Šta je novo?

Trolejbusi

Koliko je zagađenje iz domaćih termoelektrana po kW/h ? Ima neko podatak ?
 
Није мало, али возила погоњена енергијом из тих телмоелетрана ипак далеко мање загађују од истог броја возила покретаних мотором са унутрашњим сагоревањем. То су све студије досад рађене по свету потврдиле.

Уз то, термоелектране се не налазе у густо насељеним подручјима градова - где у данашње време настаје највеће загађење од друмског саобраћаја.
 
Сензационалисти који зарађују на кликовима исто као и Србин инфо, Србија данас, Телеграф, Мондо и остали портали.
 
Svi ti takvi "senzacionalisti" , od mene mogu da dobiju samo jedno nekliktanje na takvu vest.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451680#p451680:2a1weit0 je napisao(la):
Žika » Uto Maj 16, 2017 3:41 pm[/url]":2a1weit0]Koliko je zagađenje iz domaćih termoelektrana po kW/h ? Ima neko podatak ?

Koliko uglja proguta jedna sijalica

Da li štedite struju? Zbog samo jedne sijalice koja tamo negde nepotrebno svetli
termoelektrane će za godinu dana sagoreti oko 400 kilograma uglja.

Znatan deo električne energije koji termoelektrane proizvedu sagorevanjem uglja
uzaludno se potroši na neefikasno zagrevanje i osvetljenje. Ako bi svi građani
Srbije ustali, prišli prekidaču i za taj dan ugasili po jednu sijalicu, uštedelo bi se od
3000 do 6000 tona lignita dnevno. To bi značilo da bi iz ugljenokopa u Kolubari do
najveće srpske elektrane TENT A kod Obrenovca, po zaleđenom koloseku, dnevno
moglo da krene pet do deset kompozicija sa ugljem manje. Kako se došlo do ovog
računa? Sijalica od 100 W za jedan ceo dan potroši 2,4 KWh, što na tri miliona
brojila, odnosno sijalica, iznosi 7.200.000 KWh potrošenih na suvišno osvetljenje.
Sa druge strane, ako proizvoljno računamo da je energetska efikasnost lignita od
4000 do 8000 KWh po toni, kao i da se samo 30 odsto njegove toplotne energije
može pretvoriti u struju, jedna tona lignita teorijski proizvede od 1200 do 2400
KWh struje. To znači da je za proizvodnju pomenutih 7,2 miliona KWh potrebno
čak 3000 do 6000 tona lignita.

U Srbiji postoji snažan elektroenergetski sistem koji je najveći na Balkanu i koji
čine termoelektrane i hidrocentrale čija je ukupna instalisana snaga 8355 MW.
No, elektroprivreda naše zemlje je oslonjena na ugalj kojim je Srbija bogata, a
veći deo godišnje potrošnje proizvede se u termoelektranama koje čine čak 5171
MW snage instalisane u Srbiji.

http://www.blic.rs/vesti/svet/gasovi-te ... di/knrebxt
 
Trolejbusi voze 70 godina BG doduse sa prekidom mogao bi gsp to malo da obiljezi makar jednom reklamom na troli ako nista drugo kros gsp je prodefilovalo rekao bih nekih 14 razlicitih trolejbusa od toga za muzej ce imati sacuvana mozda 4 ukupno
 
Jel zna neko šta se dešava sa:
1) Starim solo Zijačama koje su se do pre par godina čuvale na Dorćolu kao rezerve?
2) starim visokopodnim ''Bonito'' BKM-ovima koji su takođe valjda stajali kao rezerve?
Ne viđam već 3,4 godine ni jedne ni druge, čak ni u depou.
I pod 3) - jel bilo ikakvog pomaka u restauraciji čuvenog Keca? Mislim videh i sam da stoji u dvorištu muzeja isti ko i pre ali ko veli da li se radi neki pomak, makar po pitanju delova ili unutrašnjosti?
 
Edit : Sad videh sa slika na onom drugom, ''top secret'' forumu, da su Bonito i ZIU rashodovani.
 
