MilisaV":7ooivqcj je napisao(la):....Znači postoji razlikama 90.000 evra koju autobus može da protera kroz auspuh da bi se izjednačio sa cenom koštanja trolejbusa. A vi i dalje pričajte kako su trole jeftinije.
Pa u tome je jeste fazon da se ne radi ono sto pravi gubitke ... ugalj sada ide jer je nametnuta nuždaDejan011":1z05jopy je napisao(la):U pravu je MilisaV.... termoelektrana sagoreva ugaj da bi je napravila struju uz velike gubitke....
laki72":1jxa3zp0 je napisao(la):E bas ste se lepo 'ispricali' na ovoj temi.
Ponekad mi je uzasno krivo sto sam se opredelio za tehnicke nauke umesto psihologije
Jer iz ovih "ovakvih" postova se vidi celokupna slika drustva u kojem zivimo.
Ne uvazavanje argumenata sagovornika, uzimanja u obzir samo dela izjava istrgnutog iz konteksta i tvrdoglavo 'guranje' svojih ideja i stavova...
U svakom slucaju, slozili ste se da su 'zagadjivaci' i jedni i drugi.
To je vec nesto.
Elem, mozda bi vracanje zaprege, bicikla i tramvaja sa konjskom vucom bilo najadekvatnije resenje
A "prljavu" elektricnu energiju dobijenu od uglja bi mogli zameniti generatorima postavljenim na "sobne bicikle"
Par desetina hiljada takvih generatora bi znacajno smanjilo zagadjenje, a uticalo bi pozitivno i na smanjenje broja nezaposlenih
O uticaju na kondiciju i zdravlje nacije... Ih, tu bi se tek moglo pricati i pricati!
vucko":qpl2b8pv je napisao(la):Ako beks ne vozi nekog dizel golfa ili pasata ubio me grom.
P.S.Imao sam praksu na fakultetu u Termoelektrani zbog moje struke mrzi me da se raspravljam o srpskim teorijama zavere. Još jedna prednost je što je ugalj naš domaći i iz njega pravimo struju a ne od nafte koju vade na bliskom istoku ili Rusiji. Te imamo energetsku nezavisnost i manju mogućnost nestašica i fluktuacije cene energenta.