Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

Elem..jedini benefit ove svinjarije je ovo malo zelenila u KT. Totalno sam očajan ...tako da tražim bilo šta da mi čaša bude barem do pola puna a ne razbijena.

Mislim da je za ove diletante bolje da što pre sami stave bukagije i da se telepromtuju direktno u CZ. Narod će ovde ozbiljno suditi kad tad...
 
Koja fora može da ti pomogne u 16-17h sa NBG preko Brankovog? Ja do Karaburme dok se dovučem, ode sat vremena. Stojiš pre mosta, na mostu, u Bulevaru Despota Stefana...
Видим да имамо исту руту па један предлог. Кад не идем бајсом, односно кад је баш лоше време за исти спустим се колима 3 мин до Панчевачког моста, тамо паркирам ауто, увек има места, није зона, и седнем на Бгвоз. Изађем на нбг станици, одатле ми је канцеларија 7мин хода. Све укупно 20-22 минута. Под условом да бг воз дође на време, хехе.
У повратку све исто али обрнуто наравно. На тај начин сам на нивоу целе године елиминисао свакодневну патњу дневних путовања до посла и назад. По том кључу сам до скоро тражио и нашао стан. Тих сат-два "вишка" времена вреде много и не дајем их више овом несрећном саобраћају ни по коју цену.

Е сад, ја имам срећу да ми је радно време клизно па успевам да избегнем јутарњи шпиц ка граду и не хвата ме гужва пре Панчевца у Вишњичкој.
 
Pozdrav, sta mislite o ovakvom resenju za kruzni tok na Uscu

download.jpeg
 
Pusti ti Ameriku. Da toliko tamo ne valja, bežali bi jedrenjacima odande. Nemaju američki gradovi sa populacijom kao Beograd ozbiljnijih problema sa gubljenjem vremena u saobraćaju, jok.

Ne znam šta bih vam rekao, ali ja se najmanje 10 godina nisam nijednom zaputio kolima na Gazelu u špicu. Niti famoznom 17-com. Poslovni sam čovek, putujem i u špicevima, ali putovanja dužih od tipa 45 min. po Beogradu, praktično nemam. Kad moram, i po špicu to je najčešće 25-30 minuta do bilo gde. Prevozom, takođe znam fore. Nije ni toliko teško, samo treba poznavati svoj grad i učiti kako funkcioniše. Koga zanima, mogu konsultantske usluge da dam - a napisah već da ih na poslu i dajem, i niko ne sluša, nego se radije putuje do sat vremena duže, ili dvaput duže samo zbog izbora linije ('na Voždovac se ide autoputem' a ne 78-com pa 47-com ili tramvajem' - idi, široko ti polje; i obavezno od Arene nemoj u Južni bulevar BG vozom, nego 17-com, i to da se popne rampom na petlju, u 5 popodne - imao sam taj slučaj, oće žena tako kako zna, digao ruke za ubuduće). Od kombinacija koje uključuju 15 minuta pešačenja se beži kao od kuge (posebno oni sa velikim stražnjicama, kojima baš treba to - njihov problem). Savremeno stanovništvo Beograda je tupo, žao mi je.

A inače stvarno ima težih muka od saobraćaja.
Ne znam šta bih ti rekao, možda će ti zvučati neverovatno, ali svi građani područja Beograda i okolnih gradova/naselja koji mu gravitiraju ne rade i ne putuju isključivo na relaciji 17, ili na relaciji BG voz, stanica BG voza pa onda na pišomet do posla. Samim tim nemaju alternative, znam neverovatno zvuči da ne radi i ne školuje se ceo Beograd na tvojoj putanji kretanja.

Isto kao što nisu svi na domet bicikla do posla, kako neki propagiraju ovde, pa onda umesto truckanja 2 sata autobusom biraju da izgube sat i po u kolima i uštede bar malo vremena, o Bože sram ih bilo, nisu za bike friendly city na uštrb sebe a korist drugih. Strašno.
 
Драгољубе, ове путање што поменух су најкритичније у граду, и баш оне које праве хаос у шпицу (Нови Београд - Стари Београд, 16-18 ч). Осталима је добрим делом лакше, мада има још очајника - они, ипак, немају много везе с овим ебеним кружним током. Према томе... сачувај свој тон ироније за другог, можда ти затреба.
 
Откуд ту трамваји? Није 1935. Или мислиш на угао код ТЦ Ушће? Надајмо се да ће у тишини одустати од проклетих кружних токова на том простору: данас су обновили причу о зоо врту на Ади...
 
Koja fora može da ti pomogne u 16-17h sa NBG preko Brankovog? Ja do Karaburme dok se dovučem, ode sat vremena. Stojiš pre mosta, na mostu, u Bulevaru Despota Stefana...
Da li si ikad gledao koliko dugo se putuje preko Pupinovog mosta u špicu? Računam da je taj smer na Zrenjanincu manje opterećen, jedino treba stići do Pupinovog mosta. Al ako je dilema da stojim ili da vozim sat vremena uvek bih izabrao ovo drugo.
 
Jel priča o kružnom toku kod tc usce i hajata sto tek treba sapke da ga uradi ili priča o popravci postojećeg
 
Da li si ikad gledao koliko dugo se putuje preko Pupinovog mosta u špicu? Računam da je taj smer na Zrenjanincu manje opterećen, jedino treba stići do Pupinovog mosta. Al ako je dilema da stojim ili da vozim sat vremena uvek bih izabrao ovo drugo.

To je baš veliko obilaženje rekao bih, ne deluje mi da vredi...
 
Na semaforima samo crveno i žuto trepćuće. Prepodne i popodne u špicevima po 2-3H

Nekih po sata od početka:
 
Ето, ја сам мислио ставиће и условно зелено, али ипак ће бити двобојни семафор.

Не одустаје ни од преостала два круготока...

Врх.
 
Ето, ја сам мислио ставиће и условно зелено, али ипак ће бити двобојни семафор.

Не одустаје ни од преостала два круготока...

Врх.
Meni je fascinatno da ne postoji niti jedna glavudža koja će manijaku reći ne. Ajde ovi sa fakulteta, od njih sam navikao, al gde su glavudže iz MUP-a, neko iz stranke, Aca Vučić, pa jel moguće da ovakav pajser ima toliku moć?

Jel uopšte u ZoBS definisan dvobojni semafor u kombinaciji crveno-žuta?
 
Meni je fascinatno da ne postoji niti jedna glavudža koja će manijaku reći ne. Ajde ovi sa fakulteta, od njih sam navikao, al gde su glavudže iz MUP-a, neko iz stranke, Aca Vučić, pa jel moguće da ovakav pajser ima toliku moć?
Oni imaju rotacije i voze se pod pratnjom, za njih je rešenje što obični smrtnici moraju da se pomere i da ih propuste....
 
Radiće u dva moda. Sabraćaj stop (crveno) i semafor ne radi (trepćuće žuto).
Ima logike jer da je zeleno ne bi se poštovao trougao na ulazu u KT pa bi onda možda opet dolazilo do blokade nekog izlaza.
 
Vrh