Mислим да има још 1-2 Зијаче сачуване поред "кеца". Чини ми се да сам једне вечери и видео "Бонито" како крстари улицама да загрева мрежу, мислим да је префарбан у црвено. А по питању "кеца", ако и Икаруса који је с њим паркиран у кругу музеја науке и технике, од како су тамо, мислим да ништа није рађено и да нажалост све више пропадају.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452695#p452695:5iyxjm1u je napisao(la):
direktor » 21 May 2017 02:50 pm[/url]":5iyxjm1u]Trolejbusi voze 70 godina BG doduse sa prekidom mogao bi gsp to malo da obiljezi makar jednom reklamom na troli ako nista drugo kros gsp je prodefilovalo rekao bih nekih 14 razlicitih trolejbusa od toga za muzej ce imati sacuvana mozda 4 ukupno
Vec smo jednom dobili reklame na trolama pa kao rezultat imali smo srece da uzivamo u lepoti 82 nova BKM vozila sa odvratnim izbledelim nalepnicama "cuvamo Beograd" :fijasko:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=457386#p457386:3aukpc4j je napisao(la):
Дошљак » 10 Jun 2017 23:40[/url]":3aukpc4j]Mислим да има још 1-2 Зијаче сачуване поред "кеца". Чини ми се да сам једне вечери и видео "Бонито" како крстари улицама да загрева мрежу, мислим да је префарбан у црвено. А по питању "кеца", ако и Икаруса који је с њим паркиран у кругу музеја науке и технике, од како су тамо, мислим да ништа није рађено и да нажалост све више пропадају.

Ако је Бонито префарбан у црвено онда ће вероватно још неко време да ради, зашто би се трудили ако неће да користе
 
Треба боја да се утроши :D Мислим да су сви ти стари сачувани као резерва и за загревање мреже ноћу да се не леди.
 
Koliko su lepša vozila bez onih imbecilnih nalepnica. Evo od mene jedna jučerašnja slika. Bilo ih je 7 lepo naređanih i taman kad sam uzeo da slikam oni se razmileli. :D

 
Boje se prijave :)
Ako hoćeš da vozače nateraš da rade svoj posao (kreću na vreme) , samo počni da im škljocaš u neposrednoj blizini. :)
 
Evo malo slika :D

RhCf9rQGSiyybmsI4bJEKw.png


Izbledele reklame :bash:

Nnch4pTYSwqmF5I1pH7qkg.png


21 na okretnici

ePhLGAcCS22-MtD_XDxcrg.png


Vx0vA18DTzWteVP8xf6yCw.png


0ajjxY5ZS3usi_3GvIUgwQ.png


Bice vise slika uskoro.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467291#p467291:1xlvarii je napisao(la):
igorsimic » 24 Jul 2017 14:31[/url]":1xlvarii]сец ради нерастезања стране


Ту на раскрсници с Велизара Косановића највећи проблем је што је чудан угао кад се скреће па се трола "ломи", могло би да се реши протеривањем кола с улице јер превише сужавају једва се мимоиђе 20 и 21 иако је улица више него довољно широка или да се окретница помери горе на стару окретницу 20
 
Malo slika:

7t3kyf3qSM6Yrg5SOuBucA.png


sFFVi6_RRxChcK74QfPpIw.png


Sramota za GSP, ljudi se guzvaju u 29 stalno. Linija konstantno puna i cesta su kasnjenja, pritom raspored zglobnih debilan.. Prvo ide solo pa zglobni.

8g4XMtv1Tyqz2Y1k3pOJcg.png


dewc76KiT_i1c7KCYUWR0w.png


pJz1MELCSLu7Ocr0ZbAP3g.png


Cak i zglobni prepuni..

JDbB4DP5ToybNU0KLgEldw.png


zKHDHlT2RWeyq2ZzvEKXgw.png


fcXB_Wt2T6eFgGbo2tpexg.png


AGFIx6t9TbCHjkAsCYKjSQ.png
 
Da su vozila drukčije raspoređena (broj vozila na linijama) , ne bi bila tolika gužva u 29 i ne bi morao neko da lomi kičmu do Plavog mosta.
 
Gresis Sole, ovo je stanica Skola Vojislav Ilic, to je zadnja zajednicka stanica 21/22/29 znaci svi ti ljudi idu do Sumica ili dalje, tako da svi sa Vracara su vec izasli, sto samo pokazuje koliko treba pojacati 29 ili staviti sva zglobna vozila jer svi ti ljudi sa slike idu dalje.. Znaci ipak je kao sto sam i rekao pre, 41 nemoze da parira 29tci po broju putnika evo pre par dana jutros u roku od 2 minuta je proslo 4 trolejbusa 41, tri solo i jedan zglobni a ukupno u svima nije bilo putnika ni za jednu solo trolu. Iskreno bude i 41 pun u spicu ali nikada, ponavljam nikada nisam video da u roku od 10 minuta prodje 5 trolejbusa i da svi budu puni kao sto je slucaj sa 29tkom, a ne puni nego prepuni..
 
Vrh