Eh, u pravu si. Slavija je sedmostruka raskrsnica. I kao da već samo to nije dovoljno, tu će trebati da se bez međusobnog ometanja ukrsti čak 5 različitih tipova saobraćaja: automobilski, tramvajski, trolebuski, metro i intenzivan pešački saobraćaj (kao deo turističkog poteza Kamemegdan-Hram). I još će biti jedno od najvećih presedačkih čvorišta javnog saobraćaja, gde ogroman broj ljudi prelazi sa jednih linija i tipova javnog saobraćaja na druge.
To znači da bukvalno treba napraviti još jednu stanicu Vukov Spomenik. Koja se inače gradila 6 godina. Sad zamisli da neko zatvori Slaviju samo na recimo dve godine, i krene da kopa gigantsku, bar 30 metara duboku rupu u kojoj onda završava metro tunele, a iznad gradi čitav mali komercijalni podzemni grad, plus ostali šinski, automobilski i pešački saobraćaj na nekoliko nivoa. I sve to treba napraviti na smanjenoj Slaviji, POŠTO se naprave još dve kule na parkingu i u Mitićevoj rupi. Ovi bre nisu uspeli samo da asvaltiraju Slaviju bez korišćenja tog parkinga, pri čemu su saobraćaj "rešili" tako što su sa nje oterali pešake.
I sad nema teorije da ovde ikoga nateram da makar samo javno prizna da se po njima zbog još dve privatne zgrade ISPLATI trošiti dodatno vreme i novac u pokušaju da se sve to spakuje na JOŠ manji prostor od ovoga koji imamo sad, da zbog manje mesta verovatno onda zavšimo i sa manje kvalitetnijim rešenjem. Sve to samo zbog dve zgrade? Zbog fetiša regulacione linije? Samo se čuju lakonski negativni odgovori. "Ne, to nije problem." "Nema sukoba estetike i funkcionalnosti." A KAKO onda oni misle da sve ovo izvedu na manjem prostoru, dovoljno jeftino, brzo i kvaliteno, o tome ni reči.