Šta je novo?

Trolejbusi

samo da te tamo ne doceka po obicaju neko ko nema blage veze da kaze koju rec o istom . . . :lool:
 
Pa na uvidu nema nikoga. Sidjes u suteren i razgledas kao na izlozbi.
 
stf":3zzvfd5v je napisao(la):
26 нема окретницу него стаје на сред улице.

Sada je napravljena neka vrsta nazovi okretnice , više kao stajalište tipa SAJAM u smeru ka Adi ciganliji ili stajališta kod Kanadske Ambasade.
 
JohnnyLee":19tm1t25 je napisao(la):
троле на окретницу 24 и 79, а на окретницу 26 се преселе 27 и 31

edit: нашао сам, с тим да би перон за 31 био од 27Е, а 27 и 27Е би имали заједнички
JohnnyLee":19tm1t25 je napisao(la):
ево мојих предлога за исељење окретница Трг републике и Студентски трг:

окретница Милан Гале Мушкатировић
ac749f.jpg


окретница Дорћол
358vxja.jpg


Okretnica 24 i 79 je mala da bi primila sve te linije , a i ne vidi se gde bi se okretali 19 , 21 i 22. Lično mislim da bi mnogo bolje rešenje bilo kada bi se autobi okretali pored sadašnje tramvajske okretnice na kalemegdanu , jer tamo postoji veliki parking.
Okretnicu Studentski trg ne bih ukidao , već bih je ostavio i da se na njoj okreću neke linije , 2 do 3 , recimo 27E , 32E i 35. Linija 27 da ide od trga republike do okretnice 26 , istom trasom , da linije 43 i 31 od trga republike idu Vasinom do Tadeuša Košćuška , pa desno i onda levo u Cara Dušana na novoizgrađenu okretnicu. Liniju 96 bih produžio od Pančevačkog mosta pravo do okretnice Vukov spomenik.
Setih se da bi neki od trolebusa bi mogli da se okreću kod garaže (19 , 28 , 29 , 41) , a 21 i 22 kod okretnice 26 , zato što su kraće od poenutih.
 
19, 21 и 22 би укинуо у садашњем облику. 19 нема смисла поред 31 који иде на свака 3 минута, 21 може да се окреће на Ц. Крсту а 22 на Славији
 
Imajte u vidu da produžavanje trolejbuskih linija, a zadržavanjem broja vozila na linijama će doći do povećanja intervala.
 
Pa imamo dovoljno vozila, pogotovo nakon ukidanja 22L. Problem je što to sve košta...

Terminus Studentski trg bi trebalo kompletno izmestiti jer je to prostor za pešake! Bilo bi lepo da 31 postane trola i da Kralja Milana oslobodimo autobusa.
 
Да, али развлачење толико мреже за само једну линију није оправдано.

Троле треба уводити на правцима са претераним бројем аутобуских линија, чиме би се смањиле буке и загађење.

Идеално је да се у Деспота Стефана уведу троле до окретнице Панчевачки мост. Све аутобуске линије скратити до те окретнице и од ње направити хаб, будући да има директну везу на БГ:ВОЗ.

Потом се добија могућност укидања окретнице Трг Републике.
 
JohnnyLee":1m6kqo5p je napisao(la):
19, 21 и 22 би укинуо у садашњем облику. 19 нема смисла поред 31 који иде на свака 3 минута, 21 може да се окреће на Ц. Крсту а 22 на Славији

To što ti zamišljaš nema šanse da prođe. Pa ta tvoja 22 bi bila kao ukinuta 22L , tako da od toga nema ništa. 21 i 22 treba da ostanu , ovakvi kakvi su , a za 19 se slažem , s tim što ne bih skidao mrežu , za slučaj da nešto rade od Šumica do Medakovića .
 
stf":3dgrtxge je napisao(la):
Да, али развлачење толико мреже за само једну линију није оправдано.

Троле треба уводити на правцима са претераним бројем аутобуских линија, чиме би се смањиле буке и загађење.

Идеално је да се у Деспота Стефана уведу троле до окретнице Панчевачки мост. Све аутобуске линије скратити до те окретнице и од ње направити хаб, будући да има директну везу на БГ:ВОЗ.

Потом се добија могућност укидања окретнице Трг Републике.
U potpunosti se slazem.To je mnogo potrebnije i racionalnije,i recimo da presedanje bude kod stanice policije.Tu bi dobili doar pravac sa autobusim 33,48 i recimo trolom 20 koja bi isla od pancevackog mosta do studentkog trga,to jest BEKO-a preko Tadeusa koscuskog.

31 ce podmiriti i noviji autobusi.
 
solecar":2pwkipif je napisao(la):
To što ti zamišljaš nema šanse da prođe. Pa ta tvoja 22 bi bila kao ukinuta 22L , tako da od toga nema ništa. 21 i 22 treba da ostanu , ovakvi kakvi su , a za 19 se slažem , s tim što ne bih skidao mrežu , za slučaj da nešto rade od Šumica do Medakovića .

22 би ишла од Крушевачке до Славије, а 21 од Учитељског до Крста. не би ни ја скидао контактну из Устаничке јер сам и ја за то да 31 постане трола, као што је био некада
 
Lako je napisati, a znate li kolika su ulaganja potrebna u mrežu, nova vozila, koliko je teško za eksploataciju, za uklapanje u postojeću infrastrukturu...

