Šta je novo?

Trolejbusi

gore levo-new messages ispod reklame novi centar novog beograda.
 
Johnest_Hon":110te416 je napisao(la):
Mnogi unapred potcenjuju Belorusiju. To je mnogo ozbiljnija drzava od nase. Doduse sve je manje neozbiljnijih.

Pro Belorusiji, injteresnji fakti:

Автобусы


ГП «Минсктранс».

В настоящее время в городе действует 167 автобусных маршрутов общей протяженностью 2034,75 км. В часы «пик» на маршрутах предусмотрена работа 942 единиц подвижного состава. Производственная база городских автобусов составляет 1,4 тыс.ед. МАЗ, из которых 2/3 - низкопольные. Средний возраст автобусов составляет 4,8 года. Свыше 60% городских автобусов оборудованы малотоксичными двигателями уровня Евро-3, а ещё около 10 % - Евро-4. Почти на 90 % городских автобусов устанавливаются автоматические коробки передач.

Частных субъектов хозяйствования, обслуживающих пассажиров в экспрессном сообщении.

На сегодняшний день существует 61 городской и 25 пригородных экспресс-маршрутов («маршрутное такси»), на которых работает ок. 700 микроавтобусов.




Электрические виды


Троллейбус. Сегодня в г. Минске насчитывается 64 троллейбусных маршрута общей протяженностью 692,3 км (протяжённость контактной сети - 492,1 км). В часы «пик» их обслуживают 760 троллейбусов. Средний возраст производственной базы троллейбусов ГП «Минсктранс» (1 тыс.ед.) – 4,1 года. Свыше 80 % троллейбусов - низкопольные «Белкоммунмаш» и МАЗ. Около 45 % всех троллейбусов используют двигатели переменного тока.

Трамвай.

На сегодняшний день перевозки пассажиров трамваев осуществляются по 10 маршрутам, выпуск вагонов на которые в часы «пик» достигает 118 ед. Производственная база трамваев составляет 150 вагонов «Белкоммунмаш» (включая 2 шестиосных трёхсекционных с полом переменной высоты), средний возраст которых – 6,2 года. Развёрнутая длина путевого полотна составляет 62,4 км.



Метрополитен


В настоящее время в городе действует 2 линии метрополитена общей протяженностью 30,3 км с 25 станциями. Вагонный парк насчитывает ок. 60 пятивагонных поездов, сосредоточенных в «Московском» (линия 1) и «Могилёвском» (линия 2) электродепо.
http://gusts.minsk.by/transsport/

Dakle, Minsk populacija 1.8mln st.

Autobusi:
942 vozila u saobraćaju
2/3 voznog parka niskopodno
4.8 god prosečna starost

Trolejbusi
760 vozila u saobraćaju
80% voznog parka niskopodno
4.1 prosečna starost

Tramvaj
118 vozila u osabraćaju od 150
6,2 prosečna starost

Metro
2 linije metroa dužine 30,3 i 25 stanica.


E sada uporedite te sve podatke sa brojem vozila u Beogradu, pa vidite gde smo mi, a gde su oni!!! Oko 1800 vozila i imaju metro, koliko Beograd ima vozila, 1300 u najboljem slučaju :mad: !

->
http://www.smedia.rs/vesti/vest/73582/GSP-Beograd-Autobusi-Povecan-broj-vozila-GSP-a.html
 
Plus karta je 9 din a da nespominjem odrzavanje jedan podatak gsp je 1990 sam istjerao 1250 vozila a danas 50 vise zajedno sa privatnicima :mad:
 
Тужан је закључак да смо стварно постали последња рупа у Европи што се тиче свега. Ок, не знам за Молдавију, ал ако треба тиме да се тешим онда ствааарно...

