Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

Да, занимљив угао, вероватно и реалан. Јер је понашање толиких људи за воланом напросто сулудо. Треба заправо "убити" тај, толико дугачак, дан. Код куће муж који ти се смучио, ћерка тинејџерка која те смара... боље у колима.
Не бих онда да им кварим.
Mislim da je više pomodarstvo. Prevozom se vozi sirotinja, klošari, deca. Sramota da se voziš sa njima, hoću da budem sam svoj gazda. Sećam se naslova u novinama u kojima se kao šok vest predstavlja da se javna ličnost vozi busom.
 
Ја то не видим у аутобусима. Људи у њима никад нису боље изгледали.

Пре 20 година то јесте била реално социјална прича: аутобуси језиви, мирис зноја, дувана на одећи и белог лука. Сада тога нема, чак бих рекао, има га мање у Београду него у Пешти нпр.
 
За ефикаснији и достојанственији јавни превоз нам фале и ефикасне саобраћајнице. Аутомобили, аутобуси и трамвај сви заједно губе у лошим инфраструктурним решењима.
А овде имамо проблем лоше решеног преласка реке Саве, где се све своди на 2 главна левка, Ушће-Теразијски тунел (до Деспота Стефана некад) и Аутокоманда-Сава центар, са гушењем често и свих осталих саобраћајница које се уливају са обе стране реке.
Фале алтернативни правци и боља организација кретања. Све више размишљам, неки тунел некако да се углави код Франша, испод Врачарског да прође, да одвуче правац Устаничка-Јужни булевар, и да изађе на паркингу СУПа у Савској, па даље на мост кроз Београд на води поред куле Белгрејд и право на БЗЂ, значио би заједно са УМП тунелом испод Топчидера. Нови-сари Савски мост да иде на мали метро-тунел ка БДС, али да на њега иде право БМП, а Бранков мост да вуче правац БНТ, и Владимира Поповића-почетак Јурија Гагарина као веза сва четири друмска моста преко Саве.
 
Ја то не видим у аутобусима. Људи у њима никад нису боље изгледали.

Пре 20 година то јесте била реално социјална прича: аутобуси језиви, мирис зноја, дувана на одећи и белог лука. Сада тога нема, чак бих рекао, има га мање у Београду него у Пешти нпр.
Да али велике су разлике у односу на то које су релације/потези у питању.

НБГ-центар -господски
ББ/Јужна насеља-Центар - господски кад није сезона купања на Ади
Звездара/Карабурма/Миријево-Центар - Има свега, баш као и што у тим насељима има свега
Е сад они потези 300, 400, 500 - Ту се упознајеш са већинском Србијом.
 
Има тога. Ал` кад погледам, нпр. екипу која чека БГ воз за Вуков споменик у 16.46 на станици НБ, или Еко 1 у исто време, просек зарада вертујем да није испод 1.500.
За ефикаснији и достојанственији јавни превоз нам фале и ефикасне саобраћајнице. Аутомобили, аутобуси и трамвај сви заједно губе у лошим инфраструктурним решењима.
А овде имамо проблем лоше решеног преласка реке Саве, где се све своди на 2 главна левка, Ушће-Теразијски тунел (до Деспота Стефана некад) и Аутокоманда-Сава центар, са гушењем често и свих осталих саобраћајница које се уливају са обе стране реке.
Фале алтернативни правци и боља организација кретања. Све више размишљам, неки тунел некако да се углави код Франша, испод Врачарског да прође, да одвуче правац Устаничка-Јужни булевар, и да изађе на паркингу СУПа у Савској, па даље на мост кроз Београд на води поред куле Белгрејд и право на БЗЂ, значио би заједно са УМП тунелом испод Топчидера. Нови-сари Савски мост да иде на мали метро-тунел ка БДС, али да на њега иде право БМП, а Бранков мост да вуче правац БНТ, и Владимира Поповића-почетак Јурија Гагарина као веза сва четири друмска моста преко Саве.
За почетак би било добро да се окану "три кружна тока која ће спасти Београд" и сличних дилетантских и незналачких решења, па ће бити добро. Дабогда ништа више не дирали у Београду. Само нек остане како јесте.
 
Poslednja izmena:
Ljudi, nikakve više i niže vrednosti, osećaji moći, barem u mom slučaju. Jednostavno praktičnost. U centar busom. U širi centar uglavnom busom. U Sremčicu kolima. U Mirijevo kolima. Preko Pančevca kolima. Prosto i jednostavno. Da li bih voleo efikasniji prevoz? Naravno. Ovako samo vaganje šta mi je brže. Logično, dešava se i da omanem u proceni, ali uglavnom dobro prođem.
 
Па и ја исто ко ти. Али их гомила крене из Ерпорт ситија на Чубуру у размаку од 5 минута. Ти су проблем.
 
Мени је често лакше било са 401/402 од Славије до Авале него са 31 од Теразија до Славије, или још горе са 78 или 9 до Славије, или са 3 од Савског трга до Вука.
 
Na ovoj temi se lepo može videti ko zaista redovno koristi javni prevoz, a ko se samo folira da ga koristi.

Javni prevoz u Beogradu je jedna bruka i agonija. I to zna svako ko ga redovno koristi. Ostali neka pišu Vesićevske budalaštine o komfornim vozilima i naparfemisanim putnicima koji zarađuju hiljade evra a voze se prevozom. Pozdravio vas Toma - neka jedu jaja - Mona. Tu ste negde s njim na istom intelektualnom nivou i poznavanju materije. A i po moralnom kompasu...
 
Poslednja izmena:
Ma kakvi bre, pa to su najbolje, najredovnije i najudobnije linije u gradu. Sad će leptir mašna - brigada da ti objasni.

Verovatno ćemo čuti kako su sad te neke linije još bolje jer su stavljeni Higeri koji imaju 30 mesta za sedenje. Nema veze što to nema nikakve logike, jer se time smanjuje ukupni kapacitet, a i sami autobusi su golo g... Ne, Vesić ekspert (isti kao ovi forumski ovde) reče da tako treba...


Ljudi u Beogradu se prosto otimaju da koriste javni prevoz. I kad uđu u njega, živnu i preporode se. Uživaju u njemu. U mirisima, u prostoru, komforu, temperaturi, u vremenu putovanja, u pouzdanosti... Ma prosto se otimaju.


P.S.
Evo ja tvrdim da je 32 od najnovijeg pretumbavanja postala najbolja linija u gradu. Pre nedelju dana sam video 4 vozila na toj liniji na okretnici u Višnjici. Zaključak: to je najbolja linija u gradu.

Eto, to je taj neki rezon.
 
Poslednja izmena:
Vrh