Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

Ovo je pre svega jedan antropoloski, civilizacijski problem, ovo sto se desava u Beogradu.
Nije ga moguce resiti gradjevinskim projektima.
Управо тако. Грађани овде тек што су се испилели а онда је дошао други светски и од тада па до данас мрка капа.

То се лепо види на примеру Руса који какви год да су, својим примером овде показују како се конзумира један град. С тим у вези, тачно је да их доста нема кола али сви они наручују храну, зову такси, купују робу и услуге и све то генерише додатни саобраћај у граду и додатно централизује ову напаћену земљу и овај изопачени покушај града.

Ово је показатељ још нечега. Реалне плате у Београду, барем оних у урбаном делу града јесу велике, веће чак и од неких делова ЕУ а ниво јавних услуга а поготово транспорта је остао на нивоу неке Албаније. Дакле, пола града нам живи стилом живота побогатог руског хипстера или просечног становника ЕУ а то генерише саобраћај и оптерећење инфраструктуре коју овај европски Кандахар не може да прихвати. То су иначе све секундарне последице мафијашких, промашених пројеката овог режима а овај Гангул-пашин кт је то само мало оголио.

Искрено, надам се још већем колапсу, то је једини начин да се средња класа опамети и да престане да нам копа раку гандијевским будалаштинама и малограђанским навикама. А ако се не опамети и то је ок. Социјално раслојавање ће се експоненцијално убрзавати и иста ће заслужено нестати.
 
Ja bih rekao da nije glavni problem u trakama već u tome što iz Bulevara Mihaila Pupina UVEK dolaze 3 pune trake zbog prethodne rasrksnice.

Slavija i Opština NBG pokazuju da broj traka nije toliki problem ako postoji prekid u toku saobraćaja u tim trakama. Ovde nemamo prekid jer prethodni semafor ne generiše prekid saobraćaja jer Milentija Popovića puni ulicu ka kružnom toku.
 
То се лепо види на примеру Руса који какви год да су, својим примером овде показују како се конзумира један град.
Da. ja sam zapanjen kako se oni dobro snalaze, kako znaju da organizuju stvari za sebe i svoj zivot, da im skidam kapu.
Znaju da organizuju sebi zivot i veliki su preduzetnici.
Prema nama arogantni i samozivi, medjusobno se dobro organizuju.
 
Искрено, надам се још већем колапсу, то је једини начин да се средња класа опамети и да престане да нам копа раку гандијевским будалаштинама и малограђанским навикама. А ако се не опамети и то је ок. Социјално раслојавање ће се експоненцијално убрзавати и иста ће заслужено нестати.
Apsolutno. Nadam se sto vecem kolapsu sto pre.
Ipak, u poslednjih 6 meseci cak su i oni shvatili da im EU nije prijatelj i to je dobar znak.
 
Управо тако. Грађани овде тек што су се испилели а онда је дошао други светски и од тада па до данас мрка капа.

То се лепо види на примеру Руса који какви год да су, својим примером овде показују како се конзумира један град. С тим у вези, тачно је да их доста нема кола али сви они наручују храну, зову такси, купују робу и услуге и све то генерише додатни саобраћај у граду и додатно централизује ову напаћену земљу и овај изопачени покушај града.

Ово је показатељ још нечега. Реалне плате у Београду, барем оних у урбаном делу града јесу велике, веће чак и од неких делова ЕУ а ниво јавних услуга а поготово транспорта је остао на нивоу неке Албаније. Дакле, пола града нам живи стилом живота побогатог руског хипстера или просечног становника ЕУ а то генерише саобраћај и оптерећење инфраструктуре коју овај европски Кандахар не може да прихвати. То су иначе све секундарне последице мафијашких, промашених пројеката овог режима а овај Гангул-пашин кт је то само мало оголио.