Изгледа да је Лукашенкова демократија ипак мање погубна од ове наше Мишбекове.
 
made by GSP
nov trolejbus :)
photo-21.jpg
 
Jao to me podseti na fijasko u jednoj od trola, na validatoru flipovana slika tako da je tekst s desna na levo
 
Samo sam se pitao koliko ce im vremena biti potrebno :bash:
 
2022 na liniji 22, vozi već duže vreme ovakav, a sinoć sam slikao. Postavio sam i na gsp forumu
 
za nas sa jeftinijim ulaznicama u čemu je problem sa ovom trolom?
 
MilisaV":39nsgouc je napisao(la):
za nas sa jeftinijim ulaznicama u čemu je problem sa ovom trolom?

1. Nedostaje čekić za razbijanje prozora.
2. Nešto nalik na žvaku zalepljeno na ram prozora. Moguće da se radi i o ostatku nalepnice - dodatne analize su potrebne u ovom slučaju.
3. Staklo donekle musavo, posebno u višim zonama, može to da se bolje opere
4. Nešto nalik na bledu fleku oko desetak cm niže od mesta za čekić
5. Potencijalna fleka 2 cm niže od fleke iz tačke 4, ali je teško reći na osnovu fotografije
6. Validator postavljen tako da baca svetlost ka prozoru, pa odsjaj njegove plavičaste svetlosti kvari vizuelni utisak boje kojom je ofarban salon.

:D
 
Feliks oni se nevoze gradskim vec sluzbenim kolim za pocetak bi im oduzeo ista :bash: analiza fotke +
 
Imam poslastice za raspoložene drugare

linija 19, gar 2033

aFX2j.jpg

n7v9D.jpg

Gb5yD.jpg


siđao sam na studentskom, pa sam baš pogledao. vozač je sredio panel, ali validatori su hitić
što se tiče displeja, ignorišite što su donja dva piksela otišla na stranu, to je zbog kamere, nego se vidi tačno kako je jedan kvadrat LEDica crkao

2041 nekoliko trenutaka kasnije na okretnici trole spadnu, razlete se na sve strane

veselo :D
 
KOD NAS JE SVE NAOPAČKE,PA ZAŠTO NE BI BILI I VALIDATORI ILI LEDIĆI. DAKLE TO SU TURSKI VALIDATORI KOJI SU POSLATI OVDE DA NAM VRATE ZA SVE JOŠ OD 1389 :laugh:
 
jlaki opisi mi kako su se razlatele motke (ja ih zovem motke oduvek da nebude zabune)

Da li su reagovali lovci
 
Pojedine nove trole pokazuju ozbiljne znake lošeg kvaliteta izrade... Suviše su mlade da bi za to bilo odgovorno loše održavanje GSP-a.
Npr. sinoć je troli (čini mi se 2024) nešto prilično jako strugalo, krčalo i dobovalo kod zadnjeg točka prilikom svakog skretanja na desno i pratećeg naginjanja na levu stranu... Ne smem ni da mislim u kakvom će stanju biti za 2-3 godine...
 
Naravno da je to do održavanja. Eto recimo to što si ti čuo, veravtno neće ni da pokušaju da poprave nego će to tako strugati dokle skroz ne propadne... Jel verovatno čekaju tender za popravku..
 
Можда није крив ГСП, него БВК :rolleyes: Кад трола при пуној брзини прелети(упадне) преко сливника који је улегао... :D
 
Александар":224z27xh je napisao(la):
Johnest_Hon":224z27xh je napisao(la):
Mnogi unapred potcenjuju Belorusiju. To je mnogo ozbiljnija drzava od nase. Doduse sve je manje neozbiljnijih.

Pro Belorusiji, injteresnji fakti:

Автобусы


ГП «Минсктранс».

В настоящее время в городе действует 167 автобусных маршрутов общей протяженностью 2034,75 км. В часы «пик» на маршрутах предусмотрена работа 942 единиц подвижного состава. Производственная база городских автобусов составляет 1,4 тыс.ед. МАЗ, из которых 2/3 - низкопольные. Средний возраст автобусов составляет 4,8 года. Свыше 60% городских автобусов оборудованы малотоксичными двигателями уровня Евро-3, а ещё около 10 % - Евро-4. Почти на 90 % городских автобусов устанавливаются автоматические коробки передач.

