ne pitaju. A posto smo lenji i zapustimo mrezu naravno da ce da se kida cesto pa ce to cesto da rade. A mi gradjani po ko zna koji put obmanuti nadajuci se da je to za nas. U Rimu jeste za gradjane jer mreze na nekim delovima uopste nema ali ovde ce to biti samo pomoc GSP-u da se njegova vozila i radnici slucajno ne pretrgnu od prekomernog rada...a to nije prekomerni vec tako samo bukvalno beze s posla.
Opet neka zavera majku mu!
 
Pa neko davno rece ipak se okrece pa coveka ubise...

I za Nikolu Teslu rekli da nije normalan pa i nije jer se danas sve nenormalno smatra vrlo normalnim.
 
shmeksi":36pjfe0e je napisao(la):
ThinkAgain":36pjfe0e je napisao(la):
Pa neko davno rece ipak se okrece pa coveka ubise...
ti baš imaš skromno mišljenje o sebi
Shmeksi da se odmah izviniš njegovoj visiosti, veličanstvenom ThinkAgain-u, zbog tako niskih provokacija!

Zar ne znaš da je on sa svih strana i od svih predaka BEOGRAĐANIN (još od Singidunuma), a takvima je kultura ophođena i pre svega svest i inteligencija kaljena još u akademskim krugovima dok je Beograd bi više-milionsko središte Otomanske imperije.

To je superioran um, a što si ti .... pa ajde da te ne karakterišem .... nemoj očekivat da razumeš njegovu svetost a naročito
Namoj da ga naljutiš pa da mi ostanemo bez tako genijelnog doprinosa.

Predložih već -- treba da ga igorišemo pa da se oseća kao ne shavćeni genije ispred svog vremena, verujte tako bi mu samo učinili uslugu, da se ne pati sa nama jadnima, što možda nismo Beograđani ni u prvom kolenu
 
Uskoro tender za kupovinu trola
Novi trolejbusi na ulicama za dve godine
Autor: Goran Svilar | Foto:O. Bunić | 13.11.2009. - 08:33

Tender bi trebalo da bude raspisan do kraja godine
Grad Beograd nedavno je potpisao ugovor za kupovinu novih tramvaja sa španskim proizvođačem „CAF“ ali nije odustao od novih trolejbusa. Procenjuje se da će nove trole u Beograd stići pre španskih tramvaja, a tender za njihovu kupovinu biće raspisan do kraja godine.

Proteklog leta u Beogradu su boravili predstavnici poznatih proizvođača trolejbusa „Ansaldo“ (Italija), „Hes“ (Švajcarska), „Neoplan“ (Nemačka), „Škoda“ (Češka) i „Solaris“ (Poljska) koji su pokazali interesovanje za izradu novih trolejbusa za Beograd. Oni će do kraja godine imati priliku da dostave konkretne ponude, jer će najkasnije do tada biti raspisan tender za kupovinu novih trolejbusa. Grad planira da kupi 83 nova trolejbusa, a ako se zna da jedan košta oko 250.000 evra to će biti investicija od najmanje 20 miliona evra. Direktor GSP „Beograd“ Radoslav Nikolić nada se da će tender biti raspisan već krajem novembra.
- Kod nas sve traje malo duže nego što bi trebalo ali se nadam da će do kraja meseca biti raspisan tender za kupovinu 83 trolejbusa. Trolejbuse je lakše sklapati i praviti, a rok za isporuku prvih biće dve godine, za razliku od tramvaja gde je reč o tri godine - kaže Nikolić.
Budući dobavljač trolejbusa moraće da ispuni uslove koje će Grad postaviti u tenderu. Nikolić kaže da je 90 osdsto tenderskih uslova već definisano, a neki od osnovnih zahteva su da to butu jednodelni niskopodni sa asinhronom vučom i klima uređajima. Nova vozila će morati da imaju i nezavisni pogon, što znači da neće stati kada u trolejbuskoj mreži nestane struje, već će nakon toga moći da pređu određenu distancu bez napona.

Prosečna starost 15 godina
GSP „Beograd“ u svojim redovima ima 42 trolejbusa koji su nabavljani posle 2000. godine ali i 70 koji su nabavljani pre toga. Prosečna starost je oko 15 godina, mada ima onih koji su odavno postali punoletni. Prosečna brzina kojom se kreću trolejbusi je

www.blic on line
 
sizif":2djwlfew je napisao(la):
Мени, а верујем и већини осталих форумаша, је драго што ће будуће троле имати батерије и не видим у томе заверу нерадника, већ мали корак у побољшању саобраћајне ситуације у Србији.
Izrazito mali korak, ali dobro - računa se trud. Prilično se često može čuti tvrdnja da je Dorćol najgori pogon u čitavom GSP-u. Čast tamošnjim izuzecima (ima ih). Ukoliko se isti ne disciplinuje, od tog izuma će biti više štete nego koristi, jer ako je čak i deo stvari koje se mogu pročitati po forumima uže vezanim za GSP istinit - oni bi se (da imaju baterije) isključivali u svakoj turi. Tu se pominju tuče na terminusima, kuliranje otpravnika, nepoštovanje redova vožnje, podletanje tramvajima koji prolaze ukrštaje bez struje... Pritom ova mrzovolja nije čak ni posledica toga što većina vozi stara vozila, jer to se radi i sa novim.

