Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

Ovo je pre svega jedan antropoloski, civilizacijski problem, ovo sto se desava u Beogradu.
Nije ga moguce resiti gradjevinskim projektima.
Управо тако. Грађани овде тек што су се испилели а онда је дошао други светски и од тада па до данас мрка капа.

То се лепо види на примеру Руса који какви год да су, својим примером овде показују како се конзумира један град. С тим у вези, тачно је да их доста нема кола али сви они наручују храну, зову такси, купују робу и услуге и све то генерише додатни саобраћај у граду и додатно централизује ову напаћену земљу и овај изопачени покушај града.

Ово је показатељ још нечега. Реалне плате у Београду, барем оних у урбаном делу града јесу велике, веће чак и од неких делова ЕУ а ниво јавних услуга а поготово транспорта је остао на нивоу неке Албаније. Дакле, пола града нам живи стилом живота побогатог руског хипстера или просечног становника ЕУ а то генерише саобраћај и оптерећење инфраструктуре коју овај европски Кандахар не може да прихвати. То су иначе све секундарне последице мафијашких, промашених пројеката овог режима а овај Гангул-пашин кт је то само мало оголио.

Искрено, надам се још већем колапсу, то је једини начин да се средња класа опамети и да престане да нам копа раку гандијевским будалаштинама и малограђанским навикама. А ако се не опамети и то је ок. Социјално раслојавање ће се експоненцијално убрзавати и иста ће заслужено нестати.
 
Ja bih rekao da nije glavni problem u trakama već u tome što iz Bulevara Mihaila Pupina UVEK dolaze 3 pune trake zbog prethodne rasrksnice.

Slavija i Opština NBG pokazuju da broj traka nije toliki problem ako postoji prekid u toku saobraćaja u tim trakama. Ovde nemamo prekid jer prethodni semafor ne generiše prekid saobraćaja jer Milentija Popovića puni ulicu ka kružnom toku.
 
То се лепо види на примеру Руса који какви год да су, својим примером овде показују како се конзумира један град.
Da. ja sam zapanjen kako se oni dobro snalaze, kako znaju da organizuju stvari za sebe i svoj zivot, da im skidam kapu.
Znaju da organizuju sebi zivot i veliki su preduzetnici.
Prema nama arogantni i samozivi, medjusobno se dobro organizuju.
 
Искрено, надам се још већем колапсу, то је једини начин да се средња класа опамети и да престане да нам копа раку гандијевским будалаштинама и малограђанским навикама. А ако се не опамети и то је ок. Социјално раслојавање ће се експоненцијално убрзавати и иста ће заслужено нестати.
Apsolutno. Nadam se sto vecem kolapsu sto pre.
Ipak, u poslednjih 6 meseci cak su i oni shvatili da im EU nije prijatelj i to je dobar znak.
 
Управо тако. Грађани овде тек што су се испилели а онда је дошао други светски и од тада па до данас мрка капа.

То се лепо види на примеру Руса који какви год да су, својим примером овде показују како се конзумира један град. С тим у вези, тачно је да их доста нема кола али сви они наручују храну, зову такси, купују робу и услуге и све то генерише додатни саобраћај у граду и додатно централизује ову напаћену земљу и овај изопачени покушај града.

Ово је показатељ још нечега. Реалне плате у Београду, барем оних у урбаном делу града јесу велике, веће чак и од неких делова ЕУ а ниво јавних услуга а поготово транспорта је остао на нивоу неке Албаније. Дакле, пола града нам живи стилом живота побогатог руског хипстера или просечног становника ЕУ а то генерише саобраћај и оптерећење инфраструктуре коју овај европски Кандахар не може да прихвати. То су иначе све секундарне последице мафијашких, промашених пројеката овог режима а овај Гангул-пашин кт је то само мало оголио.

Искрено, надам се још већем колапсу, то је једини начин да се средња класа опамети и да престане да нам копа раку гандијевским будалаштинама и малограђанским навикама. А ако се не опамети и то је ок. Социјално раслојавање ће се експоненцијално убрзавати и иста ће заслужено нестати.
Zapravo, ljudi moraju da znaju da koriste kondtrukte civilizacije, zvali se oni kloz solja, kontejner ili grad.
 
Мада колико се сећам овде није било ни оне табле поред градилишта, сигурно с разлогом. Тако да су шансе да сазнамо име одговорног ....
Ta tabla je postala nešto skriveno kao u onoj igrici "Pronađi skriveni predmet" za sve gradske projekte.

Čak je i sramotna rekonstrukcija 4 zelena bulevara imala tablu koja se koristila kao pokrivka za šut koji je ostao. GOJE ima sliku siguran sam.
 
Kako je regulisan prelaz pešaka obzirom da je semafor u "nestandarnom" režimu. Koja svetla rade na pešačkom semaforu?
 
Sramotan naslov zvanične YT stranice Gradonačelnika Beograda na temu kružnih tokova.

Screenshot_20241030_185118_YouTube.jpg


Uistinu podseća me na naslove Šešeljevih knjiga.
Možda za sledeći put:
"Cia udbaški ljigavac Vesić", "Antisrbska tvorevina semaforska raskrsnica", "Kod kružnog toka na Ušću nije bilo genocida (ovaj saobraćaja)", "Smrdljivi satanistički crveni autobus".
 
Uslovno desno sa Brankovog u Nikole Tesle. Kad već ima semafor. Da lepo stave za krajnje desnu traku mislim da bi barem malo raščistili Brankov u špicu. Nego se bojim da će zbog kružnog da zloupotrebljavaju ljudi. Mnogo vozila bi skrenulo desno al ne može jer semafor blokira a taj deo kružnog je prazan.
 
Neki govore vratili su semafore biće sada ok, tj kako je bilo. Ja kao laik za saobraćaj vidim da neće, a ne treba da budeš mnogo pametan da zaključiš da se na staroj raskrsnici sa semaforima išlo pravo i kada semafor otvori zeleno nema više kočenja, prolaziš pravo. Sada kada semafor otvori zeleno imaš kruženje sa znatno sporijom brzinom i to naravno smanjuje protočnot ove raskrsnice, a da ne pričam ako je već neko u kružnom toku i treba da mu ustupiš prednost. I sve ovo su mudri ljudi sa ovog foruma predvideli pre početka radova, samo ne onaj ko treba.
 
Tu je pre i bilo uslovno za Nikole Tesle, nikad gužvu nisam video.
Да али јако непријатно из угла пешака. Директно скретање са пешачким острвом је мени пријатније решење из угла пешака.
 
Да али јако непријатно из угла пешака. Директно скретање са пешачким острвом је мени пријатније решење из угла пешака.
Jeste umelo da bude nezgodno kad je zeleno za pravo i pešake, ali dok je upaljeno uslovno za desno, pešacima je crveno, tako da nije bilo ukrštanja.
 
Vrh