Šta je novo?

Trolejbusi

UEZcIFd.jpg
 
Nekoliko primeraka BKM 321 (2005) prefarbano je u crvenobelu boju.
 
Sve je više grafitima usvinjenih trola. Vidim da ovi u pogonu odmah skinu svinjarije sa prozora, ali ostane onaj deo preko limarije. Isprava sam mislio da stalno viđam dva tri ista vozila pa nisam obraćao pažnju i nisam gledao gb. Međutim sad kad bolje pogledam reko bih da je jedno 7-8 usvinjeno.
 
Sta se desava sa Maz trolom? Voleo bih da vidim jos vise istih trolejbusa, obzirom da im autobusi nisu losi :)
 
Била је редовна на 29, па је мало била на 41 сад не знам где је најевероватније у гаражи због редовних проблема са електроником.
 
Da li se ovde piše o novoj okretnici trolejbusa ili ima neka druga tema?

Elem, izgleda da smo baš daleko od premeštanja okretnice sa Studentskog trga u Dunavsku jer se pravi privremena (a iskustvo nas uči da to može da traje i decenijama) okretnica ispred Albanije

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... d-Albanije

DA će trolejbuski saobraćaj biti preusmeren sa Studentskog trga preko Francuske na novi terminus u Dunavskoj, plan je koji gradske vlasti odavno nameravaju da sprovedu. Međutim, prema izjavama zamenika gradonačelnika Gorana Vesića o tome gde će mreža proći, čini se da je gradska uprava odustala od toga da trolejbusi prolaze ovom trasom. Zabunu unosi i to što novim tenderom gradski oci planiraju projektovanje i izgradnju privremene trolejbuske okretnice kod Palate "Albanija".

Razlog za izgradnju okretnice baš na ovom mestu je zatvaranje Trga republike za saobraćaj tokom rekonstrukcije, što bi trebalo da se dogodi već u aprilu, kad počinje druga faza radova.

Inače tekst je dobro sročen i vidi se da se sve radi bez nekog dugoročnog plana, nego stihijski (hm, podseća malo na situaciju sa vozovima)

Elem, očigledno će se menjati prostor ispred Albanije i pretpostavljam da će taksisti da lete odatle

bgd-okret-palata.jpg


Sve u svemu, predviđam haos.
 
Ako misle da tu bude okretnica moraće da sklone (izravnaju) ova psotojeća ostrva jer je postojeći prolaz za taksije pretesan za trolejbus. A i na okretnici uvek treba više prostora, za vozila koja čekaju ili su u kvaru. Samo što mislim da će i sa uklanjanjem tih ostrva biti premalo mesta.

Tu može da stane maksimalno pet trolejbusa, i to tek ako se taxi stanica skrati. Što im daje dve opcije: da se sve postojeće linije kroz KM skrate do Slavije a da od nje do Albanije vozi neka L, ili da sve linije nastave da voze do Albanije ali da vreme zadržavanja vozila na okretnici bude što kraće, da se ne bi gomilali.

Sve u svemu vrlo čudna situacija, ne znam ni šta da mislim o svemu ovome. Doduše činjenica je da kad se kretalo sa rekonstrukcijom Trga da je od starta bilo jasno da će biti nekih žrtvovanja i nelagodnosti, pošto je ipak i veliki posao a i na jako nezgodnom mestu.

P.S.
Doduše, ako će Kolarčeva biti zatvorena za saobraćaj onda okretnica može da bude mnogo veća i da primi više vozila, što znači da bi sve linije mogle da idu do nje. Uključujući možda i 31, pa makar bio zamenjen solo vozilima. Ali nisam baš najbolje razumeo hoće li se Kolarčeva zatvarati ili samo onaj deo Trga ka Vasinoj i Francuskoj.
 
Ако овде буде "слепо црево", онда ту неће бити друмског саобраћаја у смеру ка тргу, а тролејбуси могу да чекају полазак и на стајалишту Теразије.
 
Логично је и да буде ту слепо црево. Биће мало гадно али док не заврше све то, ваљда ће да пожуре мало
 
A zašto trolejbusi ne bi okretali na Slaviji i napravili privremenu liniju Slavija - Albanija. Na toj liniji bi vozili mali autobusi ili kombiji koji mogu da okreću kod Albanije.

