Šta je novo?

Trolejbusi

Које будале, уместо да задрже тролејбусе у Краља Милана и само преспоје Македонску на Дечанску они укидају веома функционалне и искоришћене линије.
 
Nadam se da ce ukinuti trole. One zice i kablovi su odvratni. Bas mnogo narusava izgled grada.
Trebala bi jedna peticija da ukinemo trolebuse. Vreme je.
 
Тек тако да бацимо 80 релативно младих возила?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610632#p610632:qfw1sop2 je napisao(la):
vradovic » 22 Mar 2019 06:52[/url]":qfw1sop2]Nadam se da ce ukinuti trole. One zice i kablovi su odvratni. Bas mnogo narusava izgled grada.
Trebala bi jedna peticija da ukinemo trolebuse. Vreme je.

Нах, те жице дају некакав значај саобраћајницама, без њих би се уфавелисале у року од одмах
 
Ljutite se na Zvezdarca jer je malo loše birao reči, ali suštinski je u pravu. S ovim pretumbavanjem linija i isterivanjem trolejbusa iz centra, sve oivičeno Brankovom, Trgom, Dušanovom i Pariskom će biti lišeno javnog prevoza. Pored toga što na tom potezu i dalje žive mnogi ljudi (kojima se nešto večito oduzima, a nikad ništa ne vraća), tu govorimo i hiljadama studenata sa fakulteta kao i hiljadama zaposlenih u tom delu grada. Kako gradski oci misle da se svi ti ljudi prevoze i kreću po gradu, ne znam.

A da... prevoziće ih dva bangava tramvaja na budućoj liniji 1 od Slavije do Beka... Dva vozila, uvek pretrpana turistima, će da zamene 4 trolejbuske i 1 autobusku liniju... Baš lepo. :roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610414#p610414:1any161m je napisao(la):
marrecar » Yesterday, 11:17[/url]":1any161m]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610354#p610354:1any161m je napisao(la):
Zvezdarac77 » 21 Mar 2019 03:02 am[/url]":1any161m]77 je retka i ne mnogo pouzdana linija, a 40 ne ide dovoljno blizu Trga republike i Studentskog trga.
40 ne ide dovoljno blizu trga? Pa to je 5 minuta hoda od Skupštine ili bilo koje presedanje. Pa ništa neće ići dovoljno blizu. Šta sve čovek neće čuti...

@Zvezdarac77 pretpostavljam da si student kada ti toliko treba direktna linija do Studentskog trga?

Šta misliš kako studenti sa NBGD i Zemuna dolaze svakodnevno na predavanja na fakultetima oko Studentskog trga do sada? Do mosta ili Zelenjaka pa uzbrdo. Može i do Politike ako ne možeš uzbrdo. Tebi je to nezamislivo?

Razumem ako si slabo pokretan (kolica ili nešto drugo), ali zdravoj osobi da smeta 10 minuta šetnje od stanice do faksa - to teško mogu da razumem. Neću da ulazim u tvoj način života i koliko vremena ćeš da gubiš ovim promenama, ali brate, pretera ga.
 
Zelenjak je duplo blizi Studentskom trgu nego Takovska. Pri tom, ti sa Novog Beograda mogu bilo cime do Zelenjaka, a mi cemo odavde imati samo 40, i plus 77 koji kao i da nemas koliko cesto ide. (Inace vise volim kad uhvatim 77-icu kad idem na faks umesto 28, ali to se retko desava). Takovska je horor od ulice tako da samo dok stigne do stanice 27. marta treba i po pola sata u spicu (od okretnice "Zvezdara"), a nekad i vise. Tako da njima sa Novog Beograda mnogo manje vremena sveukupno. Nije problem hodanje, jednostavno kad negde zuris, mnogo znaci direktna linija, sad svi treba gubimo mnogo vise vremena na neku najbanalniju stvar. Vi ako ste dokoni pa vam je okej da se seckate i gubite vreme na dolazak i odlazak od zeljene destinacije, vasa stvar.
Tako da slazem se, treba pojacati 77, ali cisto sumnjam da ce se to desiti. Pre ce da stave solo nego sto ce da pojacaju, sto bi tek bio horor.
 
