То нисам написао.
Одлив из града ка НБГ-у на Бранковом мосту никада није био проблем, додуше, барем до сада није био. Но, и сада је то најмањи проблем од свих скоро узрокованих.
На страну све то, ово је негде и космичка правда и ред је да се колапс друштва равномерније распореди али и да возачи на тежи начин скапирају како је и њима живот гори са већим улагањем у дисфункционално ширења булевара и трпање паркинга по зеленим површинама и тротоарима. Мада, видим да и даље не капирају. Сад би и петље. Да није мало много на истој тачки испробавати сва могућа и немогућа "решења" друмског саобраћаја? То ни најбогатији на свету нису радили. Пробали смо по вашем и не иде а једина решења која режиму и грађанима падају на памет су она од пре 80 година. Колико год ми било занимљиво да гледам ту регресију ка Корбизијанској аутомобилској дистопији мало ми је и непријатно читајући такве, суштински, претње по егзистеницу овога града и његових суграђана.
Град је приватизован, улице су узурпиране од стране де факто приватног паркинг сервиса, пешаци су нижа бића, бициклисти као да не постоје а држати у овом стању ЈГП који и даље користи 60% суграђана је чист злочин.