Искрено, надам се још већем колапсу, то је једини начин да се средња класа опамети и да престане да нам копа раку гандијевским будалаштинама и малограђанским навикама. А ако се не опамети и то је ок. Социјално раслојавање ће се експоненцијално убрзавати и иста ће заслужено нестати.
Zapravo, ljudi moraju da znaju da koriste kondtrukte civilizacije, zvali se oni kloz solja, kontejner ili grad.
 
Мада колико се сећам овде није било ни оне табле поред градилишта, сигурно с разлогом. Тако да су шансе да сазнамо име одговорног ....
Ta tabla je postala nešto skriveno kao u onoj igrici "Pronađi skriveni predmet" za sve gradske projekte.

Čak je i sramotna rekonstrukcija 4 zelena bulevara imala tablu koja se koristila kao pokrivka za šut koji je ostao. GOJE ima sliku siguran sam.
 
Kako je regulisan prelaz pešaka obzirom da je semafor u "nestandarnom" režimu. Koja svetla rade na pešačkom semaforu?
 
Sramotan naslov zvanične YT stranice Gradonačelnika Beograda na temu kružnih tokova.

Screenshot_20241030_185118_YouTube.jpg


Uistinu podseća me na naslove Šešeljevih knjiga.
Možda za sledeći put:
"Cia udbaški ljigavac Vesić", "Antisrbska tvorevina semaforska raskrsnica", "Kod kružnog toka na Ušću nije bilo genocida (ovaj saobraćaja)", "Smrdljivi satanistički crveni autobus".
 
Neki govore vratili su semafore biće sada ok, tj kako je bilo. Ja kao laik za saobraćaj vidim da neće, a ne treba da budeš mnogo pametan da zaključiš da se na staroj raskrsnici sa semaforima išlo pravo i kada semafor otvori zeleno nema više kočenja, prolaziš pravo. Sada kada semafor otvori zeleno imaš kruženje sa znatno sporijom brzinom i to naravno smanjuje protočnot ove raskrsnice, a da ne pričam ako je već neko u kružnom toku i treba da mu ustupiš prednost. I sve ovo su mudri ljudi sa ovog foruma predvideli pre početka radova, samo ne onaj ko treba.
 
Имали смо један корак у назад са кружним током, сад имамо још два са додавањем семафора.
 
Ovde imamo i divnu dopunu saobraćajnim pravilima.

Kad je zeleno za pešake, onda je crveno za automobile koji ULAZE na kružni tok.
Ali...
Kad je zeleno za pešake, onda je žuto trepćuće svetlo (u obliku pešaka) za automobile koji IZLAZE sa kružnog toka.

Tako ispada da pešake sigurno ne možete gaziti samo oko želite na kružni tok. Ali ako treba sa njega izaći, onda vam je na volju :LOL:

img_4814-jpg.217743


Ovde gore vidite da u nama daljem smeru kretanja automobili stoje (zato što je njima crveno, a pešacima zeleno), a u nama bližem smeru kretanja, na desno, jedan automobil prolazi tik iza dva pešaka (zato što je za njega žuto, pa bilo pešaka na prelazu ili ne).
 
Poslednja izmena:
Trebalo je pesaci da imaju zeleno samo u ulaznoj traci, a u izlaznoj obican pesacki. Mada i to je cudno i neocekivano.
Ovako pesak misli da ima apsolutnu prednost koju i ima, i ne gleda levo i desno, ali kola slobodno mogu da prolaze.
Mada onda bi pesaci uvek kocili izlaz iz kt, zato je i napravljeno ovako.
 
Uslovno desno sa Brankovog u Nikole Tesle. Kad već ima semafor. Da lepo stave za krajnje desnu traku mislim da bi barem malo raščistili Brankov u špicu. Nego se bojim da će zbog kružnog da zloupotrebljavaju ljudi. Mnogo vozila bi skrenulo desno al ne može jer semafor blokira a taj deo kružnog je prazan.
Ovo uopšte nije semafor u kružnom toku, već ispred njega. Postoje dve "zaustavne" linije, jedna 50 metara pred kružni tok, a druga sa "daj prednost" vozilima u kružnom toku i znakom koji reguliše kretanje u samom kružnom toku. Znači tako su rešili pravnu zavrzlamu, jer semafor samo zaustavlja saobraćaj - ne reguliše direktno kružni tok.
 
Trebalo je pesaci da imaju zeleno samo u ulaznoj traci, a u izlaznoj obican pesacki. Mada i to je cudno i neocekivano.
Ovako pesak misli da ima apsolutnu prednost koju i ima, i ne gleda levo i desno, ali kola slobodno mogu da prolaze.
Mada onda bi pesaci uvek kocili izlaz iz kt, zato je i napravljeno ovako.
Pešak uvek i ima prednost osim kada semafor ili policajac ne reguliše raskrsnicu. 😅

Сам кружни ток је продисао, али прилази су и даље закрчени.
Ovo uopšte nije semafor u kružnom toku, već ispred njega. Postoje dve "zaustavne" linije, jedna 50 metara pred kružni tok, a druga sa "daj prednost" vozilima u kružnom toku i znakom koji reguliše kretanje u samom kružnom toku. Znači tako su rešili pravnu zavrzlamu, jer semafor samo zaustavlja saobraćaj - ne reguliše direktno kružni tok.
 
Svi su se sad uzbudili jer su shvatili da je grad Beograd postao neupotrebljiv, kada su u pitanhju automobili i vožnja. A ovaj kružni tok je samo indikator ili prag koji je predjen i to se jasno pokazuje.
Zašto? Zato što je vožnja uglavnom muški posao i svi ti (uglavnom) agresivni muškarci su se uzbudili jer ne mogu više da voze agresivno i brzo.

A nisu primetili da je grad odavno postao neupotrebljiv nekim drugim kategorijama stanovnika.
Već preko 15 godina grad je neupotrebljiv za ljude koje voze dečija kolica ili za invalide jer ne mogu da prodju od automobila. Dakle, još pre vlasti radikala.
Deca nemaju gde da se igraju, sve zauzimaju kvadrati.
Škole već 10 godna ne rade normalno.
Bolnice ne rade normalno.
2014. Beograd je imao II kategoriju vazduha, sada je IV.
Beograd je postao vnago u svakoj oblasti, a ne samo kad je u pitanju saobraćaj.

Ali ti drugi problemi ne uzbudjuju vozače, (uglavnom) agresivne vozače jer ko je vozio u Beogardu i tome se vožnja smučila od agresije vozača i njihove nervoze.
I sad su ta pohlepna pregradja željna statusa, porodice sa po 4 automobila u dvorištu doterala cara do duvara.
I elita iz centra koja se hvali ogromnim džipovima, mislim na likoeve kao gospodja Jovana Jeremić.
Šta će dorćolcima džipovi.
Ne uzbudjuje ih ono što en rade svaki dan iimaju nula empaije da pomisle kako je to biti u porpaloj školi ili bolnici. Svi ambiciozni roditelji vrše pritisak na osoblje u školama i pristaju da im deca ostaju što duže u tom paklu.

Ne može da se shvati jednostavna istina da se individualne želje ne mogu ostvarivati za sve veci broj ljudi u uslovima ograničenih prostornih resursa.
Ne može da se ide kolima iz NBGD na Vračar da se pije makijato, ako svi to zažele.
E, sada će da shvate. Ovof će da im se dešava stalno, posebno kad se zatvori Stari most.
Oni koji upravljaju gradom, dokazano su nespososbni su da reše problem. Deautomobilizacija je neizvodiva u uslovima radikalske vlasti i ulizivanja stanovništvu.

U svakom slučaju, nadam se još većem kolapsu. Samo to može da razmrda gradjane i dozove ih pameti.
 
Poslednja izmena:
Vrh