A koliko li treba ljudima koji sa NBG krenu preko Brankovog do Zelenjaka , kada kolona vozila u špicu bude od YU biznis centra , pa sve do Zelenoig venca?
Imam direktnu liniju do centra , trolu 41 , ali brže stignem ako odem na 36 pa presedam na potezu od Slavije do GŽS , zavisno od toga koji deo centra mi treba. Isto tako , i sa 77 zna da se brže stigne do Politike pa peške , nego sa 28 direktno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610723#p610723:234q2rt9 je napisao(la):
Zvezdarac77 » Pet Mar 22, 2019 2:59 pm[/url]":234q2rt9]Zelenjak je duplo blizi Studentskom trgu nego Takovska. Pri tom, ti sa Novog Beograda mogu bilo cime do Zelenjaka, a mi cemo odavde imati samo 40, i plus 77 koji kao i da nemas koliko cesto ide. (Inace vise volim kad uhvatim 77-icu kad idem na faks umesto 28, ali to se retko desava). Takovska je horor od ulice tako da samo dok stigne do stanice 27. marta treba i po pola sata u spicu (od okretnice "Zvezdara"), a nekad i vise. Tako da njima sa Novog Beograda mnogo manje vremena sveukupno. Nije problem hodanje, jednostavno kad negde zuris, mnogo znaci direktna linija, sad svi treba gubimo mnogo vise vremena na neku najbanalniju stvar. Vi ako ste dokoni pa vam je okej da se seckate i gubite vreme na dolazak i odlazak od zeljene destinacije, vasa stvar.
Tako da slazem se, treba pojacati 77, ali cisto sumnjam da ce se to desiti. Pre ce da stave solo nego sto ce da pojacaju, sto bi tek bio horor.

kreni x minuta ranije i neces zuriti, x = vreme kolko ti treba od stanice 41 do faxa

ne znam kako ti nije glupo da se zalis na to da ces izgubiti 15 minuta dnevno privremeno, dok ce neko da gubi mnogo vise dugorocno
 
Pola sata gubljenja dnevno*, ali to nece biti privremeno nego zauvek tako, pa 28-ica nikad vise nece ici ni pored konja, ona planirana trasa trola je pravljena samo da trole odu do Dorcola, cisto da imaju gde da se okrenu, nije ni vazno kojom trasom ce ici do tamo, kao da je taj Dorcol toliko bitna destinacija.
 
giphy.gif
 
Trole se izmeštaju,te od njih prave osakaćenje i užasne linije koje će da zuje prazne.Odlučio sam da vam predložim sledeću ideju(u istinu bi koštala ali bi napravili funkcionalan trolejbuski saobraćaja):
Linija 19(Studenski Trg - Konjarnik > Trg Slavija - Konjarnik)Ovde sam uzeo plan urbanista(ili kako ih moj komšija zove uSRanista).Iako nije neka izmena,uz ustale trole na koje bi se moglo presedati ovo ne bi bilo loše.
Linija 21(Studenski Trg - Učiteljsko Naselje > Blok 70A - Učiteljsko naselje)Ova kao i još neke druge linije jesu megalomanske ali opet tim ljudima daju bolji prevoz i povezanost sa gradom,a i trolejbus je ekološki prevoz(Takođe zbog ovoga neke linije bi se mogle skratiti ili smanjiti broj vozila).Trasa linije:Ista do Slavije - Nemanjina - Savska - Most na Adi - Jurija Gagarina - Omladinskih Brigada - Blok 70A.Jeste da kruži,ali ovako se recimi može presedati i na neke druge linije kod npr. Sajma pa bi ljudi imali sjajnu vezu sa gradom(Slavija) i prevoza(Birčaninova).
Linija 22(Studenski Trg - Kruševačka > Novi Beograd/Blok 20/ - Kruševačka)Ova linija baš ne bi mogla biti uvedena u početku zbog premeštanje Starog Savskog Mosta,ali bi posle toga mogla.Shodno tome linija 83 bi se mogla skratiti do Bloka 20,te bi bolo lakše u solo 83.
Linija 28(Studenski Trg - Zvezdara > Trg Republike/Makedonska - Zvezdara)Ako bi ostala okretnica na Trg Republike,onda bi se samo trebalo do tamo skratiti(Skrene iz Makednoske i nastavi u Braće Jugović do Trga Republike.Ako ne može do Trga onda bi mogla da poslednja stanica bude Makedonska(kod Politike) te nastavi dalje i skrene u Dečansku,pa zatim u Nušićevu i uzima putnike opet na stanici Makedonska(samo u drugom smeru).Inače bi pre stanice napravi kao mesto za čekanje(Kao kad uvuku stanicu).
Linija 29(Studenski Trg - Medaković III > Blok 70A - Medaković III)Linija bi došla donekle kao zamena za 18 samo malo sa drugačijom trasom.Trasa linije:Normalno do Slavije - Nemanjina - Savska - Most Gazela - Bulevar Arsenija Čarnojevića - Tošin Bunar - Nikole Dobrovića - Omladinskih Brigada - Blok 70A.
Linija 40 ostaje ista.
Linija 41 isti plan kao i za 28.
 