31 ima jednim delom mrežu koju može da koristi, ranije je trolejbus išao Ustaničkom i Bulevarom Oslobođenja i mreža se koncentriše na jedan deo grada što je zgodno u slučaju potrebe za intervencijama.
 
Мораћу да дам једну врло важну напомену, када су у питању тролејбуси, а то је да последње три деценије није изграђен ни један једини нови депо у Београду! То је највећи проблем за ширење тролејбуске мреже, и разлог зашто сам сугерисао да се укључи приватник, који би покривао потпуно нови земунски део мреже. За источни део мреже, моја препорука је да се направи веза са Космајем. Ионако је Космај одавно требало преуредити/проширити за зглобне аутобусе. А, размишљам и о тролејбуској линији преко Моста на Ади, и то Медаковић - Трошарина - Дедиње - Топчидер - Ж.Ст.Нови Београд - Арена - Општина Нови Београд, а даље, има више варијанти...
 
Privatnici se nešto nisu pokazali ni na autobuskim linjama,posebno jer su usitnjeni,uvođenje privatnika u javni el .prevoz je za diskusiju,na železnici je to ok imati više operatera,u javnom prevozu nisam siguran..koncept velikih privatnih firmi koje učestvuju u prevozu je bolja opcija,tipa veolie,laste i sl. :kafa:
 
Hajde da se skoncetrisemo prvo na vracanje trole na liniju 31
za pocetak ,,Imamo plan,, i nas CSI bi nam mogli reci koju
sta mi ,kao pojednci treba da uradimo ,ka ostvarenju cilja :)
 
Misliš "imamo plan",csi ,da pita nas na beobuildu..šta.. ;)
 
sasa901":3b2rbh5v je napisao(la):
ima li sanse da trole uzme neka privatna firma ?? :)

Arriva takes over Stockholm light rail operations

22 August 2012


SWEDEN: Deutsche Bahn subsidiary Arriva took over from Veolia as the operator of Stockholm's Nockebybanan, Tvärbanan and Lidingöbanan light rail lines on August 20.
In November 2011 Storstockholms Lokaltrafik selected Arriva for two parallel operating contracts covering local bus and light services. The overall package runs for 12 years and is largest integrated multi-modal transport deal in Sweden, accounting for 94 million passenger-journeys a year and doubling the size of Arriva's Swedish operations.

The start dates are staggered to reflect the expiring of the previous agreements. The first phase saw 1 100 staff transferring to Arriva on August 20 to operate the light rail routes and 255 buses serving the western and northern suburbs of Bromma, Sollentuna, Solna and Sundbyberg. Together, these are expected to account for 61 million passenger-journeys.

A second contract starting on January 6 2013 will cover the narrow gauge Roslagsbanan, currently operated by the Roslagståg joint venture of DSB and Svenska Tågkompaniet, adding a further 101 EMU cars. Together with a further 229 buses serving Norrort, this will bring another 920 staff, and add 33 million passenger-journeys.

SL has set minimum service levels, with Arriva being incentivised to grow ridership. 'Stockholm's transport system will lead the way in integrated travel and we are excited to be playing a pivotal role', said David Evans, Managing Director of Arriva's Mainland Europe division. 'By providing joined-up services that are easy to use, and which take people where they need to go, we aim to increase train and bus patronage in Stockholm. We will focus on improving each element of our customers' journeys.'

www.railwaygazette.com
 
па, ако би се икакав превоз давао у овом граду/земљи приватницима, дао бих Ариви или Веолији, јер су то фирме са великим искуством у јавном саобраћају у свету
 
2012":2xwcqdcl je napisao(la):
sasa901":2xwcqdcl je napisao(la):
ima li sanse da trole uzme neka privatna firma ?? :)

Arriva takes over Stockholm light rail operations

22 August 2012


SWEDEN: Deutsche Bahn subsidiary Arriva took over from Veolia as the operator of Stockholm's Nockebybanan, Tvärbanan and Lidingöbanan light rail lines on August 20.
In November 2011 Storstockholms Lokaltrafik selected Arriva for two parallel operating contracts covering local bus and light services. The overall package runs for 12 years and is largest integrated multi-modal transport deal in Sweden, accounting for 94 million passenger-journeys a year and doubling the size of Arriva's Swedish operations.
kakve veze ima svecka sa srbijom ???

The start dates are staggered to reflect the expiring of the previous agreements. The first phase saw 1 100 staff transferring to Arriva on August 20 to operate the light rail routes and 255 buses serving the western and northern suburbs of Bromma, Sollentuna, Solna and Sundbyberg. Together, these are expected to account for 61 million passenger-journeys.

A second contract starting on January 6 2013 will cover the narrow gauge Roslagsbanan, currently operated by the Roslagståg joint venture of DSB and Svenska Tågkompaniet, adding a further 101 EMU cars. Together with a further 229 buses serving Norrort, this will bring another 920 staff, and add 33 million passenger-journeys.

SL has set minimum service levels, with Arriva being incentivised to grow ridership. 'Stockholm's transport system will lead the way in integrated travel and we are excited to be playing a pivotal role', said David Evans, Managing Director of Arriva's Mainland Europe division. 'By providing joined-up services that are easy to use, and which take people where they need to go, we aim to increase train and bus patronage in Stockholm. We will focus on improving each element of our customers' journeys.'

www.railwaygazette.com
 
Vrh