Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

Аман људи! Проточност на овој раскрсници а сада кружном току не треба повећавати! Само би направили још већи колапс у Старом Граду који се као такав више не би преносио све до СИВ-а него до Земуна.

Ја стварно не разумем како не разумете?
 
Onda tunel ispod ušća od bulevara Nikole Tesle do Dunavske. Čak bi trasa na NBG do ulaza u tunel mogla biti ukopana od raskrsnice BMP i Milentija Popovića, pa da i ta raskrsnica bude denivelisana, pa bi to konačno bila obilaznica oko centra grada.
 
Хајде прво да доведемо јавни превоз, пешачке и бици стазе на ниво који није најгори у Европи а што тренутно јесте случај. Мислим да је 80 година аутомобилског урбанизма било довољно, хајде да пробамо сад нешто друго а што читава Европа ради од 1970е до данас.

Правити овакве саобраћајне проблеме у градићу од једва 1,1 милиона људи у урбаном подручју је заиста за сваку срамоту.
 
Аман људи! Проточност на овој раскрсници а сада кружном току не треба повећавати! Само би направили још већи колапс у Старом Граду који се као такав више не би преносио све до СИВ-а него до Земуна.

Ја стварно не разумем како не разумете?
To niko ne spori. Problem je što sada tokovi koji nemaju razloga da budu zagušeni, kao što su most->BMP i (u manjoj meri) most->BNT bivaju zagušeni. Takođe, problem je što sada tok BNT->most ne dobija svoj deo protoka.
 
Како немају разлога да буду загушени кад су ти правци загушени од 2002е на овамо? И остаће загушени све док се не саберемо и не прекопирамо позитивна решења градова којих имамо на десетине по Европи а где је основа решења увек иста - ЈАВНИ ПРЕВОЗ.
 
To niko ne spori. Problem je što sada tokovi koji nemaju razloga da budu zagušeni, kao što su most->BMP i (u manjoj meri) most->BNT bivaju zagušeni. Takođe, problem je što sada tok BNT->most ne dobija svoj deo protoka.

Upravo, napravili su problem gde ga nije bilo da bi rešili šta? Kružni tok ništa nije unapredio.
 
Ma neće ništa raditi jer ne umeju, a ovi što umeju su uljuljkani na pozicijama i neće prstom da mrdnu.

Vlast će reći da će se sve to srediti kada se napravi novi most i tunel i da samo treba malo da se strpimo jer ovo su najveći radovi u istoriji Beograda i niko pre njih nije smeo da se uhvati u koštac sa ovim problemom i da ćemo im biti zahvalni, ali smo previše glupi da to shvatimo, a ni KT ne umemo da koristimo...
 
Како немају разлога да буду загушени кад су ти правци загушени од 2002е на овамо? И остаће загушени све док се не саберемо и не прекопирамо позитивна решења градова којих имамо на десетине по Европи а где је основа решења увек иста - ЈАВНИ ПРЕВОЗ.
Ka gradu da, ali ka NBG i Zemunu nikad nije bilo problema, osim malo kad se na nekoliko sekundi blokira raskrsnica. Sad je i taj pravac blokiran.
 
Да. То доказује колики је ово промашај али то је можда 100-ти део гужви којих имамо у супротном правцу. Занемарљиво и потпуно неоправдано би било да се због тога интервенишемо којекаквим денивелацијама.
 
Хајде прво да доведемо јавни превоз, пешачке и бици стазе на ниво који није најгори у Европи а што тренутно јесте случај. Мислим да је 80 година аутомобилског урбанизма било довољно, хајде да пробамо сад нешто друго а што читава Европа ради од 1970е до данас.
Како немају разлога да буду загушени кад су ти правци загушени од 2002е на овамо? И остаће загушени све док се не саберемо и не прекопирамо позитивна решења градова којих имамо на десетине по Европи а где је основа решења увек иста - ЈАВНИ ПРЕВОЗ.
Ne znam da li si čuo, ali tunele mogu da koriste i vozila javnog prevoza. Štaviše, postoje tuneli i nadvožnjaci gde je saobraćaj dozvoljen samo vozilima javnog prevoza.

U tome leži šlajfovanje i konstatna bitka sa vetrnjačama tebe i još par ljudi na forumu - ne dopire vam do glave da šira ulica, most ili tunel mogu da znače više prostora za javni prevoz, komunalne i hitne službe, a ne automatski za privatne automobile. Zato i imasmo onu situaciju da na temi o Bul. Despota Stefana pišete kako ne treba da se proširi ono imbecilno suženje na 1+1 iznad Banije. Jer su vama samo automobili i automobilisti u glavi. Do te mere da ne kapirate da tu prolaze i autobusi vozeći po 100 odnosno 160 ljudi i bez potrebe prave slalome i prestrojavanja zaobilazeći dve zaostale zaboravljene ruine od pre 150 godina.
 
