...a guzvu ustvari prave izlazi....
Pa najbolje da ih onda sve ostavimo na nutra , nema ni na dud ni otale :lol: :lool: :lol:
guzva na izlazu ne znači da je on loš.... nego da nije dovoljnog propusnog kapaciteta ....
pa kao i na zgradi ... probaš da proširiš vrata ili staviš još jedna
Konkretno u ovom slučaju
usko grlo isključenja u Beogradsku upravo sa Prote Matejom dobili bi smo još jedna ,,izlazna vrata,,
jer ne idu svi Beogradskom do Bulevara
vec dosta vozila skrece u
,,oćoravljenu,, Njegoševu,, i u Proleterskih Brigada (Krunska)
bez tih vozila Beogradska dobija potreban ,,odušak,,
Što se tiče Dligradske kao jednosmerni izlaz (mada bi za one elektro buseve bila dvosmerna po rekonstrukciji ul. )
upravo zato i jeste bitno pomeranje zelenog centralnog kruga Slavije ka Beogradskoj za jednu saob. traku 2-3 m.
kako usporeniji saobracaj pri isključenju ne bi usporavo pravac koj nastavlja kružnim tokom ,
baš kao što je bilo pre a bez tog pomeranja pa jeste kočio ....
a pride i zona pešačkog trotorara ovako zdeljanog bi se tako unormalila dobijenim prostorom zbog konusa
Ul.sveti Sava...a Sava školska slava... te je loši djaci i ne slave :lol:
ne mali komad odušaka od Slavijine gužve loši djaci su
zbog JAT_ovog autobusa okrenuli smer i time samo je pune i pune
umesto da je prazne sa izlaznim smerom
jer njome moze lepo jopet do Makenzijeve ili oko hrama pa čak i do Južnog bulevara
Tri jednosmerne ulice za ,,ispumpavanje ,, saobracaja sa Slavije nije mala stvar
u poredjenju sa trenutnom situacijom gde imamo dvosmernih ,,punioca,, 5 + 2 jednosmerna punioca ....
a obaška što je i Prote Mateja par metara dalje i ona pretvoren u punioca ....kuku lele nama....
Te zato i imamo efekat balona veci je ulaz od izlaza .... preporuka nek počnu da slave i sv. Savu :lol: :lool: :lol: