BillHicks
Advanced
- Učlanjen(a)
- 11.05.2022.
- Poruke
- 2.014
- Pohvaljen
- 4.060
Dolazak Rusa perhaps?
jel ima negde neko istrazivanje koliko je uticaj dostavljaca na saobracaj?
Dolazak Rusa perhaps?
Пошто је кључни проблем прелазак реке Саве, треба за почетак преусмерити булевар Михајла Пупина да иде право на нови Савски мост, и ту завршит Владимира Поповића, а на Бранков мост да иде директно булевар Николе Тесле, и дистрибуција да буде даље ка осталим паралелним булеварима преко улице Ушће и Милентија Поповића даље.Petlja je uvek ružna i kvari prostor, ali kod Brankovog mosta nema drugog rešenja. Na relativno malom prostoru (za taj nivo saobraćaja) se sustiče neverovatnih ŠEST magistralnih ulica: Bulevar Mihajla Pupina, Bulevar Nikole Tesle, Milentija Popovića, Vladimira Popovića, budući veliki most umesto ovog koji se ruši i Brankov most. Naravno da je veće zagušenje u starom delu Beograda koje se prenosi i ovde, ali ovo je ipak previše ukrštanja velikih ulica da bi se moglo bez ozbiljne petlje. Čak i kad bude napravljen metro i tunel, i ako se insistira na smanjenju saobraćaja, što naravno treba raditi, ovde bez petlje vremenom neće moći da bude bitno bolje. Jedostavno ima previše magistralnih ulica koje se ulivaju u relativno malu površinu. Pri tome na sreću ima dovoljno prostora za petlju: Između nedovršene zgrade NIS-a i tržnog centra, i između Milentija Popovića i Sajmišta. Tu je sada livada.
Dolazak Rusa perhaps?
Rusa sam video koliko hoćeš i koliko ja vidim 90% nema niti planira da kupi automobil, tako da su oni zapravo dobrim delom korisnici javnog prevoza...Ja rusa osim u kaficima i na vracarskim trotoarima nisam video, a saobracaj se pogorsao u svim delovima grada ukljucujuci i elitno mirijevo 3 . Ali dobro moze se reci da je za kolaps u saobracaju kriva post korona i rat u ukrajini lakse je tako
Ali taj novi Savski most ce biti izgradjen kada?Пошто је кључни проблем прелазак реке Саве, треба за почетак преусмерити булевар Михајла Пупина да иде право на нови Савски мост, и ту завршит Владимира Поповића, а на Бранков мост да иде директно булевар Николе Тесле, и дистрибуција да буде даље ка осталим паралелним булеварима преко улице Ушће и Милентија Поповића даље.
10-15.000 "novih"... ok ali to je polovična informacija, za koliko "starih" se u istom vremenu NE obnovi registracija?Svakako i da nije zbog Russa, Gangullah izjavio da se u Beogradu godisnje registruje 10-15.000 novih kola. I eto zasto guzve. Za 5 godina 50.000-75.000 dodatnih kola u saobracaju nije malo
svidja mi se ovoSvakako i da nije zbog Russa, Gangullah izjavio da se u Beogradu godisnje registruje 10-15.000 novih kola. I eto zasto guzve. Za 5 godina 50.000-75.000 dodatnih kola u saobracaju nije malo
Gangullah
Gde bi ulazio u greben i izlazio?Трећи бранков мост за јавни саобраћај са денивелацијом на новобеоградкој страни (плитки укоп) и тунелом у гребену како је то длеимично предвиђао пројекат Белам. По мосту пустити трамваје, трамвозове, аутобусе и тролејбусе. И све службе са плавом ротацијом - од јавног значаја.
Vezano za autoputeve koji nemaju transportnu tražnju koja ih opravdava, to su: Leskovac - Makedonska granica, Niš-Dimitrovgrad, autoput za Sremsku Raču, što ne znači da nije postojala opravdanost za neka međurešenja sa potencijalom kasnije gradnje autoputa (put 2+1 recimo). Takođe i ovo za Kuršumliju što se gradi. Dalje, autoput za Zapadnu Srbiju preko Srema je promašio ulazak u Beograd tamo gde treba, pa nije povukao ni četvrtinu kola sa Ibarske magistrale kod Orlovače.Na koje mislis konkretno