Znam ja da je to prekomplikovano rešenje za one koji ne mogu da naprave ljudsku liniju do Prokopa, ali čini mi se vrlo izvodljivom bez ikakvih ulaganja osim proterivanja taksista od Albanije do Terazijske česme
 
Зато што би онда путници са тролејбуса пешачили од Катанићевд до Славије приликом преседања.
 
Da li negde piše hoće li Trg republike biti ceo pešački ili će biti saobraćaja do Francuske? Iz teksta se ništa ne može zaključiti. Kakav sad izlaz ka Tadeuša Košćućka? Kojih 12 linija? Ovo je zaista neverovatno.

Što se mene tiče, ako zatvaraju Trg za saobraćaj i posle rekonstrukcije, okretnica kod Albanije bi mogla da postane trajna za linije 19, 21, 22, 29 i 31. 26 i 27 bi išli kao 37, a za 28 i 41 bi samo moralo da se napravi parče od Makedonske do Francuske. Nije neka naučna fantastika. Ali što jednostavno kad može komplikovano.
 
Проблем је што се планира трамвај од Трга преко Теразија до Славије. Наводно ће сад поставити шине на Тргу а касније и на Теразијама и у Краља Милана.
 
Izgleda da su odustali od ideje da trole proteraju kroz Francusku ulicu do depoa u Dunavskoj(što je bilo nemoguće s obzirom na gužvu i bez trole).Nova ideja za trasu im je da iz Cvijićeve produže do Venizelosove pa Gundulićevim vencom ka depou.

Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608488#p608488:253zorpq je napisao(la):
Bender Rodriguez » Čet Mar 14, 2019 1:03 pm[/url]":253zorpq]Ako misle da tu bude okretnica moraće da sklone (izravnaju) ova psotojeća ostrva jer je postojeći prolaz za taksije pretesan za trolejbus. A i na okretnici uvek treba više prostora, za vozila koja čekaju ili su u kvaru. Samo što mislim da će i sa uklanjanjem tih ostrva biti premalo mesta.

Tu može da stane maksimalno pet trolejbusa, i to tek ako se taxi stanica skrati. Što im daje dve opcije: da se sve postojeće linije kroz KM skrate do Slavije a da od nje do Albanije vozi neka L, ili da sve linije nastave da voze do Albanije ali da vreme zadržavanja vozila na okretnici bude što kraće, da se ne bi gomilali.

Sve u svemu vrlo čudna situacija, ne znam ni šta da mislim o svemu ovome. Doduše činjenica je da kad se kretalo sa rekonstrukcijom Trga da je od starta bilo jasno da će biti nekih žrtvovanja i nelagodnosti, pošto je ipak i veliki posao a i na jako nezgodnom mestu.

P.S.
Doduše, ako će Kolarčeva biti zatvorena za saobraćaj onda okretnica može da bude mnogo veća i da primi više vozila, što znači da bi sve linije mogle da idu do nje. Uključujući možda i 31, pa makar bio zamenjen solo vozilima. Ali nisam baš najbolje razumeo hoće li se Kolarčeva zatvarati ili samo onaj deo Trga ka Vasinoj i Francuskoj.

ja svako smanjivanje okretnica vidim kao pozitivno, jer mi je muka od smrzavanja dok cekam u Katicevoj bilo sta do vma a vidim bleje po dve 42,47 i 59 i nemaju nameru da krenu, jos se natrpaju u Tirsovu da bi sto vise njih blejalo

studenjak nije toliko ekstreman ali nije ni daleko, uvek su na onoj strani prepune obe trake a ipak cekas ihaha dok krenu
 
Ne znam da li je ovo bilo, ovo je plan trolejbuskih linija kako su planirali pre 10-ak godina. Ovo je iz monografije "60 godina trolejbusa u Beogradu".

29ub00.jpg
 
Ovo jeste iz monografije koja je izašla povodom 60 godina trolejbusa u Beogradu, a sad što su iskoristili staru mapu za projekciju novih linija, na kojoj nema vračarskog tunela, to je drugi problem.
 
Vrh