Оптерећење већине тролејбуских линија је такво да се више исплати имати зглобна возила него соло. Док се не крене са серијском производњом зглобних електробуса, која би им значајно оборила цену, једино набавка зглобних тролејбуса може бити недвосмислено оправдана.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434828#p434828:n81lf41d je napisao(la):direktor » 21 Feb 2017 07:40 am[/url]":n81lf41d]Ma solo trola nista spec
19 je praktično bajpas za 31, ukidanje je bespotrebno. I ljudi koji koriste 31 od Konjarnika ili u suprotnom smeru negde od Slavije do Trga, je koriste ako nema 31, kako zbog prakitčnosti tako i zbog veće udobnosti, a vrlo često i zbog toga što brže stiže od 31. Koliko je povezana sa 29, toliko i nema veze sa njom, jer je opet koristi veliki broj ljudi do Šumica, naravno pored većeg ljudi sa Medaka. A ukidanje i pojačavanje 29 sa vozilima sa 19 nema nekakvog smisla. Time se broj ljudi koji koriste 29 do Šumica ne menja, a 31 će biti prepunjena.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435093#p435093:469rjpww je napisao(la):JohnnyLee » 22 Feb 2017 01:36 pm[/url]":469rjpww]обавезно зглобни на 31,а може да иде и двозглобни, с обзиром да се не завлачи кроз уске улице, нити има уске кривине. а са 19, ако би се укинула, возила могу да се пребаце на 29
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435160#p435160:1n6xsxi9 je napisao(la):solecar » Сре Феб 22, 2017 7:02 pm[/url]":1n6xsxi9]13 je bio trolejbus , a 20 autobus.
На жалост, не знам. Могао бих дати неку доста грубу процену, уколико бих знао колика је површина пресека контактног вода.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435175#p435175:133bjyna je napisao(la):Biciklistkinja » 22 Feb 2017 08:13 pm[/url]":133bjyna]Karlo, koliko košta KM kontaktne mreže? I šta je još potrebno za širenje mreže osim prevoznih sredstava?
Hvala lepo? Sećam se nekih fotografija 31. Zašto su uklonili kontaktnu mrežu iz Ustaničke??? Zaista je šteta jer tu sasvim fino saobraća drumski saobraćaj i nema potrebe za tramvajem.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435126#p435126:1faq5alg je napisao(la):Čika Brana » 22 Feb 2017 04:38 pm[/url]":1faq5alg]Па 31 је накада, када се звала 13, била тролејбуска линија која је ишла до Грчића Миленка. Када је пробијан аутопут и реконструисана раскрница код Франша д'Епереа укинута је као тролејбуска линија. Интересантно је да је у то време постојала паралелна аутобуска линија 20 Студентски трг-Конјарник која је ишла Булеваром, Госфортијевом, Саве Ковачевића(Милешевска), преко Црвеног крста, Војислава Илића до Устаничке (Стара топлана) где је сада приградски терминус.
Da dodam, da je i trolejbus 12 postojao i isao preko autokomande, uz Ljutice Bogdana, preko dedinja do Banjice.Čika Brana":zqyjuxxx je napisao(la):Па 31 је накада, када се звала 13, била тролејбуска линија која је ишла до Грчића Миленка. Када је пробијан аутопут и реконструисана раскрница код Франша д'Епереа укинута је као тролејбуска линија. Интересантно је да је у то време постојала паралелна аутобуска линија 20 Студентски трг-Конјарник која је ишла Булеваром, Госфортијевом, Саве Ковачевића(Милешевска), преко Црвеног крста, Војислава Илића до Устаничке (Стара топлана) где је сада приградски терминус.
Tako je, 32 je isao do one male okretnice kod belog dvora, a 12 do stare okret. Da ima pameti, te nekadasnje trase 12,13 bi i sada trebalo da budu troleJbusi.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435574#p435574:24clmc2g je napisao(la):laki72 » Pet Feb 24, 2017 4:09 pm[/url]":24clmc2g]
Da dodam, da je i trolejbus 12 postojao i isao preko autokomande, uz Ljutice Bogdana, preko dedinja do Banjice.
Kasnije je ukinut trolejbus i isao je autobus iste numeracije.
A kroz K.Milosa i tadasnjim bulevarom oktobarske revolucije je isao autobus 32 (kasnije preimenovan u 42 i to sve do postavljanja kontaktne mreze kada su ove dve linije zamenile trase na potezu ud centra do Dedinja.