Частных субъектов хозяйствования, обслуживающих пассажиров в экспрессном сообщении.

На сегодняшний день существует 61 городской и 25 пригородных экспресс-маршрутов («маршрутное такси»), на которых работает ок. 700 микроавтобусов.




Электрические виды


Троллейбус. Сегодня в г. Минске насчитывается 64 троллейбусных маршрута общей протяженностью 692,3 км (протяжённость контактной сети - 492,1 км). В часы «пик» их обслуживают 760 троллейбусов. Средний возраст производственной базы троллейбусов ГП «Минсктранс» (1 тыс.ед.) – 4,1 года. Свыше 80 % троллейбусов - низкопольные «Белкоммунмаш» и МАЗ. Около 45 % всех троллейбусов используют двигатели переменного тока.

Трамвай.

На сегодняшний день перевозки пассажиров трамваев осуществляются по 10 маршрутам, выпуск вагонов на которые в часы «пик» достигает 118 ед. Производственная база трамваев составляет 150 вагонов «Белкоммунмаш» (включая 2 шестиосных трёхсекционных с полом переменной высоты), средний возраст которых – 6,2 года. Развёрнутая длина путевого полотна составляет 62,4 км.



Метрополитен


В настоящее время в городе действует 2 линии метрополитена общей протяженностью 30,3 км с 25 станциями. Вагонный парк насчитывает ок. 60 пятивагонных поездов, сосредоточенных в «Московском» (линия 1) и «Могилёвском» (линия 2) электродепо.
http://gusts.minsk.by/transsport/

Dakle, Minsk populacija 1.8mln st.

Autobusi:
942 vozila u saobraćaju
2/3 voznog parka niskopodno
4.8 god prosečna starost

Trolejbusi
760 vozila u saobraćaju
80% voznog parka niskopodno
4.1 prosečna starost

Tramvaj
118 vozila u osabraćaju od 150
6,2 prosečna starost

Metro
2 linije metroa dužine 30,3 i 25 stanica.


E sada uporedite te sve podatke sa brojem vozila u Beogradu, pa vidite gde smo mi, a gde su oni!!! Oko 1800 vozila i imaju metro, koliko Beograd ima vozila, 1300 u najboljem slučaju :mad: !

->
http://www.smedia.rs/vesti/vest/73582/GSP-Beograd-Autobusi-Povecan-broj-vozila-GSP-a.html
koga oni prevoze toliki trolama i autobusima plusm metro,tramvaj,malo mi je ovo naduvana cifra. Ne bi trebalo uzimati ovo zdravo za gotovo,Belorusija je ipak zemlja pod diktaturom,pa ako se setiš u novinama je 90tih pisalo da su vozila u punom broju na ulicama,bila je rublika u novostima svaki dan Trola toliko,autobusa toliko,tramvaja. Ne kažem da je toliko naduvano,ali malo sigurno jeste. Bio sam u Belorusiji i Minsku i garantujem ti životom da 100% nema toliko trola,ima puno,ali toliko ne.
 
Felix55":11x8tw37 je napisao(la):
Pojedine nove trole pokazuju ozbiljne znake lošeg kvaliteta izrade... Suviše su mlade da bi za to bilo odgovorno loše održavanje GSP-a.
Npr. sinoć je troli (čini mi se 2024) nešto prilično jako strugalo, krčalo i dobovalo kod zadnjeg točka prilikom svakog skretanja na desno i pratećeg naginjanja na levu stranu... Ne smem ni da mislim u kakvom će stanju biti za 2-3 godine...
Mislim da je problem do odrzavanja.Na vratima donji delovi vrata vec nemaju gume a neke metalne plocice su izrdjale sto i razumem,ali ih balavarudija iz gsp-a ne menja!
 
Vrh