За ефикаснији и достојанственији јавни превоз нам фале и ефикасне саобраћајнице. Аутомобили, аутобуси и трамвај сви заједно губе у лошим инфраструктурним решењима.
А овде имамо проблем лоше решеног преласка реке Саве, где се све своди на 2 главна левка, Ушће-Теразијски тунел (до Деспота Стефана некад) и Аутокоманда-Сава центар, са гушењем често и свих осталих саобраћајница које се уливају са обе стране реке.
Фале алтернативни правци и боља организација кретања. Све више размишљам, неки тунел некако да се углави код Франша, испод Врачарског да прође, да одвуче правац Устаничка-Јужни булевар, и да изађе на паркингу СУПа у Савској, па даље на мост кроз Београд на води поред куле Белгрејд и право на БЗЂ, значио би заједно са УМП тунелом испод Топчидера. Нови-сари Савски мост да иде на мали метро-тунел ка БДС, али да на њега иде право БМП, а Бранков мост да вуче правац БНТ, и Владимира Поповића-почетак Јурија Гагарина као веза сва четири друмска моста преко Саве.