Šta je novo?

Trolejbusi

Ја сам за претварање што већег броја аутобуских у тролејбуске линије, и то пре свега линија које пролазе кроз сам центар града и загушују. Притом радује ме ова информација да се праве тролејбуси који могу да се крећу без мреже 15-20 километара, таман да се ужи центар града за 10-15 година када се набаве такви тролејбуси ослободи контактне мреже која га ружи. Та алтернатива засигурно и смањује трошкове увођења нових линија пошто онда контактна мрежа може да буде краћа, нпр. само на терминусима, у широким булеварима и по периферији где не би толико ружила амбијент.
 
Ima toga vec neko vreme. Na 1:27 se vidi kako se kači na mrežu.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pTJYsIdZlTg[/youtube]

Trolza je za Kordobu isporučila takve trolejbuse
883316.jpg


883303.jpg


883309.jpg

http://transphoto.ru/city/330/
 
Jedna od linija koju bi prvo trebalo pretvoriti u trolejbusku jeste 50. Linija je brdovita gde bi se trolejbus najbolje pokazao.

Davno sam ovde na forumu u nekoliko navrata predlagao da se trolejbuska mreža u potpunosti rekonstruiše, odnosno da se razmisli o uvođenju TBRT - Trolleybus Rapid Transit.
 
Mislim da trans alfa ili neka druga ruska firma a nije trolza ima neku veliku autonomiju tipa 50 km ako se nevaram ima snimak na netu kako ide po snjegu u nekoj nedodjiji
Bas me interesuje kako ce izgledati ovaj maz trola cija je proba najavljena
 
Gde je najavljena?

Ima MAZ trola već neko vreme, najviše ima MAZ 103T u Kijevu i Minsku
635178.jpg


Postoji napravljen i zglob
866575.jpg


I solo
295694.jpg
 
Ma u tekstu iz blica cini mi se neka proba na 6 mjeseci ako sam ja to dobro skonto .
Mene zanima vise koja je ono trola sto ima veliku autonomiju 50 km dal je trans alfa ili koja
 
Bio bi red da nekad kupe neki ozbiljan trolejbus a ne đubre koje sada prave Belorusi. Nisu ni prineti onima koje su nekad pravili, šta je sa crvenima iz 2008, 09, prve godine na njima klime nisu radile a danas ih je mnogo manje na ulicama.
 
A da se malo informises oko trolejbusa bkm je preuzeo stedler toliko o neozbiljnosti
Ko je nama kriv sto mi to necemo ili ne mozemo ili ne smjemo da napravimo itd.
 
Kako onda znaju da osposobe starije trole za saobraćaj? A to što sad imaju zapadno korporativno vlasništvo nije nikakva garancija, kao i u bezbroj drugih slučajeva, posebno za proizvode pod lokalnim brendovima.
 
Vidi ja neznam o kojim ti trolama pricas voze niskopodne narandzaste bkm niskopodni crveni bkm i trolze zglob visokopodne u redovnom saobracaju .
Ostale solo ziy i bonitosi 201 su rezerva
Ono sto nevozi je u kvaru ceka djelove itd .
evo www.gsp.rs ima novi sajt pa posalji im pitanja
 
Mislim da sam i ja pročitao da trenutno svega 3-4 od 83 trolejbusa čeka delove, ostali crveni su aktivni i u saobraćaju. Moguće da ima više zglobnih trolzi, jer polako zglobni BKM 333 (2004) otkazuju. Po planu je trebao biti osvežen part zglobnih vozila, ali od toga se odustalo.
 
Eh, ti zglobovi bi dobro legli. Posle vožnje autobusom i dalje se iznenadim koliko trolejbusi imaju ubrzanje.
 
Upravo došao na Slaviju da sačekam trolu prema Kališu.
Iz suprotnog smera prolazi nepregledna reka trolejbusa, a na mojoj atanici preko sto ljudi. I ni jedan nije 22l, cela rwka trola prošla. Nijedan se nije okrenuo na Slaviji. Ne znam dal 22l i dalje poatoji, nisam je skoro video ali osd dvadeset rrola dve su mogli preusmeriti da rastereti deo pravca koji više od pola sata u kontinuititu ostaje bez polazaka.
 
22L odavno ne postoji. Ponekad se uvede vanredno (vrlo retko) , i u tim situacijama ide na relaciji Studentski trg - Slavija ili Studentski trg - Crveni krst.
 
Koja je svrha novoizgrađenog pešačkog ostrva po sred Crnotravske ulice , ispred ulaza u Radov restoran?
 
Trole će raditi i BEZ STRUJE: Belorusi predstavljaju rešenje za modernizaciju 83 trolejbusa

Pomoćnik gradonačelnika Beograda Borko Milosavljević primio je danas predstavnike beloruskog proizvođača vozila „Belkomunmaša”. Glavna tema sastanka je predstavljanje konkretnih rešenja za unapređenje kvaliteta usluge najvećeg gradskog prevoznika.

8e1ed41e8f23f1204b32a4d80b5ed936.jpeg


Pored nabavke novih autobusa, uvođenja novih rešenja poput električnih autobusa u funkcionisanje gradskog prevoza i obnove tramvaja, veliku pažnju posvetićemo i obnovi trolejbuskog voznog parka. GSP raspolaže sa 125 trolejbusa od kojih je 83 proizveo „Beolkomunmaš” pa smo želeli da sa predstavnicima ove kompanije razgovaramo o konkretnim merama za osavremenjivanje vozila – rekao je Milosavljević.

Na sastanku je dogovoreno formiranje mešovite radne grupe koja će se isključivo baviti obnovom popularnih beogradskih „trola”.

– Delegacija „Belkomunmaša” predstavila je najsavremenija rešenja za obnovu trolejbusa sa ciljem da se ova vrsta vozila osposobi i za funkcionisanje bez priključka na električnu mrežu. Kako bi se to omogućilo, u vozila je potrebno ugraditi moderne superkondenzatore – naglasio je pomoćnik gradonačelnika.


Po formiranju radne grupe, dogovoreno je da se do kraja maja definišu jasna rešenja i predlozi koji će biti predstavljeni na narednom sastanku u okviru Dana Beograda u Minsku, koji se u beloruskoj prestonici tada održavaju.

Sastanku u zdanju Starog dvora u Beogradu prisustvovali su i ambasador Belorusije Vladimir Čušev, menadžment GSP-a, kao i predstavnici Privredne komore Beograda.


блиц
 
Исто може да се уради и са ЦАФ трамвајима, чак је модел Урбос 3 у старту пројектован да то омогући. Тако бисмо могли да имамо и трамвајске деонице у центру без контактне мреже.
 
Da kad nebi tuda trebalo da prodje i katica i svajcarac
 
Батерије у трамвају су ми тотално глупо решење поред Ground-level power supply технологије. Са друге стране, било какав трамвај у центар да доведемо биће боље.
 
Vrh