Shinkansen
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 16.02.2022.
- Poruke
- 415
- Pohvaljen
- 806
Solak ide nocu s Hiltijem i suvim betonom i premesta znakove da narusi ustavni poredak
Kako sada ovo ?
Jel neko ispratio kako je doslo do ovoga ?
@direktor je ispratio u bici temi.Kako sada ovo ?
Jel neko ispratio kako je doslo do ovoga ?
Nažalost, stvari će tek krenuti na bolje kada gradski oci shvate da se te gužve u gradskom jezgru ne rešavaju ni mostovima, ni tunelima, ni podzemnim prolazima, ni kružnim tokovima, ni novim trakama, ni javnim garažama, već naprotiv....sve ono što rade samo suprotno...
Dobar i tačan javni prevoz.
Nezavisan šinski, tramvajski i trolejbuski prevoz
Regulacija gradnje i spratnosti.
I kazne za sve one koji ne poštuju sve to.
Malo nam za sreću treba..al za to malo baba je baba a ne deda.
Pogledajte prilog 210818
Kružni tužni tok trajno angažovao 3 policajca
Ako sam dobro razumeo, nije taksista isekao trake, već saobraćaj sa mosta koji hoće u BMP seče njegovu traku?Preneki dan sam svedočio, kao vozač, neposredno jednoj opasnoj situaciji na novom KT. Išao sam iz pravca Brankovog mosta, prema TC Ušće. Ispred mene neki mini kombi, pickup... Iz BNT taksista pokušava da se uključi, ide svojom krajnjom desnom, nekako se ubacuje ispred kombija. Međutim, kao što bi možda bilo logično, ne isključuje se odmah desno već hoće da produži prema Brankovom mostu i time seče sve tri trake koje dolaze iz pravca Brankovog mosta. Kombi je baš zakočio, ono da je izgledalo kao da mu se podigla zadnja osovina.
Ako sam dobro razumeo, nije taksista isekao trake, već saobraćaj sa mosta koji hoće u BMP seče njegovu traku?
(ako se već ubacio, sad ima prednost;
mada su tu u pitanju delići sekudne i delovi metra u pitanju, često uz izletanje pri ulazu uz kružni tok, tako da onaj kojeg propušta mora da uspori, pa se "nekako ubaci" iako nije imao prednost)
Mislim da ce se ovo i desiti.Pozdrav svima. Posto je vec krpacina, da li bi mozda resenje bilo postavljanje semafora na ulaze u KT kao u nekim zemljama sto sam video? Kada nije spic KT funkcionise bez semaforske signalizacije, a kada je spic daljinskom kontrolom saobracaja se ukljuce semafori.
Ja i dalje ne razumem.Ne, to je problem... On je bio van KT, uleteo ovom kombiju koji je već bio u KT i obodom KT produžio prema Brankovom mostu. U to vreme imaš praktično tri trake automobila već u KT, a koji idu sa Brankovog mosta i koje hoće da produže pravo, a koje taksi sve seče obodom KT (krajnja desna).
Međutim, da je taksi npr. čekao da se rasčisti saobraćaj sa Brankovog mosta u KT, pa da onda se uključi iz BNT, to ne bi dočekao, jer je semafor tek pre Brankovog mosta i praktično imaš konstantan priliv automobila u to vreme.
Ja i dalje ne razumem.
Ako je taksi ušao u kt i vozi krajnjom desnom trakom, on više ne seče nikoga, nego njega seče svako ko iz unutrašnjih traka izlazi iz kt.
Zasto bi on morao da brine o vozilima u srednjoj ili levoj traci ako se uključuje u desnu traku? On vozi svojon trakom, tako da oni seku njega, ne on njih.Mislim da je to ista situacija koju je sjcam opisao, samo viđena iz Nikole Tesle
Pošto su oni već u KT, a ti nisi, morao bi da ih propustiš, pre nego što se uključiš.
Ali, kako nema ko da zaustavi talas sa mosta, nikad nećeš doći red.
Sad mi pada na pamet, možda bi kominalci mogli da se voze u krug u srednjoj traci po ceo dan, tako bi s'vremena na vremen zaustavili saobraćaj sa mosta...
Ali krecemo maltene u isto vreme, ne silazi sa mosta nego ide kao i ja iz bulevara Nikole Tesle, znaci umesto da ide desnom trakom on ide levo i onda sece dve trake.Mislim da je to ista situacija koju je sjcam opisao, samo viđena iz Nikole Tesle
Pošto su oni već u KT, a ti nisi, morao bi da ih propustiš, pre nego što se uključiš.
Ali, kako nema ko da zaustavi talas sa mosta, nikad nećeš doći red.
Sad mi pada na pamet, možda bi kominalci mogli da se voze u krug u srednjoj traci po ceo dan, tako bi s'vremena na vremen zaustavili saobraćaj sa mosta...
Zasto bi on morao da brine o vozilima u srednjoj ili levoj traci ako se uključuje u desnu traku? On vozi svojon trakom, tako da oni seku njega, ne on njih.
Ahh, ok to je drugo. Da, to je bezobrazno, verovatno zbog autobuske stanice?Ali krecemo maltene u isto vreme, ne silazi sa mosta nego ide kao i ja iz bulevara Nikole Tesle, znaci umesto da ide desnom trakom on ide levo i onda sece dve trake.
To je zabluda. Ako neko vozi u srednjoj traci u toku, nije dao desni zmigavac, mozes se ukljuciti u desnu traku ako je prazna i kad se ukljucis imas prednost u odnosu na njega.Zato što svi koji su već u KT imaju prednost u odnosu na njega, bez obzira na traku:
Pravila vožnje u kružnom toku - MojVolan.com
Pravila vožnje u kružnom toku? Koja vozila imaju prednost - u vanjskoj ili unutrašnjoj traci? Na koje stvari treba obratiti pažnju?www.mojvolan.com