Šta je novo?

Trolejbusi

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447091#p447091:wv32g7tr je napisao(la):
dosen » 19 Apr 2017 12:42 am[/url]":wv32g7tr]


4--Podsecaju na komunizam one koje su rodjeni u primitivizmu i zive i rade u dziberizmu. Ne uklapaju se sa BnV.
Nikad nisam razumeo ovaj stav da nekome trole podsecaju na komunizam a ne recimo na Svajcarsku s obzirom na to koliko nasih ljudi islo tamo.

23436714449_301cee6bd0_b.jpg

30908596844_b8af2e54c2_b.jpg
 
Ma ljudi ne znaju šta će od svojiš života pa lupetaju kako su trolejbusi ovakvi ili onakvi. Skoro sve brojke idu u korist trolejbusa, i ekonomičnost, i ekologičnost, i kapacitet, i udobnost... Mana je jedino nestanak struje ali to nije minus trolejbusa nego minus EPS-a koji dozvoljava da nestane struja zbog ovo ili onog razloga. Pa šta mislite, koliko često nestaje struja u Švajcarskoj u kontaktnoj mreži?

Cela ta diskusija oko trolejbusa je napumpana da bi menjali trolejbuse i kupovali neke još nedovoljno testirane elektrobuse, a sve zbog toga da bi se neko opario u tom poslu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447339#p447339:lkizgg4b je napisao(la):
Biciklistkinja » April 20th, 2017, 12:43 pm[/url]":lkizgg4b]Skoro sve brojke idu u korist trolejbusa, i ekonomičnost, i ekologičnost, i kapacitet, i udobnost...
Kapacitet i udobnost su diskutabilne stvari. Bilo bi dobro kada bi smo imali više zglobnih troli , na 29 bi bilo idealno da sva vozila budu zglobna , dok na 41 da bude kombinovano solo i zglobne. Ostale linije mogu da budu solo.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447339#p447339:lkizgg4b je napisao(la):
Biciklistkinja » April 20th, 2017, 12:43 pm[/url]":lkizgg4b]Mana je jedino nestanak struje ali to nije minus trolejbusa nego minus EPS-a koji dozvoljava da nestane struja zbog ovo ili onog razloga. Pa šta mislite, koliko često nestaje struja u Švajcarskoj u kontaktnoj mreži?
Nekako ti dođe na isto mana vezano za nestanak struje , u našim uslovima , obzirom da trole koje imamo nemaju kapacitet da se odvezu negde dalje , nego , čini mi se , 500m max , i to samo ove nove.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447339#p447339:lkizgg4b je napisao(la):
Biciklistkinja » April 20th, 2017, 12:43 pm[/url]":lkizgg4b]Cela ta diskusija oko trolejbusa je napumpana da bi menjali trolejbuse i kupovali neke još nedovoljno testirane elektrobuse, a sve zbog toga da bi se neko opario u tom poslu.
Mogu oni da se opare i bez ukidanja troli , postoji dosta relacija koje bi mogle da se iskoriste da se povežu , u kombinaciji sa postojećom kontaktnom mrežom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447358#p447358:jmm9uy3x je napisao(la):
solecar » Čet Apr 20, 2017 1:31 pm[/url]":jmm9uy3x]
Nekako ti dođe na isto mana vezano za nestanak struje , u našim uslovima , obzirom da trole koje imamo nemaju kapacitet da se odvezu negde dalje , nego , čini mi se , 500m max , i to samo ove nove.
I to pod uslovom da i dalje u sebi imaju te baterije i da ih GSP održava. Što je jako malo verovatno, jer za ovih 6 godina službe novih BKM trolejbusa, video sam ih samo dva tri puta kako ih koriste da pređu neku razdaljinu van žica. I to je uglavnom bilo na okretnici na St. trgu.

Inače meni je neverovatno koliko ljudi unose emocije kad se priča o nečemu takvom kao što su trolejbusi, do te mere da se čak rađaju teorije zavere i svašta nešto. Pa evo ja sam proveo celo svoje detinjstvo svakog dana prolazeći kroz okretnicu u Rajićevoj, i mnogo sam voleo one stare Zijače, kao i Ikaruse koji su vozili na drugim linijama. Ali to što sam odrastao pored trolejbusa ne znači da ću da ih gledam ko da su mi rođena deca. I da preferiram njih u odnosu na druge vidove. Čak i kad bih preferirao neki vid, to bih radio jer mislim da je bolji zbog toga i toga. A voleti i forsirati neki vid samo zato što je toj osobi drag, to mi je malo previše.

Kao što nisam protestovao i kukao kad je odlučeno da se poizbacuju svi stari Ikarusi, ili kada bi mi neko rekao da su mnogo dimili i urlali dok rade... tako ne vidim što bih protestovao i kukao kad neko kaže da trolejbuske žice ruže grad. Ili da su tramvaji najsporiji i najneomiljeniji vid prevoza u BG. Isto tako, u porodici imam člana koji je ceo svoj život proveo na železnici, i voli vozove više od svega. Pa ipak, ni on ne pravi frku kada mu neko kaže da železnica nije alfa i omega, i da pored svojih prednosti ima i svoje mane. Dakle mogu sve te stvari nekome da se sviđaju ili ne, ali to su činjenice. I kad se priča o takvim stvarima, treba se uzdati upravo u činjenice i razum, a ne u emocije.

Trolejbusi treba da ostanu sastavni deo BG JGP, ali ne treba im naslepo ni umanjivati ali ni preuveličavati ulogu i značaj. Isto važi i za ostale vidove.
 
