Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

nek upotrebe njegovih 619 miliona i nek urade 100 metara metroa ili jos 100 kružnih tokova
 
Poslednja izmena:
Načekaću se ja metroa i pustolovine zvane linija 1, pravljenja produžetka od novog kružnog toka ka ulici Vladimira Popovića tek 2027. godine, a možda i kasnije.
Samo jedva čekam da vidim tok saobraćaja i redovne čepove čim se sruši Stari most i sve se prebaci na ovaj kružni tok, ne računam Gazelu.
Moraću da razmislim da li je bolje da se mučim po Gazeli u špicu ili još bolje preko Brankovog svaki dan.
 
Срећа по је Стари град густо изграђен дуж улица a свака експропријација која је у заиста јавном интересу за њих немогућа, иначе би Гангула асфалтирао навелико и по старом граду, сад кад је увидео да је само пренео гужву преко реке и тиме додатно повећао гужве са обе стране реке.

Малоумник. Не бих му дао ни тест за први разред основне школе да прође.

Pogledajte prilog 210530
Ne znam šta si ovime hteo da kažeš ali nas ovde nr interseuje brzina već protok : VOZ/h
A za saobraćjane tokove si u pravu- najsliččnije se mogu aproksimirati upravo protokom fluida...
 
Ne daj bože da Srbenda namerno ostavi razmak da neko može da se ubaci. Samoubistvo ega i nedelju dana impotencije...
Verovao ili ne, moje iskustvo suprotno govori. Srpski vozač (realno beogradski) će pre da te pusti nego Italijan, Englez, Francuz ili Poljak ... Za druge evropske ne mogu da tvrdim.
 
Verovao ili ne, moje iskustvo suprotno govori. Srpski vozač (realno beogradski) će pre da te pusti nego Italijan, Englez, Francuz ili Poljak ... Za druge evropske ne mogu da tvrdim.
Za nabrojane nacionalnosti se slazem. Italijan ce da te istera sa puta samo da se ukljuci, cak i ako ne postoji sansa da ga propustis/pomeris. O Francuzima da ne govorim.
 
a mene nervira da kada n ekog pustim taj apsolutno ništa ne uradi. niti mi mahne rukom, niti upali migavce haha.
A ovde na kružnom toku ako ja pustim, mora još 2 trake da ga puste da bi se ugurao u kružni tok.
 
Nisam baš siguran. Koliko god nama da izgleda ludo i haotično Italija ili Francuska vozači su mnogo vičniji od naših, svi slično voze i raspletu se situacije koje bi se kod nas završile udesom. Možda ti neće pisati pozivnicu da se prestrojiš al će te na kraju pustiti bez onog nesrećnog našeg, e ne dam mu da se ubaci po svaku cenu.
 
Французи су рђави возачи, Италијани - све супротно.
 
Prvi put kad sam prošao oko trijumfalne kapije pomislio sam šta bi bilo da mi imamo ovako nešto u Beogradu, udes na 10 min...
 
Да, тамо су једино прописи гори од возача... на том кружном току са 12 авенија предност имају - они који се укључују... То је онда немогуће проћи без безобразлука.
Или раскрсница булевара и уличице - нема троугла, предност има онај што се укључује из уличице (долази здесна).

Ваљда су их прописи учинили таквим возачима.
 
Ja sam samo hteo da kažem da (suprotno od onoga što nam se čini) naši vozači su uglavnom finiji nego neki drugi u Evropi. To što uglavnom kao narod neznamo da vozimo je druga stvar...
 
Овај колапс ће имати још једну занимљиву последицу, а то је да ако икада заиста спроведу Шапићев план новог моста + тунела испод Теразија, додатни број људи ће се уместо овим правцем одлучити да иде туда и "заобиђе гужву". Што значи да ће у Булевар Деспота Стефана и његове 2 траке по правцу сад да се слије много више људи него што би да нису направили ову будалаштину. Смеши нам се потпуни колапс са обе стране уласка у стари део града
 
Ovo je potpuni cirkus. Ne znam kako nisu predvideli da će biti problem uključiti se sa BNT zbog prevelikog influksa vozila iz pravca mosta. Ja ne vidim način kako oni ovo sad mogu da ispeglaju bez da rekonstruišu čitav KT.

Pogledajte prilog 210527
Treba nam smajli kružni tok fijasko.

Inače, Vujanić kaže da građani nisu navikli na kružne tokove.

"“Kružni tokovi su skoro uvek dobro rešenje i oni se postavalju i na ulazu u grad, kao i u gradu na raskrsnicama. U ovom slučaju, kružni tok pojednostavljuje prolazak vozilima, inače bi, kao što je i bilo ranije, uvek jedan od pravaca morao da bude zaustavljen”, izjavio je za N1 profesor Milan Vujanić."

 
Poslednja izmena:
Vrh