Gomila zastoja koju građani imaju običaj da pripisuju ograničenoj funkcionalnosti samog trolejbusa, uskim ulicama ili dotrajalim vozilima zapravo prečesto potiče od ljudskog faktora.

Svojevremeno je kružila priča da se u trolejbuski pogon ide po kazni, što je (ukoliko je tačno) napravilo od njega jedan dosta nefunkcionalan skup individua.
 
Hm...Kao svakodnevni musterija 28 i 40tice,ljudi su ok jedino sto ponekad ne staju na stanicama i redovno staju u pekari kod gradske bolnice da uzmu novine i burek :D
 
Vidite što su nam TrolZe bile fine nekad :)
161.jpg

154.jpg
 
Jel znaš da su ih zvali popularno"metle" :lol:(kada dođe na stanicu počisti sve one koji je čekaju i prolaznike zbog kapaciteta)
 
I dobra stara trasa do Kalemegdana. Gradske vlasti su je ukinule i zamenu nikad nisu napravile. I onda kao nesto su uradili u Beogradu od 2000.
 
Ta trasa je trebalo da bude ukinuta...stavise, treba da se ukine i sadasnja do Stud. trga jer cela Vasina i Uzun-Mirkova treba da budu pesacka zona.
 
jovanovm":2be3hjim je napisao(la):
@hazard
Treba, ali nam treba i metro stanica ispod... :p
Treba nam i metro stanica ispod, ali nije neophodna. Kako prezivesmo pretvaranje Knez Mihailove u pesacku zonu bez metroa? Cak i bez kompletnog "tramvaja za 21. vek" koji je predvidjao tunel za tramvaje kroz centar. Zapravo ne postoji nijedan valjani razlog zasto Uzun-Mirkova i Vasina nisu pesacke zone vec danas.
 
Mislim da bi trebali da napravimo anketu od kog proizvodjaca bi voljeli da budu kupljeni novi trolejbusi npr heese,mercedes,garsd ene sift valjda se tako zove ,trans alfa,antonov sto da ne ,solaris,itd :kafa:
 
jovanovm":11v75uum je napisao(la):
Kako prezivesmo pretvaranje Knez Mihailove u pesacku zonu bez metroa?
Tako sto trole idu do Studentskog.
A od Trga Rep. do Studentskog ima tacno koliko peske? 5 minuta? :D Saobracaj u Vasinoj/Uzun Mirkovoj i onako vec ogranicen, nece se nista epohalno dogoditi ako se skroz ukine. Eto, nekad su trole isle i do Kalemegdana, sad ne idu - pa sta? Koliko treba od studentskog do kalisa? To je smesna razdaljina...1 stanica.

A trole bi mogle da dodju do studentskog i kada bi Vasina/Uzun Mirkova bile pesacke zone, samo s druge strane.

Evo npr. moja skromna zamisao (samo da ilustrujem da je sve moguce bez problema) je da polovina trol. linija koje danas okrecu na studentskom (recimo 19, 21, 22, 29) okrecu na Trgu Rep., gde se danas okrecu busevi (koji ne treba tu da se okrecu uopste), a da se za potrebu ostatka (22L, 28, 41) zatvori Brace Jugovica za sav saobracaj osim trolejbuski, kao i Simina ili G. Jovanova zajedno sa Visnjicevom izmedju te 2 ulice. Onda bi trole mogle da naprave veliki krug od Francuske kroz B. Jugovica u Visnjevicu pa natrag Siminom ili G. Jovanovom do Francuske. I eto trola sve do studentskog trga (tj. parka), a sam trg pretvoren u lep pesacki plato sa nekim sadrzajem (spomenik, fontana, sta vec) umesto okretnice sa trafikom.

Siguran sam da se to moze uraditi i bolje na neki drugi nacin. Npr. gde treba da bude da okretnica na Dorcolu?
 
Na 25. maju, i lepo da idu Vasinom, 7. jula ili uz Kališ, pa Dušanovom i na 25. maj. Savršen način da se popularnost tog dela grada poveća - a tamo ima dovoljno prostora da se napravi NORMALNA okretnica gde bi svih 7 linija imale svoje zasebne trake za polozaka/odmaranje pa ne bi bilo situacija da se natrpa 20 trola na trgu, pa da kasne one koje treba da krenu (mislim da je to veliki, ako ne najveći, problem trolejbuskog saobraćaja u Beogradu). Lepo se 31 skrati do Slavije, a Vasina suzi na po jednu traku i zabrani i taksistma.
 
Vrh