Šta je novo?

Trolejbusi

Nije Škoda. Solo je imao MINEL-ovu opremu, a zglobni Alstom-ovu, čini mi se. SANOS je imao Škoda opremu :wink:
 
Да су паметни па да и aутобуске линије што иду Француском претворе у тролејбускеи електробуске (поготову 44 и 24).
 
44 je idealna za trolebusku , jer ne mora da se mnogo ulaze u izgradnju nedostajuce mreze. Ista tako i 27 je odlicna za pretvaranje ... 24 za elektrobus , kao sto su i planirali , sto je po meni jedno od boljih resenja koje su mogli da smisle
 
Ја некако маштам о 25, 26, 33, 39, 42, 47, 48, 59 и 78 као тролејбуским линијама. Aли мислим да би најхуманије било претворити макар пола линија које пролазе кроз Деспота Стефана из аутобуских у тролејбуске, пре свих 16.
 
Kakvi su uslovi po pitanju struje potrebni za širenje trolejbuske mreže? Da li Srbija iz postojećih izvora može da snabde još na primer 10 ili 20 linija?
 
Ima dosta linija koje bi mogle da se pretvore u trolebuske , sto u Despota Stefana , sto Zemun i NBG , sto Miljakovac , Petlovo brdo , Vidikovac , sto produzenje na Senjak , sto Mirijevo i BK , sto spajanje postojece mreze na Banjici sa Brace Jerkovic sto , sto spajanje gradske bolnice sa Vojislava Ilica preko Batutove , Cvetka i Gospodara Vucica ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=422515#p422515:biq8yxs9 je napisao(la):
SRBO » 11 Dec 2016 08:22 pm[/url]":biq8yxs9]И 31 може у тролебуску а да се укине 19, само да купе зглобне, а може онда и 83
Meni je ovo i dalje neshvatljivo da se predlaze ukidanje 19 kada je to jedina alternativa 31 i to vrlo cesto brza alternativa.
 
Zadnji polasci 28 sa Trga nemaju grejanje! Nisam upratio GB, ali tako bi ih sočno isprijavljivao. Posmrzavali smo se ko u hladnjači više dana za redom.
 
Сви поласци на 303 немају грејање :D Ове сезоне само Ласта има грејање, барем на овом потезу.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
20161208_204551.jpg
 
Тако су својевремено на Дорћолу скуцали и лејланда одмах пошто је рестауриран (возач млађе генерације није умео да скрене без помоћи хидраулике), па су морали поново да га раде. Заташкали су то и никад није објављено.
 
Ma igraju se deca... Nema frke... Ipak su to naše pare, a ne njihove. U privatnoj firmi bi neko potpio otkaz, dok se u GSP-u kao i u svakoj državnoj firmi zataškava.
 
Da niste malo preostri?
Mislim, ni meni se naravno ne dopada sto je doslo do tog incidenta, ali 'sranja' se desavaju...
Niste nikada, zakacili nesto, nije vam nikada ispao mobilni, daljinski, niste nikada razbili casu ili soljicu.
U tom slucaju, svaka vam cast.
U protivnom, imajte (mo) razumevanja i za druge ljude. Jer ipak su i oni samo "ljudi".
A ljudi ipak nisu savrseni.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Mobilni, vrednost 100 do 200 evra.
Šoljica, vrednost 1 do 2 evra.
Trolejbus, vrednost 100.000 do 200.000 evra.

Šoljice i mobilni mogu da ispadnu, ali trolejbusi, tramvaji i autobus ne ispadaju, osim naravno GSP-u.
 
Вау, слупан тролејбус, смак света следи. Људски је грешити, немојте да бздете роботи. Ја сам слупао службени ауто па нисам добио отказ јер се срања дешавају. Возило је осигурано па ће осигуравајућа кућа покрити штету, а немојте да сумњате да возач неће проћи без казне ;)
 
Daj @vucko, nemojmo preterivati.
Pa nije zavrsio u Smederevu, vec na popravci. ;)
Naravno da treba voditi racuna, ali treba biti i covek. prihvatimo da ljudi grese. Sigurno niko nije namerno zakucao trolejbus.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Sve to stoji laki nego ovi u gsp nesto precesto grese i ono sto je najcrnje pokusavaju to da zataskaju
Kako recimo pokusaj zataskavanja izgorjelih buseva u zemunu
ili pak tramvaja koji dodjose sa remonta iz gose pa ih olupas u depou i pokradose itd itd
 
Vrh