Šta je novo?

Trolejbusi

По том старом плану су тролејбуси ка новој окретници на Дорћолу требали да иду кроз Цара Уроша или Краља Петра. Иначе занимљиво замишљена мрежа линија тада:
19 Дунавска - Коњарник
20 Дунавска - Црвени крст
21 Дунавска - Учитељско насеље
22 Дунавска - Крушевачка
27 Влајковићева - Миријево 4
27А Влајковићева - Миријево 3
28 Добрачина (депо) - Коњарник
29 Дунавска - Медаковић 3
33 Топчидерска звезда - Миријево 2
40 Бањица 2 - Звездара Чингријина
41 Дунавска - Бањица 2
44 Дунавски трг (Панчевац) - Топчидерска звезда
47 Дунавски трг (Панчевац) - Миљаковац 2
50 Миријево 3 - Видиковац
54 Дунавски трг - Видиковац

По том плану би имали око Прокопа 6 тролејбуских линија.
 
Meni nije jasna okretnica u Vlajkovićevoj ulici. Kako su to zamislili?
 
Чини ми се да је то само назив окретнице, попут окретнице на Славији која се зове Бирчанинова, а налази се у Катићевој до раскрснице са Бирчаниновом.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609389#p609389:2ngfxmn5 je napisao(la):
Siniša » Ned Mar 17, 2019 5:46 pm[/url]":2ngfxmn5]Ovo jeste iz monografije koja je izašla povodom 60 godina trolejbusa u Beogradu, a sad što su iskoristili staru mapu za projekciju novih linija, na kojoj nema vračarskog tunela, to je drugi problem.
Plan je iz osamdesetih godina , čini mi se. Vidi se po načinu izrade , a i po lokaciji za gazažu , koja je na trasi linije 20 kroz Cvetanovu ćupriju.
 
Plan nije iz 80ih, monografija je skenirana i postavljena na railserbia forumu. Nažalost, monge stranice su izbrisane, obzirom da su postavljene preko tinypica.
 
Ако је план новији, онда штета што су одустали од првобитне идеје да се троле од Васине спусте кроз Дорћол до нове окретнице, а и живо ме интересује замисао спајања постојеће окретнице на Звездари са Миријевом.
 
Преко Милана Ракића, наравно, план да се прошири је вероватно одавно, чак је и у плану за Миријево споменут тролејбус (као и трамвај, и тунел са Устаничком, али то је погано антинапредно решење тајкунских фашиста ;))
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608571#p608571:2i815re2 je napisao(la):
Дошљак » 14 Мар 2019, 16:02[/url]":2i815re2]Проблем је што се планира трамвај од Трга преко Теразија до Славије. Наводно ће сад поставити шине на Тргу а касније и на Теразијама и у Краља Милана.

по мени је ово супер идеја

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609318#p609318:2i815re2 je napisao(la):
Siniša » 17 Мар 2019, 10:58[/url]":2i815re2]Ne znam da li je ovo bilo, ovo je plan trolejbuskih linija kako su planirali pre 10-ak godina. Ovo je iz monografije "60 godina trolejbusa u Beogradu".

29ub00.jpg

ови би могло да се уради за највише 2 године, када би хтели. и иселе трамваје из Београдске и све пребаце на Ресавску (Ресавску затворе за аутомобилски саобраћај, само јавни превоз и хитне службе), а шине искористе за правац од Славије до Теразије (има 1 км двоколосечне, што је довољно до Старог двора), а скретницу из Булевара пребаце на Ресавска-Краља Милана
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609497#p609497:2le98sda je napisao(la):
Siniša » Pon Mar 18, 2019 12:35 am[/url]":2le98sda]Plan nije iz 80ih, monografija je skenirana i postavljena na railserbia forumu. Nažalost, monge stranice su izbrisane, obzirom da su postavljene preko tinypica.
To što je monografija novijeg datuma , ne znači i da je plan širenja mreže novijeg datuma. Ako konkretno piše godina izrade plana uz samu sliku , onda bi bilo lepo da se i to postavi , jer ovako možemo do sutra da tvrdimo da jeste od ranije i da nije od ranije. Ja sam izneo konkretno na osnovu čega mislim da je iz osamdesetih godina.
 
Пошто смо се дотакли трамвајa на Славији и у Ресавској, најбоље би било да се 10 "исправи" тј. да иде до Калемегдана кроз центар преко Краља Милана и Теразија, 14 да се укине, а 3, 7 и 12 Ресавском, с тим што би требало додати у Немањиној трећи колосек за скретање у Ресавску још од Савског трга.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609627#p609627:u9cc9zdr je napisao(la):
solecar » 18 Mar 2019 01:27 pm[/url]":u9cc9zdr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609497#p609497:u9cc9zdr je napisao(la):
Siniša » Pon Mar 18, 2019 12:35 am[/url]":u9cc9zdr]Plan nije iz 80ih, monografija je skenirana i postavljena na railserbia forumu. Nažalost, monge stranice su izbrisane, obzirom da su postavljene preko tinypica.
To što je monografija novijeg datuma , ne znači i da je plan širenja mreže novijeg datuma. Ako konkretno piše godina izrade plana uz samu sliku , onda bi bilo lepo da se i to postavi , jer ovako možemo do sutra da tvrdimo da jeste od ranije i da nije od ranije. Ja sam izneo konkretno na osnovu čega mislim da je iz osamdesetih godina.

