Šta je novo?

Trolejbusi

Kakve kazne snose zaposleni koje naprave ovakvu štetu, dobiju otkaz, plate deo popravke, plate celu popravku, budu premešteni na drugo radno mesto?
 
Nije da branim, daleko od toga, ali u normalnim firmama vozila bi trebalo da su osigurana i u slucaju ovakvih nezgoda, a protiv zaposlenog se pokrece displinski postupak. Jednostavno, ne mozes koncipirati mehanizam naplate/saniranja stete na vozilu vrednom stotinak hiljada evra odbijanjem plate nekome ko zaradjuje 300 evra. Nije poenta samo u etici vec u naplativosti, covek da otkaz posle 2 meseca i onda sta. :)
 
Biciklistkinja":30n3ma8u je napisao(la):
Kakve kazne snose zaposleni koje naprave ovakvu štetu, dobiju otkaz, plate deo popravke, plate celu popravku, budu premešteni na drugo radno mesto?
Зашто би ико добио отказ због удеса, људи јесте ли ви нормални? Претпостављам да нико од вас не вози кад има такав став, секунд непажње је довољан да се направи удес или удари у стуб/бандеру као у овом случају. Претворили сте се у безосећајне роботе који само траже да се запослени у јавним предузећима кажњавају. Штету ће покрити осигуравајућа кућа, кривац ће бити кажњен одбијањем од плате и вероватно ће бити покренут дисциплински поступак против њега.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Удеси се дешавају. Један мој друг је испаркиравао комби фирме у којој ради у НС и ударио у приколицу зглобног аутобуса. Штета на комбију је била мала, док је аутобус био лепо разбијен. Срећом без путника. Другару је одузето 15% од плате тог месеца.
 
Ne zna se da li je pokrenut postupak protiv radnika koji je kriv za ovaj događaj, a i nije sigurno da su trole osigurane i na ovakva oštećenja ili su samo osigurane kao i svako drugo vozilo u javnom saobraćaju.-Izvor jedan od sindikata GSP-a.

Zaboravljate da se radi o GSP-u. Gde logika prestaje, tu GSP počinje.
 
Ne mislim da radnici uvek kod ovakvih stvari treba da se kažnjavaju nego samo kada je očigledno da su napravili grubu grešku. Normalno da svi greše i to je ok, samo pitam kakva je procedura u GSP-u.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427813#p427813:1einufvo je napisao(la):
vucko » 13 Јан 2017 09:37 am[/url]":1einufvo]Ne zna se da li je pokrenut postupak protiv radnika koji je kriv za ovaj događaj, a i nije sigurno da su trole osigurane i na ovakva oštećenja ili su samo osigurane kao i svako drugo vozilo u javnom saobraćaju.-Izvor jedan od sindikata GSP-a.

Zaboravljate da se radi o GSP-u. Gde logika prestaje, tu GSP počinje.
Tроле су каско осигуране - извор човек који ради у том депоу.
 
Јел планирају уопште да ремонтују старе БКМове ово је пропаст у њима ни у једном грејање не ради
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427911#p427911:1qf6eudg je napisao(la):
Somi303 » 13 Jan 2017 08:57 pm[/url]":1qf6eudg]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427813#p427813:1qf6eudg je napisao(la):
vucko » 13 Јан 2017 09:37 am[/url]":1qf6eudg]Ne zna se da li je pokrenut postupak protiv radnika koji je kriv za ovaj događaj, a i nije sigurno da su trole osigurane i na ovakva oštećenja ili su samo osigurane kao i svako drugo vozilo u javnom saobraćaju.-Izvor jedan od sindikata GSP-a.

Zaboravljate da se radi o GSP-u. Gde logika prestaje, tu GSP počinje.
Tроле су каско осигуране - извор човек који ради у том депоу.
Dobro je!!!

Srbo, "stare" trole imaju 5-6 godina i nisu baš prestare. Imaju potencijala, nego naše održavanje je već znaš i sam kakvo.
 
Prvo testiranje, pa kupovina novih trolejbusa

GSP "Beograd" planira kupovinu tri nova elektrobusa ove godine, a ozbiljno se razmatra i varijanta nabavke novih trolejbusa.

Vozilo marke “Maz”, koje se sklapa u firmi “Vulović transport” u Kragujevcu, trebalo bi ovog proleća da se nađe na beogradskim ulicama. Ono će biti testirano šest meseci, a onda bi GSP “Beograd” u dogovoru sa čelnicima grada odlučio o njegovoj eventualnoj kupovini.

http://www.blic.rs/vesti/beograd/prvo-t ... sa/9t1jypd
 
Не, тренутно имамо БКМ тролејбусе зглобне и соло као најмлађе, док се у овом тексту наводе МАЗ тролејбуси које би склапали у Крагујевцу, они су визуелно отприлике слични гасним МАЗ (БИК) аутобусима које има ГСП и приватници.
 
Elektrobus se uzima na test od Vulovića, ne trolejbus.
 
Нисам знао да МАЗ има електробус у понуди. На сајту имају само стандардне аутобусе.
 
Да, али у тексту горе се он не спомиње. По мени би било логичније набавити још кинеза, осим ако није у плану после та три набавка више десетина електробуса.
 
Čini mi se da je konfuzno napisan tekst ili autor nije znao o čemu se uopste radi. Pre će biti da trole jesu Maz, jer oni upravo njih i proizvode, dok će ta tri elektrobusa biti isti kinezi.
 
Ta maz trola najvljvana je jos ranije da ce doci na probu ima sigurno 6 mjeseci
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434686#p434686:3q6tahwc je napisao(la):
Пантограф » 20 Феб 2017 06:12 pm[/url]":3q6tahwc]
Belorusija izmešta zastarelu tehnologiju u Srbiju.
Kanal
 
Maz, BKM i BIK su ista stvar. Pogledajte na netu pa uporedite. To su sve iste šasije sa manjim tehničkim i estetskim razlikama koje se završavaju u različitim fabrikama pa odatle toliko naziva.
 
БИК и МАЗ да, БМК не. То је као кад би рекао да су ФАП и Икарбус исто јер ето обе фабрике су правиле аутобусе и из исте државе су.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Али, БКМ троле које користимо имају каросерију МАЗ-овог аутобуса.
 
Vrh