Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

Da nije bio neki sudar? Baš je velika gužva.
1000019802.jpg

1000019801.jpg
 
Sudar mašte i neznanja sa realnošću.

Mi amateri sa foruma smo bolje predvideli šta će biti od stručnjaka.

Po mom mišljenju za ovako velike raskrsnice je KT najlošije rešenje.

A za ovu prvu nema drugog leka nego denivelacija. Pa koliko to košta majku mu?
 
Da nije bio neki sudar? Baš je velika gužva.
Pogledajte prilog 211283
Pogledajte prilog 211284
Ma.jok, prošao busem, sve ok u smislu nema sudara itd. Nego iz BNT zatvore prolaz vozilima sa mosta i to je to.
Problem je i što iz BNT koriste skroz desnu traku da se uključe, pa onda seku ceo kt. To mi je malo siva zona, sad ti njih ako udariš, udario si ga u njegovoj traci, a on tebe koji si već uveliko u kt nije propustio iako je morao, pa se tek onda uključio. U svakom slučaju, srećna nam jesen i zima, biće pakao i bez sunca.
 
Ovde je pravac Mihajla Pupina-Brankov most dominantan i da je odrađena denivelacija ne bi bilo bilo čepova ili konfliktnih situacija, ljudi bi iz pravca BNT i kasnije kad se izgradi veza sa VP mogli normalno da se uključe kao na svakoj petlji ili da prođu petlju bez da uopšte dolaze u kontakt sa tokom MP-most. Ta denivelisana raskrsnica bi tek dobila na značaju sa novim Savskim mostom jer bi onda omogućila da se taj saobraćaj neometano nastavi ka BNT. Naravno oni planiraju da ovde na postojeći kt dodaju i pravac iz Vladimira Popovića kad izgrade novi most (većeg kapaciteta) pa će onda tek da naprave kolaps.
 
Sudar mašte i neznanja sa realnošću.

Mi amateri sa foruma smo bolje predvideli šta će biti od stručnjaka.

Po mom mišljenju za ovako velike raskrsnice je KT najlošije rešenje.

A za ovu prvu nema drugog leka nego denivelacija. Pa koliko to košta majku mu?
Kada se sistematski krade iz budzeta i ne uradi ni jedan jedini infrastrukturni projekat od znacaja za grad 12 godina, dobije se ovo.

NEka glasaju opet. Jos 10 godina slobodno.
Inace ova nesreca za grad traje duze nego ratovi i sankcije, s obzirom da se jedva grad doveo u red posle 12 godina od 200pte, posle ove nesrece sto nas je zadesila ce trebati 30.
 
Искрено верујем да ако се заиста потрудимо, можемо да убедимо Шапића да ће се гужва смањити ако се Бранков мост прошири за по две траке у оба смера
 
У 19ч, колона од СИВ-а. Очекивано.

ПС: Једино горе од кружног тока би била денивелација која би додатно повећала прилив аутомобила у Стари Град чија мрежа није могла да прихвати не ону количину аутомобила пре израдње кружног тока. Имали бисмо свакодневни, константни колапс од 7 до 23ч и колона би била од Земуна. Људи никако да укалкулишу то просторну, дистрибутивну компоненту саобраћаја. Но, кад то не могу експерти са Саобраћајног Факултета не могу кривити ни суграђане.

ПСС: Могу да разумем да су узели и с**** једну ствар од ове две: Укидање скретања у Поп Лукину, овај кружни ток, али обе су једна трагикомична саботажа функционисања овога града.
 
Mozda denivelacija i nije neko rešenje i ne bi donela poboljšanje u smeru ka gradu, ali kako bi tačno pokvarila odliv iz grada ka nbgd?

Deluje mi prilično očigledno da bi za to bila dramatično poboljšanje.
 
То нисам написао.

Одлив из града ка НБГ-у на Бранковом мосту никада није био проблем, додуше, барем до сада није био. Но, и сада је то најмањи проблем од свих скоро узрокованих.

На страну све то, ово је негде и космичка правда и ред је да се колапс друштва равномерније распореди али и да возачи на тежи начин скапирају како је и њима живот гори са већим улагањем у дисфункционално ширења булевара и трпање паркинга по зеленим површинама и тротоарима. Мада, видим да и даље не капирају. Сад би и петље. Да није мало много на истој тачки испробавати сва могућа и немогућа "решења" друмског саобраћаја? То ни најбогатији на свету нису радили. Пробали смо по вашем и не иде а једина решења која режиму и грађанима падају на памет су она од пре 80 година. Колико год ми било занимљиво да гледам ту регресију ка Корбизијанској аутомобилској дистопији мало ми је и непријатно читајући такве, суштински, претње по егзистеницу овога града и његових суграђана.

Град је приватизован, улице су узурпиране од стране де факто приватног паркинг сервиса, пешаци су нижа бића, бициклисти као да не постоје а држати у овом стању ЈГП који и даље користи 60% суграђана је чист злочин.
 
Poslednja izmena:
Метро је требало, пре УМПова, СМТова, аутопутева и осталих "благодети" аутомобилске културе.
95% беобилда се не слаже.

А нама писмен метро (и/или ефикасна градска железница, ЈГП у целости и интегрални урбанизам), колико треба из практичних, треба толико па на куб из културолошких и социолошких разлога. Не знам колико људи путују по свету и Европи у последње време али ми се невероватном брзином претварамо у најгоре конзумеристичко, отуђено друштво састављено из усамљених, нервозних и незадовољних потрошача. Још деценију-две овога и претичемо по томе САД. Да доживим да су људи у једној Немачкој опуштенији и социјално активнији од Београђана ми је било незамисливо, али ето, десило се.
 
Danima već gledam kako svi živi voze žutom trakom na mosru, al ajde što voze, nego što niko živ neće da te pusti da se prestrojiš na sredini mosta, kako bi mogao da se spustiš u Karađorđevu.

E pa od danas ću i ja lepo u žutu traku i kraj priče. Kad su majmuni na vlasti sve obesmislili i kad onda st*** od naroda uzme pa svojom bahatošću napravi još veći cirkus, jedino rešenje je da prihvatiš takvo ponašanje, jer očigledno je to društveno prihvatljivo, a ljudi koji to poštuju su id***.

Živela Srbija i Beograd pobeđuje!
 
Pusti njih i pazi na kameru - Ili makar stavi ikonu na tablicu.
 
Zar nije sad zvanično obrisana žuta linija i ofarbana bela? (ili bar odnekle, ako već nije duž celog mosta)
 
Pusti njih i pazi na kameru - Ili makar stavi ikonu na tablicu.
Ta kamera valjda i ne radi više, jer se nalazi na kraju mosta, a od polovine je već žuta traka ukinuta, zar ne?

Mada od ovih majmuna me ne bi čudilo ni scenario da kamera snima, iako žuta traka tu više ne postoji.
 
Vrh