Šta je novo?

Trg Slavija

JA kolik ose secam oni su rekli da za sad prave samo fontanu, ali ne razumem zasto an renderu nije prikazana samo fontana nego cela slavija sa sve parkom
 
Koliko sam shvatio, prave sve, samo fontana ide prevo, pa onda ostalo...jer je bese odlozena rekonstrukcija Slavije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=439853#p439853:2hatai4x je napisao(la):
Bukira » Uto Mar 14, 2017 7:13 am[/url]":2hatai4x]
file.php

Taj trg im je šizofrenija čista. Pravi CIP-iripi urbanizam. Niđe veze. Pogledajte samo to popločanje, a da ne pominjem te random izdignute tumore.

Ako im je to stvarno finalni projekat popločanja, ja sam stvarno bez reči. Nadam se da je to samo "umetnička sloboda" onoga ko im je radio render.
 
A šta je konkretno toliko loše? Ovo kenjanje radi kenjanja po bukvalno svemu postaje mnogo zamorno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440033#p440033:19j1s5zn je napisao(la):
stf » Sre Mar 15, 2017 3:25 am[/url]":19j1s5zn]A šta je konkretno toliko loše? Ovo kenjanje radi kenjanja po bukvalno svemu postaje mnogo zamorno.

Pa izvini, ne znam da li pratiš moje postove, ali se trudim da ne budem preterano kritičan prema svemu.

Što se trga tiče, ne vidim da postoje ikakvi argumenti za proporcije i dispozicije elemenata reljefa, popločanja i mobilijara na njemu. Trg ni na koji način ne oslikava kontekst u kom se nalazi. Smisleno ne prati, niti interpretira prostorne ose svog okruženja, a još manje ukazuje na vizure koje se iz te pozicije pojavljuju u prostoru. Jednostavno, ako bi uzeo ovaj trg, i postavio ga bilo gde drugo u gradu, ili šire, dobio bi isti znak upita i pitanje - zašto.

Ako jedan vrlo izražajan i vizuelno upečatljiv projekat kao ovaj ne može da odgovori na osnovno pitanje "zašto", to je jasan pokazatelj nedostatka kritičkog stava i jasne namere samog autora. U tom slučaju postavlja se pitanje - nije li sve to moglo biti urađeno daleko svedenije i jednostavnije? Jer, ionako se ne izražava nikakav smislen stav ovakvim silovanjem prostora.

:sesir:
 
Pa kritikujes na osnovu rendera kji se do sad pokazalo kao ne bas dobra osnova za kritiku plus rendr je za fontanu a ostalo je da popuni prostor Tako da tek treba da vidimo kakvo ce riesenje biti za poplocavanej kad to dodje na red
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440043#p440043:2uggbojb je napisao(la):
direktor » Sre Mar 15, 2017 5:18 am[/url]":2uggbojb]Pa kritikujes na osnovu rendera kji se do sad pokazalo kao ne bas dobra osnova za kritiku plus rendr je za fontanu a ostalo je da popuni prostor Tako da tek treba da vidimo kakvo ce riesenje biti za poplocavanej kad to dodje na red

Dišo, još u prvom postu sam rekao da se nadam da je rešenje trga samo umetnička sloboda onoga ko je radio render.

S druge strane, zna se kako se prikazuje nešto što nije predmet razrade nekog projekta. Umesto detaljisanja, treba samo prikazati šematski ili tipski nerelevantne delove.

Ali da ne davim više. Nek bude kako mora.
 
Lurker wrote ...niti interpretira prostorne ose svog okruženja, a još manje ukazuje na vizure koje se iz te pozicije pojavljuju u prostoru...
+ 1 :) lepo i stručno izrazeno stanje
o čemu stalno ,,trubim,, fontana jeste potrebna
ali
preskocen je prvo osnovni korak ,,centriranje,, kruznog toka
a potom ispreskakani i ostali koraci.... narodski rečeno - fušeraj - :twisted:
 
е, а је л' неко приметио на рендеру да аутобус из Немањине улази из супротног смера?

(пс. досадашња пракса је показала да се рендери и изведба разликују као небо и земља)
 
Jel se i dalje drži ona grupa pojedinaca što ne dozvoljava izgradnju podzemnih prolaza za pešake? Ili ima nade da se jednog dana i oni naprave?
 
