Jos jedno kruzno Četo!
Iskreno meni su ovi mali kruzni tokovi simpaticni.
Jos jedno kruzno Četo!
To niko ne spori. Problem je što sada tokovi koji nemaju razloga da budu zagušeni, kao što su most->BMP i (u manjoj meri) most->BNT bivaju zagušeni. Takođe, problem je što sada tok BNT->most ne dobija svoj deo protoka.Аман људи! Проточност на овој раскрсници а сада кружном току не треба повећавати! Само би направили још већи колапс у Старом Граду који се као такав више не би преносио све до СИВ-а него до Земуна.
Ја стварно не разумем како не разумете?
To niko ne spori. Problem je što sada tokovi koji nemaju razloga da budu zagušeni, kao što su most->BMP i (u manjoj meri) most->BNT bivaju zagušeni. Takođe, problem je što sada tok BNT->most ne dobija svoj deo protoka.
Преко Владимира Поповића, па би се попеле на петљу.I kuda bi išle linije 60(L), 78 i 83?
Ka gradu da, ali ka NBG i Zemunu nikad nije bilo problema, osim malo kad se na nekoliko sekundi blokira raskrsnica. Sad je i taj pravac blokiran.Како немају разлога да буду загушени кад су ти правци загушени од 2002е на овамо? И остаће загушени све док се не саберемо и не прекопирамо позитивна решења градова којих имамо на десетине по Европи а где је основа решења увек иста - ЈАВНИ ПРЕВОЗ.
Хајде прво да доведемо јавни превоз, пешачке и бици стазе на ниво који није најгори у Европи а што тренутно јесте случај. Мислим да је 80 година аутомобилског урбанизма било довољно, хајде да пробамо сад нешто друго а што читава Европа ради од 1970е до данас.
Ne znam da li si čuo, ali tunele mogu da koriste i vozila javnog prevoza. Štaviše, postoje tuneli i nadvožnjaci gde je saobraćaj dozvoljen samo vozilima javnog prevoza.Како немају разлога да буду загушени кад су ти правци загушени од 2002е на овамо? И остаће загушени све док се не саберемо и не прекопирамо позитивна решења градова којих имамо на десетине по Европи а где је основа решења увек иста - ЈАВНИ ПРЕВОЗ.
Do tada će da nikne još novih zgrada na Novom Beogradu, a to povlači još automobila. I šta dobijamo? Duplo golo.Vlast će reći da će se sve to srediti kada se napravi novi most i tunel...
nece da.zagrizu tu investiciju jer je dugorocna, slikanje za 5+ godina. Pod utiskom sam da su i sami ocekivali da ce na vlasti ostati 12+ godina usli bi u ovu investiciju, nego nisu...
Od metroa tek nema ništa. Biće pravo čudo ako išta naprave, a kamoli neku smislenu liniju.
Oni čak nameravaju i svoj ljubljeni EXPO da dočekaju bez metroa.
Zamisli da imaš sina pijanog idijota koji ti povraća svuda po stanu a višekratno je, umesto u šolju šorao u saksiju pa se triput već usled toga dizao i parket, krenuo je pomalo i sa drogom, i ti onda uzmeš da rešavaš stvari tako što ćeš da mu sagradiš kuću na dva sprata?!
Moje neko predviđanje je da ako ne krenu da prave do 2030. neće ga posle nikad ni napraviti. Daj bože da grešim. Ali sve smo bliži 2030. a jedino što se dešava na tom polju je da se potpisuje 35. ugovor o razumevanju u ugovaranju planiranja za ugovor o projektovanju ugovora o projektu. Pričam ti priču.Približavamo se 2025. a krtice ni na vidiku. Neće biti prve linije pre 2035, da se ne lažemo, ako i tad.