Poslednja izmena:
Ми овде немамо студију колико возила са НБгд може да прими мрежа улица у центру на основу које се могу доносити решења.
Уколико је ова количина превелика, ту је најмањи проблем петља са новобеоградске стране, не вреди ширење БМП на 86 трака када ће се закуцати у Теразијски тунел који је 2+2.
 
Poslednja izmena:
Onda taman da se forsira veza Ušće- Dunavska ( tunel) i Dunavska- Pančevački most- Višnjička- most preko Ade Huje ( bulevar) sa bici i pešačkim stazama kao obilaznica oko centra grada.
Tunel jeste skup ali bi bio adekvatno rešenje. Vlast upravo to pokušava da napravi samo na potezu Brankov most- tvrđava- K distrikt, a to znači da se pravi barijera između tvrđave i reke ( dugački most bi estetski narušio celinu ušća) koja, i da se saobraćaj opet mora usmeravati kroz uske delove mreže ( veza Brankov most- Karađorđeva, pa i sama Karađorđeva) i da će opet biti mnogo ukrštanja sa postojećim putevima.
 
Metro braćo moja, metro, a ne trake i petlje.

metro linija.jpeg
 
Metro braćo moja, metro, a ne trake i petlje.

Pogledajte prilog 211784

Jedno ne isključuje drugo, gradovi sa razvijenom mrežom metro linija imaju i veoma razvijenu saobraćajnu infrastrukturu. Beograd nije izgradio ni onu najosnovniju infrastrukturu za drumski (gomila nikada započetih/dovršenih projekata) ili šinski saobraćaj (Bg voz u jadnom stanju/tramvaji sa zastarelom infrastruktorom+zastarelim voznim parkom+izbegavanje širenja mreže).

Pragu sa tri metro linije osnova javnog prevoza je bus/tramvaj, a planiraju ozbiljno širenje trolejbuske mreže u narednih 5 godina. Prag ima udeo korišćenja javnog prevoza od 70% u odnosu na automobile (među najuspešnijim primerima u Evropi), ali da bi taj drumski/šinski javni prevoz bio funkcionalan potrebna je i dobra infrastruktura i na površini (a ne samo pod zemljom za metro), pritom Prag čak i sa svim tim ima preko 1,2 miliona registrovanih automobila pa ti automobili očigledno ne ispare kad se metro izgradi. Metro ništa neće rešiti ako se njegovom planiranju ne pristupa tako da se sagledava kao samo delić šire slike javnog prevoza, a ova trenutna vlast metro planira tako da se uopšte ne uzimaju u obzir ostale vrste prevoza (ne uzimaju se u obzir ni postojeća naselja ako ćemo realno) i to će dugoročno samo da donese dodatne troškove i probleme.
 
Metro braćo moja, metro, a ne trake i petlje.

Pogledajte prilog 211784
Zamisli da imaš sina pijanog idijota koji ti povraća svuda po stanu a višekratno je, umesto u šolju šorao u saksiju pa se triput već usled toga dizao i parket, krenuo je pomalo i sa drogom, i ti onda uzmeš da rešavaš stvari tako što ćeš da mu sagradiš kuću na dva sprata?!

To i inače jeste čest rezon 'pravog srpskog domaćina' (što se i koristi uglavnom kao sinonim za matorog pijanog idijota, oca svoga sina).

Zaista mi je neverovatno da povodom ovog slučaja sad neko pominje metro. Šta treba da pomislimo, da građevinski lobi namerno dodatno upropašćava grad, da bi mogao da kaže: 'Rešenje je - metro linija od 5 milijardi evra' (Šarpentjeov 'Te deum' u pozadini, iliti špica za Evroviziju), i za to ima podršku na Beobildu?

Sad treba, valjda, ovi isti moroni što su ovo napravili da buše tunele ispod Save, a ovaj sa mog avatara da im aminuje ('Tako je svuda u svetu').

Pa ćete onda kroz neku raskrsnicu koju prethodno ukenyaju kao ovu da se vučete do metroa 45 minuta do sat u špicu, i da kličete od sreće: 'Habemus metro!'

Ebem ti beogradski metro i ko ga prvi pomenu. Većeg zla od te priče ovaj grad nema.
 
Poslednja izmena:
Približavamo se 2025. a krtice ni na vidiku. Neće biti prve linije pre 2035, da se ne lažemo, ako i tad.
Moje neko predviđanje je da ako ne krenu da prave do 2030. neće ga posle nikad ni napraviti. Daj bože da grešim. Ali sve smo bliži 2030. a jedino što se dešava na tom polju je da se potpisuje 35. ugovor o razumevanju u ugovaranju planiranja za ugovor o projektovanju ugovora o projektu. Pričam ti priču.
 
Vrh