Šta je novo?

Trolejbusi

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434828#p434828:n81lf41d je napisao(la):
direktor » 21 Feb 2017 07:40 am[/url]":n81lf41d]Ma solo trola nista spec
Оптерећење већине тролејбуских линија је такво да се више исплати имати зглобна возила него соло. Док се не крене са серијском производњом зглобних електробуса, која би им значајно оборила цену, једино набавка зглобних тролејбуса може бити недвосмислено оправдана.
 
29 i 40 su za zglobove, i 19 kad bi joj se spojila pocetna sa 31 na konjarniku. One razdvojene stanice su teska sprdnja sa ljudima, kad se tu ne ceka vreme. Prvo pesace od gore, pa onda trckaraju gore-dole, zavisno sta naiđe.
 
@Somi303

У праву си, помешао сам нешто, ваљда се причало да имају исте светлосне групе, врата и сл, па сам ја из главе "надоградио" причу.
 
19 ne bih ukidao , već bih je pojačao , jer vrlo često se dešava da 29 naiđe prvi , pa bude gužva u njemu , a onda 19 ide slabije popunjen , da ne kažem praznjikav. Slažem se sa JohnnyLee što se tiče pretvaranja 31 u trolu , oko toga je više nas saglasno , s tim što bi u tom slučaju morala da bude isključivo zglobna. Što se tiče spajanja stajališta 19 i 31 na početnoj u Konjarniku , to se slažem sa Bumbarom. Što se tiče linije 40 , tu se ne slažem da je ona za zgloba , već 41.
 
Imam blage rezerve spram pretvaranja 31ice u trolu, prosto zato što ne znam koliko bi to zaista smanjilo poslovične gužve na ovoj liniji.
Nisam protiv, ali svakako mi nije prva ideja da 31 bude pretvorena u trolu.
 
Па 31 је накада, када се звала 13, била тролејбуска линија која је ишла до Грчића Миленка. Када је пробијан аутопут и реконструисана раскрница код Франша д'Епереа укинута је као тролејбуска линија. Интересантно је да је у то време постојала паралелна аутобуска линија 20 Студентски трг-Конјарник која је ишла Булеваром, Госфортијевом, Саве Ковачевића(Милешевска), преко Црвеног крста, Војислава Илића до Устаничке (Стара топлана) где је сада приградски терминус.
 
Занимљива траса тог старог тролејбуса 20.
 
Karlo, koliko košta KM kontaktne mreže? I šta je još potrebno za širenje mreže osim prevoznih sredstava?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435093#p435093:469rjpww je napisao(la):
JohnnyLee » 22 Feb 2017 01:36 pm[/url]":469rjpww]обавезно зглобни на 31,а може да иде и двозглобни, с обзиром да се не завлачи кроз уске улице, нити има уске кривине. а са 19, ако би се укинула, возила могу да се пребаце на 29
19 je praktično bajpas za 31, ukidanje je bespotrebno. I ljudi koji koriste 31 od Konjarnika ili u suprotnom smeru negde od Slavije do Trga, je koriste ako nema 31, kako zbog prakitčnosti tako i zbog veće udobnosti, a vrlo često i zbog toga što brže stiže od 31. Koliko je povezana sa 29, toliko i nema veze sa njom, jer je opet koristi veliki broj ljudi do Šumica, naravno pored većeg ljudi sa Medaka. A ukidanje i pojačavanje 29 sa vozilima sa 19 nema nekakvog smisla. Time se broj ljudi koji koriste 29 do Šumica ne menja, a 31 će biti prepunjena.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435160#p435160:1n6xsxi9 je napisao(la):
solecar » Сре Феб 22, 2017 7:02 pm[/url]":1n6xsxi9]13 je bio trolejbus , a 20 autobus.