Све видове превоза треба рационално и смишљено организовати и унапређивати.
 
Tako je. A ne jedan ekoloski unapređivati na racun i po cenu obesmisljavanja drugog ekoloskog, kako su zamislili naprdni singiduduci za ul kralja milana. Sreca pa je to samo jos jedna propagandna fantom-maketa. Pri cemu je ovaj drugi (postojeci), uz povecanje kapaciteta vozila, daleko prihvatljiviji.
 
Elektricni autobusi imaju smisla samo kao test. Ova tehnologija jos nije zrela i nema smisla ulagati u flotu, koja ce biti zastarela posle par godina. Mnogo vise se isplati u domaci istrazivacko-proizvodni centar za proizvodnju/ugradnju baterija i agregata. I to u Beogradu.

Najbolji ucinak za kratko vreme bio bi - zamenti sve stare dizele, domacim ( poludomacim ) autobusima na CNG ili LPG. I takodje uloziti u biciklistike staze. Svuda gde moze uvoditi trolebuse, po potrebi zglobne.

Ovde je potrebna pomoc grada i drzave, jer je nase trziste suvise malo da izdrzava ozbiljnog karoseristu.
 
Trolejbusi imaju veći kapacitet od autobusa, uporedite BKM trolejbus i MAZ ili BIK autobus koji su na istoj platformi. U autobusu veliki deo prostora ode na motor, menjač i rezervoar, dok trolejbus to nema i samim tim putnički salon je prazan.

Mana nestanka struje je kao kada autobusi ne bi imali naftu zbog kvara u rafineriji. Znači nije do same tehnologije prevoza, nego je zbog kooperanata koji ne isporučuju robu. Druga stvar u priči bi bila da Srbija nema dovoljno električne energije pa bi to trebalo uzeti u obzir pri planiranju ovog vida prevoza, ali Srbija ima dovoljno el. energije iz različitih izvora, ima dosta kapaciteta za širenje, a čak i izvozi struju. Samim tim nestanak struje u KM je sramota države, a ne mana trolejbusa.
 
Cini mi se da su troleJbuski zastoji ipak mnooogo cesci zbog raznih sudara, nego zbog napajanja. U teoriji nova bkm vozila ovo premoste bez problema. Znaci gps NEodrzavanje.
Cak i taj problem sa napajanjem kad se desi, sigurno je pre u pitanju losa podstanica, nego neki opsti nestanak struje. Znaci opet gsp NEodrzavanje.
 
Јесте проблем је неодржавање

Враћао се једном 21цом кад на тргу републике бам оде ваздушно вешање само кљокнуо

И то на новом БКМ
 
Premijer je ukazao da smo na primer odnose sa kompanijom Higer gradili tako što smo kupili pet električnih autobusa koji su danas u Beogradu i dodao:
"Želimo da ih imamo stotinu, da ukinemo trolejbuske linije zato što nam prave probleme u elektronaponskoj mreži, zato što kada jedan stane onda stane pola saobraćaja u toj ulici, što više nema nikakvog smisla".


http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?y ... id=1260137
 
Уместо да појачају мрежу и учине је поузданом, они би све да мењају батеријама...
 
Mislim da premijer ne razlikuje tramvaj i trolejbus. :shock: :bash:
 
Ponavljam po ko zna koji put , da korist od te mreže imaju i ti elektrobusevi zato što mogu da se napajaju preko nje , a samim tim se otvara i mogućnost pravljenja dužih linija , koje bi mogle pojedini deo trase da idu bez kontaktne mreže ...
 
Odakle ti ideja da trolujem kada iznosim zvanična saopštenja koja su nam prezentovana?
 
Jel si čuo nekad za pravilo da kada komentarišeš post koji nije poslednji napisan , da citiraš post na koji se odnosi , kako ne bi došlo do nesporazuma?
 
Ne ako je prošlo manje od 5 minuta...po statutu Beobuilda... :D
Bilo kako bilo trole će o(p)stati...
 
A u tih 5 minuta teoretski može 100 postove da se ubaci pre tog tvog ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451223#p451223:3tats2jr je napisao(la):
johnny_s » 14 May 2017 12:59 pm[/url]":3tats2jr]Mislim da premijer ne razlikuje tramvaj i trolejbus. :shock: :bash:
Razlikuje, mislim da nije hteo da kaže da staju vozila istog tipa iza njega, već je ukazao na činjenicu da kad se trolejbus pokvari, on ostaje na opterećenoj saobraćajnici gde pravi gužvu. Uz to, imamo slučajeve pada napona gde je efekat isti kao kod tramvaja, svi staju kao ukopani.
 
Треба да упоредимо наш проблем с напоном и туђа решења. Ево и један пуњач електробуса се наводно покварио.
 
tragac":qjdsj8hr je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451223#p451223 je napisao(la):
johnny_s » 14 May 2017 12:59 pm[/url]":qjdsj8hr]Mislim da premijer ne razlikuje tramvaj i trolejbus. :shock: :bash:
Razlikuje, mislim da nije hteo da kaže da staju vozila istog tipa iza njega, već je ukazao na činjenicu da kad se trolejbus pokvari, on ostaje na opterećenoj saobraćajnici gde pravi gužvu. Uz to, imamo slučajeve pada napona gde je efekat isti kao kod tramvaja, svi staju kao ukopani.
Zanimljivo zapazanje (sarkazam)
Inace, kada se pokvari autobus sa pogonom na CNG, DIZEL, ili baterije, on ne blokira saobracaj, vec odleprsa do terminusa ili pogona :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vrh