Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

Ne znam da li si čuo, ali tunele mogu da koriste i vozila javnog prevoza. Štaviše, postoje tuneli i nadvožnjaci gde je saobraćaj dozvoljen samo vozilima javnog prevoza.

U tome leži šlajfovanje i konstatna bitka sa vetrnjačama tebe i još par ljudi na forumu - ne dopire vam do glave da šira ulica, most ili tunel mogu da znače više prostora za javni prevoz, komunalne i hitne službe, a ne automatski za privatne automobile. Zato i imasmo onu situaciju da na temi o Bul. Despota Stefana pišete kako ne treba da se proširi ono imbecilno suženje na 1+1 iznad Banije. Jer su vama samo automobili i automobilisti u glavi. Do te mere da ne kapirate da tu prolaze i autobusi vozeći po 100 odnosno 160 ljudi i bez potrebe prave slalome i prestrojavanja zaobilazeći dve zaostale zaboravljene ruine od pre 150 godina.
Ти ћеш мени да говориш шта капирам или не капирам?!

Прво да дођеш до нивоа пристојног обраћана па ћу онда можда да те просветлим мојим знањем о саобраћају и урбанизму.

Кад савладаш правила нормалне, људског комуникације гуглај биг диг. Ако ти се ни после тога ништа не јави осим џукачких фраза, батали.
 
Da, ja ću da ti govorim.

A to selektivno odlučivanje, prenemaganje i foliranje da čas vidiš i osvrćeš se na moje postove koji ti idu niz dlaku a čas se praviš lud za one koji ti nisu po volji, to ostavi za svoje ukućane.

Pojma nemaš o čemu pričaš, a postovi ti zrače nepoznavanjem, ne samo elementarne materije i logike, nego i nepoznavanjem ovog grada. Zato samo ređaš bisere, za koje se ne zna koji je smešniji i nebulozniji. A rešenja i predloga nikad nemaš ni za šta, jer je to izvan tvojih mogućnosti i znanja.
 
Poslednja izmena:
Pa Gungula ima i to u planu:

Na Zapadu već postoje kružni tokovi sa semaforom koji se pale u vreme najveće saobraćajne gužve. Razmišljamo i da na Autokomandi postavimo semafor da radi u špicu. Kada prođe gužva, onda bi se uključivalo trepćuće žuto svetlo, kao i na Brankovom mostu i drugim kružnim tokovima. To je rešenje da ne bi morali da se angažuju saobraćajci - objašnjava Šapić.
 
Situacija u 16:20.

Screenshot_20240916_161830_Chrome.jpg

Screenshot_20240916_161845_Chrome.jpg

Screenshot_20240916_161924_Chrome.jpg
 
Ovo da vrate u početno stanje neće da se desi, denivelacija još manje, u tom smislu semafori koji rade u špicu, a van trepću, su rešenje za koje treba navijati. Njemu daju izlaz, nama prolaz :)
 
Pa semafor je i logicno resenje, ja sam ga isto zamislio, radio bi u spicu, posle samo zuto, i opet bi ubrzao saobracaj van spica.
Glavni problem je sto oni koji su to pravili nisu odmah videli da tu treba takvo resenje.

E sada kako bi taj semafor pustao vozila nemam pojma. Da li bi uopste postojalo levo skretanje sa nbg ka NT
Ili bi bilo samo dve faze, 1. Pravac mosta bez skretanja 2. NT levo i desno.
 
Како би семафор регулисао прелазак булевара? Кад је нпр. зелено из правца БМП и моста, онда ко уће у КТ може и ка БНТ и да сече пешаке који исто имају зелено. Или да буде црвено за сав друм кад је зелемо за пешаке?
 
Ja mislim da ce staviti one semafore sa strelicama, da moze samo pravo.
 
Što se grbo rodi, vreme ne ispravi.

Ovde sad ni semafor neće pomoći, jer je geometrija KT neadekvatna da se isti montiraju.

Šapke je video očigledno Remetinec, koji sam kačio ovde, ali jednostavno to rešenje ne može da se primeni više na NBG. Obratite pažnju na širinu između dve trake: ulazne i izlazne, upravo ta širina omogućava postojanje semafora u KT, jer kad se vozila zaustave, ne bi blokirali ove koji izlaze.

Kod nas, kad bi semafor zatvorio skretanje ka BNT iz BMP, opet bi KT bio zakrčen.

1000005901.jpg
 
Gledam ove slike i place mi se. Koliko vremena je ovaj retardirani gradonacelnik ovakvim nepromisljenim odlukama svima nama ukrao. Aj sto se nakrao para, nego nam i bukvalno zivot krade. Izracunajte koliko ljudi sada ceka u redu koji nikad to ranije nisu morali. Samo na ovoj slici ih je u pravcu ka NBG barem hiljadu. Pa puta 15ak minuta cekanja, pa koliko traje spic. I tako svaki dan. Zanemarimo direktan trosak goriva, vec samo gledajmo nase vreme.
A mi sta radimo. Trazimo resenja kako da se njegov ego ne povredi. J.... me ako smo mi normalni.
 
Ma ljudi kakav semafor, ajde zamislite dan kao juce
Ka gradu: pun Brankov most, pun KT pun, pun BMP. Semafor zatvara BMP i sta se desava, Iz NT ulaze svi koji mogu i pune KT koliko mogu pre nego sto ih zatvori sledeca promena svetla.

I sta smo dobili
Iz grada: otvara se semafor a KT pun automobila iz NT koji su zaglavili KT

Nemojte slusati Gangul Pasu Bezanijiskog i njegove "brain farts", to je u rangu Nambije i oBrezivanja drveca - ne zna kromanjonac gde udara!
 
Ma ljudi kakav semafor, ajde zamislite dan kao juce
Ka gradu: pun Brankov most, pun KT pun, pun BMP. Semafor zatvara BMP i sta se desava, Iz NT ulaze svi koji mogu i pune KT koliko mogu pre nego sto ih zatvori sledeca promena svetla.

I sta smo dobili
Iz grada: otvara se semafor a KT pun automobila iz NT koji su zaglavili KT

Nemojte slusati Gangul Pasu Bezanijiskog i njegove "brain farts", to je u rangu Nambije i oBrezivanja drveca - ne zna kromanjonac gde udara!
Pa zar nije bilo tako i kad su bili semafori? Pa opet se nije stvarala tolika kolona sa mosta.
 
Али је тада било и више простора пред раскрсницом, посметрано са моста, а сад је све "згњечено".

Невероватно какви су ово магарци радили. Само уклети СОУР "Београдски универзитет" може да изнедри такве експертостручњаке (имам и ја диплому те високошколске трешеране, да се разумемо).
 
Pogledao sam slike koje je postavio @Jelancha i uhvati me ankcioznost. Ne dolazi mi se na ovu temu više, samo se iznerviram. Nažalost ne vidim kako može da se ovo poboljša. Treba napraviti most sa dva nivoa (to se ja samo šalim, da ne pomisli neko stvarno)
 
Постоји још једна могућност. На предлог градоначелника, градска скупштина може да донесе одлуку да се шпиц преименује прво у српски шпиц, а затим и српски врх, и да се период српског врха помери за 5 часова унапред у односу на шпиц, како нашем српском народу више одговара. Тиме би се некако правилно распоредио саобраћај на новом кружном току, тако што би се аутошовинисти возили у периодима шпица, а прави српски становници Београда у периодима српског врха.
 
Vrh