Видим, грешка :oops: Опет, некако ми занимљива траса те линије :)
 
preletaci.jpg

Некад... :roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435175#p435175:133bjyna je napisao(la):
Biciklistkinja » 22 Feb 2017 08:13 pm[/url]":133bjyna]Karlo, koliko košta KM kontaktne mreže? I šta je još potrebno za širenje mreže osim prevoznih sredstava?
На жалост, не знам. Могао бих дати неку доста грубу процену, уколико бих знао колика је површина пресека контактног вода.

Али, подсетио бих на главни проблем, зашто се стало са ширењем тролејбуске мреже, давно пре усавршавања електробуса, а то је зато што је било потребно изградити нови депо! Депои нису популарни политичарима, а нису довољно економски писмени, или не слушају економски писмене да могу тиме уштедети новац за неке популистичке џиџабиџе.
 
Oni su više u sveri maketarstva i rešenja vidiljivih već sledećeg dana.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435126#p435126:1faq5alg je napisao(la):
Čika Brana » 22 Feb 2017 04:38 pm[/url]":1faq5alg]Па 31 је накада, када се звала 13, била тролејбуска линија која је ишла до Грчића Миленка. Када је пробијан аутопут и реконструисана раскрница код Франша д'Епереа укинута је као тролејбуска линија. Интересантно је да је у то време постојала паралелна аутобуска линија 20 Студентски трг-Конјарник која је ишла Булеваром, Госфортијевом, Саве Ковачевића(Милешевска), преко Црвеног крста, Војислава Илића до Устаничке (Стара топлана) где је сада приградски терминус.
Hvala lepo? Sećam se nekih fotografija 31. Zašto su uklonili kontaktnu mrežu iz Ustaničke??? Zaista je šteta jer tu sasvim fino saobraća drumski saobraćaj i nema potrebe za tramvajem.
 
Čika Brana":zqyjuxxx je napisao(la):
Па 31 је накада, када се звала 13, била тролејбуска линија која је ишла до Грчића Миленка. Када је пробијан аутопут и реконструисана раскрница код Франша д'Епереа укинута је као тролејбуска линија. Интересантно је да је у то време постојала паралелна аутобуска линија 20 Студентски трг-Конјарник која је ишла Булеваром, Госфортијевом, Саве Ковачевића(Милешевска), преко Црвеног крста, Војислава Илића до Устаничке (Стара топлана) где је сада приградски терминус.
Da dodam, da je i trolejbus 12 postojao i isao preko autokomande, uz Ljutice Bogdana, preko dedinja do Banjice.
Kasnije je ukinut trolejbus i isao je autobus iste numeracije.
A kroz K.Milosa i tadasnjim bulevarom oktobarske revolucije je isao autobus 32 (kasnije preimenovan u 42 i to sve do postavljanja kontaktne mreze kada su ove dve linije zamenile trase na potezu ud centra do Dedinja.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Da li je neko saznao u medjuvremenu,da li ce se raditi kontaktna mreza za trolejbuse kroz Francusku ulicu,ili ce buduce produzene linije icikroz Dobracinu...pozz...
 
Prati temu za Francusku, idu sve linije kroz Francusku. Neka nam je Alah u pomoći.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435574#p435574:24clmc2g je napisao(la):
laki72 » Pet Feb 24, 2017 4:09 pm[/url]":24clmc2g]
Da dodam, da je i trolejbus 12 postojao i isao preko autokomande, uz Ljutice Bogdana, preko dedinja do Banjice.
Kasnije je ukinut trolejbus i isao je autobus iste numeracije.
A kroz K.Milosa i tadasnjim bulevarom oktobarske revolucije je isao autobus 32 (kasnije preimenovan u 42 i to sve do postavljanja kontaktne mreze kada su ove dve linije zamenile trase na potezu ud centra do Dedinja.
Tako je, 32 je isao do one male okretnice kod belog dvora, a 12 do stare okret. Da ima pameti, te nekadasnje trase 12,13 bi i sada trebalo da budu troleJbusi.
 
Vrh