Sad bilo na tv.
U toku radova na trgu ostavlja se koridor da trole mogu odu u garazu preko noci i ujutru ponovo izadju na trasu.
 
Тим коридором су могли да оставе троле да саобраћају на релацији Коларчева-Македонска са спајањем Врачарских линија са линијама за Звездару и Бањицу, али их је мрзело да се бахћу са контактном мрежом и да размишљају уопште. А имали смо остављен коридор током радова на Славији, шта би их овде коштало, и онако неће напасти целу ширину Коларчеве у исто време.
 
U prvoj fazi od 1-og aprila, ukidaju se linije 19,28 41...linije 21,22 i 29 se skraćuju do Slavije.. a na novoj okretnici kod Albanije okretaće se u prvoj fazi autobusi 27 i 31...linija 40 se pojačava trolama sa ukinutih linija, autobuske linije 24,26,37,44 prolaziće u smeru ka periferiji kroz teminus Trg Republike i Dečanskom ka redovnoj trasi, u suprotnom smeru ići će kroz Braće Jugovića pa Francuskom ka svojim terminusima.... o koridoru za trole smo već rekli, on će biti aktivan do 7 ujutru i posle 20 sati uveče radi korišćenja garaže na Dorćolu... u prvoj fazi neće biti saobraćaja od Hotela Moskva do palate Albanija, taj deo će samo koristiti autobusi 27 i 31 radi okretanja u suprotan smer.... u drugoj fazi će se zatvarati za saobraćaj deo od palate Albanija do Narodnog Pozorišta... sve ovo je informacija iz Sekretarijata za saobraćaj za Večernje Novosti... dakle okretnica Albanija na početku će biti autobuska, a u drugoj fazi trolejbuska.... ono što je sad već izvesno da linija 28 više nikad neće biti ista, to jest ako je opet jednog dana uvedu, ići će novom trasom preko Gundulićevog Venca...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Znaci zadnji krug linije 28 kakvu sada poznajemo bice u nedelju 31 .03. 2019.
 
Valjda svim linijama osim 40-ici u nedelju ce biti zadnji krug koji smo znali do sada. Po mom misljenju ovo je pocetak kraja trola u Bg, sada ih skracuju, sutra ce da redukuju dok ih za jedno 7-8 god skroz ne ukinu. Odprilike toliko ce jos da potraje trenutni vozni park, kada ce se po svim najavama preci na elektricne buseve. Vreme ce pokazati da li ce se ta tehnologija usavrsiti i postati dostupna i pristupacna svima.
 
Evo i danasnjih fotografija buduce okretnice kod Albanije
(Pretpostavljam da ce na autobusima/trilejbusuma pisati “Terazije” tj. da ce se okretnica tako i zvati)
85899f116bf305b397517624e25581c2.jpg

24b5c8ac47b82af0b12b76a0d010c08a.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612002#p612002:25krfaam je napisao(la):
Дошљак » Sre Mar 27, 2019 11:00 pm[/url]":25krfaam]Једном се покварио један Еко1 на окретници испод пуњача сви остали електробуси отишли за гаражу пошто је камиону доста требало да дође да га одшлепа а остали нису могли да се пуне. Зато је трола са батеријама за БГ најбоље решење.
Čini mi se da ove trole koje imamo imaju autonomiju da mogu da pređu razdaljinu od Beograđanke do Slavije (oko 700m).
 
Izvorno su imale baterije za autonomiju do 500m. To i nije predviđeno da svakodnevno vozi bez direktnog napajanja preko kontaktne mreže, već samo za prelazak kraćih rastojanja po garaži, i naravno, dobro dođe u slučaju kvara na mreži, pa da se trole mogu bar malo pomeriti, odnosno, bolje postaviti da tako kažem, ne bi li manje ometale protok saobraćaja.
 
А сад адио, и ко зна кад и ко зна где...
 
Vrh