Ovo je plan iz 80ih. Izvini za loš snimak, otići ću, ako treba i skenirat ću da izgleda bolje. Može?

2ng4sco.jpg
 
Овај план за 2000ту ми се чини још занимљивијим и амбициозбијим.
 
I šteta što nije sproveden u delo! Tramvaj i trolejbus mogu da pokriju najveći deo potreba u centru i udaljene tačke sa većim opterećenjem, odnosno, tramvaj može pokriti dalje tačke sa opterećenjem a trole mogu pokriti poprečne i manje opterećene delove i povezati ih sa tramvajima, onda bi broj autobusa i mogao da pada i da se pretvori u kratke linije sa elektro pogonom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609670#p609670:2dk85yka je napisao(la):
Siniša » Pon Mar 18, 2019 6:44 pm[/url]":2dk85yka]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609627#p609627:2dk85yka je napisao(la):
solecar » 18 Mar 2019 01:27 pm[/url]":2dk85yka]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609497#p609497:2dk85yka je napisao(la):
Siniša » Pon Mar 18, 2019 12:35 am[/url]":2dk85yka]Plan nije iz 80ih, monografija je skenirana i postavljena na railserbia forumu. Nažalost, monge stranice su izbrisane, obzirom da su postavljene preko tinypica.
To što je monografija novijeg datuma , ne znači i da je plan širenja mreže novijeg datuma. Ako konkretno piše godina izrade plana uz samu sliku , onda bi bilo lepo da se i to postavi , jer ovako možemo do sutra da tvrdimo da jeste od ranije i da nije od ranije. Ja sam izneo konkretno na osnovu čega mislim da je iz osamdesetih godina.

Ovo je plan iz 80ih. Izvini za loš snimak, otići ću, ako treba i skenirat ću da izgleda bolje. Može?

2ng4sco.jpg
To stoji , ali ovaj plan sa narandžastom mrežom nikako ne može da bude rađen posle 2000. Na planu se jasno vidi da dosta blokova na NBG nisu izgrađeni , ne postoji Braće Jerković (Padina) , ne postoji Cvetanova ćuprija , Lisičji potok sa dve tri ulice uz Beli dvor , Jajinci slabo izgrađeni , Ne postoji naselje Stepa Stepanović...
 
Uzeli su samo staru kartu kao podlogu i ništa više. Ista karta je korišćena i da prikažu stare mreže koje su nekada postojale. E sad, da su mogli bolje napisati monografiju i sakupiti sve planove i ideje koje su imali, po godinama, mogli su.

Da li ste primetili da su na kartama iz 80ih planirali prebacivanje trase u Njegoševu ulicu?
 
A jel piše u monografiji da su tako uradili? I otkud onda još i zamisao da se gradi depo u Cvetanovoj ćupriji , kada je u vreme izgrade monografije taj deo bio uveliko izgrađen i nije bilo izvodljivo da se izgradi depo? A čisto sumnjam da bi radili eksproprijaciju zemljišta , zarad depoa , koji su već imali na Dorćolu. Plus što je mnogo jednostavnije asfaltirati put do Kosmaja i sprovesti kontaktnu mrežu.
 
Dragi forumaši, da li ja pišem kineski????? Jesam li nešto pogrešno napisao????? Ako sam nešto pogrešno i nrezumljivo napisao, molim moderatora da to izbriše!

Solecar, evo ti još nekoliko mapa koja prikazuje mreže po periodima

2gx18oy.jpg

30xbsk4.jpg

j6ivtc.jpg

2zr3ktd.jpg
 
Sole direkcija na planovima koristi matore podloge pa imas za stanicu nbg stoji jz ztp beograd itd
Neko je uzeo podlgu koja mu bila na raspolaganju i stavio linije kroz vreme inace gsp ima plac za depo rezervisan odavno ...
 
Jel' zna neko da mi kaže gde će ići trola 28 kad se krene sa rekonstrukcijom Trga sada u aprilu? Da li će se okretati kod Palate Albanije?
 
Bilo u Beogradskoj hronici da se Vračarske trole skraćuju do Slavije , 40 pojačava , 28 i 41 ukidaju , 31 skraćuje do Terazija , a uvodi autobuska linija na relaciji Terazije - Slavija sa 2 vozila.
 
Koga briga šta ti želiš. Koji si ti faktor , ili bilo ko drugi , pa da se zbog njega menja odluka? :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610060#p610060:1aey8oh8 je napisao(la):
solecar » Сре Мар 20, 2019 12:10 am[/url]":1aey8oh8]Bilo u Beogradskoj hronici da se Vračarske trole skraćuju do Slavije , 40 pojačava , 28 i 41 ukidaju , 31 skraćuje do Terazija , a uvodi autobuska linija na relaciji Terazije - Slavija sa 2 vozila.
Е па наздравље. Сад кад крене море људи од Катанићеве ка Славији да преседа у та два аутобуса и препун 31.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610065#p610065:rvuhighm je napisao(la):
solecar » Sre Mar 20, 2019 1:41 am[/url]":rvuhighm]Koga briga šta ti želiš. Koji si ti faktor , ili bilo ko drugi , pa da se zbog njega menja odluka? :)

a sta je poenta te odluke?
 
Vrh