Ne znam zasto se osula paljba po saobracajnom resenju za Slaviju, po mom misljenju jedno od najbooljih mogucih resenja za ovakvu situaciju je predlozeno. Iz kruznog toka su izuzeta vozila iz pravca Nemanjine ka bulevaru Osobodjenja sto nije mali broj vozila kao i iz Makenzijeve ka Beogradskoj sa manjim brojem vozila ali opet svako smanjenje znaci. Verovatno ce ljudi koji iz kralja Milana koji zele u Nemanjunu (ne veliki broj njih, ali opet znaci) koristiti traku namenjeno javnom prevozu, sto na mali boj tih vozila je cak i ok.

Tramvaj iz Nemanjine ka bulevaru Osobodjenja, kao i iz Beogradske ka Nemanjinoj ce biti daleko ubrzaniji, mada sa ovakvo izvojenim prstenom za javni prevoz trebalo bi u svakom slucaju da bude ubran saobracaj.

sa ovolikim brojem uliva, i vrste saobracaja, ne postoji optimalnije resenje.

 
Ово решење са рендера губи смисао ако:
-одлуче да пребаце трамваје у булевару Ослобођења целом трасом на десну страну, да се избегне семафор код ветеринарског факултета;
-одлуче да уведу трамвају у Краља Милана и укину друмски саобраћај.
Те промене би тражиле потпуно другачије саобраћајно решење, поготову за трамвајске скретнице.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440563#p440563:2n2ojgts je napisao(la):
Дошљак » 17 Mar 2017, 12:18[/url]":2n2ojgts]Ово решење са рендера губи смисао ако:
-одлуче да пребаце трамваје у булевару Ослобођења целом трасом на десну страну, да се избегне семафор код ветеринарског факултета;
-одлуче да уведу трамвају у Краља Милана и укину друмски саобраћај.
Те промене би тражиле потпуно другачије саобраћајно решење, поготову за трамвајске скретнице.

Pretpostavljam da tramvaji u Bulevaru Oslobođenja idu u sredinu.
Ovo za ukidanje drumskog saobraćaja u Kralja Milana je na, malo je reći, veoma dugom štapu.
 
Иако се заједно са Славијом најављује и уређење Булевара ослобођења, за њега још нисмо видели никакве планове. Што се тиче Краља Милана, мислим да ипак треба обезбедити геометрију трамвајске пруге да се на њу у будућности лако прикључи и пруга из Краља Милана, овако кад гледам рендер, могу само да се направе скретнице из Краља Милана у кружни ток и из Београдске у Краља Милана али не и из кружног тока у Краља Милана.
 
Регулационо-нивелациони план за Славију је недвосмислен по питању Булевара ослобођења. Шине остају уз ивице тротоара стим што се померају од осе улице за по 1,15 метара како би булевар добио и четврту траку.

Могуће је да реконструкција није још отпочела због убацивања тог трамвајског крака за Краља Милана па су планови на измени.

Лично бих увео тај крак а укинуо Београдску у потпуности за трамвај. 14. је ионако бесмислена јер нико са Вождовца на Звездару не иде трамвајем, а до Правног се користи 33 или 47. Двојка опет кроз Ресавску, а уместо трама 10 би ишао трам 1 - Трг Републике-Бањица.
 
Najzad neke konkretnije informacije. To znači da se smanjuju trotoari u Bulevaru Oslobođenja?
 
Znači ostaju tramvajske baštice pune kratera zbog kojih čak i autobusi beže u druge trake i usporavaju saobraćaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440466#p440466:vy49hhp1 je napisao(la):
milanche » 16 Mar 2017 10:49 pm[/url]":vy49hhp1]Ne znam zasto se osula paljba po saobracajnom resenju za Slaviju, po mom misljenju jedno od najbooljih mogucih resenja za ovakvu situaciju je predlozeno. Iz kruznog toka su izuzeta vozila iz pravca Nemanjine ka bulevaru Osobodjenja sto nije mali broj vozila kao i iz Makenzijeve ka Beogradskoj sa manjim brojem vozila ali opet svako smanjenje znaci. Verovatno ce ljudi koji iz kralja Milana koji zele u Nemanjunu (ne veliki broj njih, ali opet znaci) koristiti traku namenjeno javnom prevozu, sto na mali boj tih vozila je cak i ok.

Tramvaj iz Nemanjine ka bulevaru Osobodjenja, kao i iz Beogradske ka Nemanjinoj ce biti daleko ubrzaniji, mada sa ovakvo izvojenim prstenom za javni prevoz trebalo bi u svakom slucaju da bude ubran saobracaj.

sa ovolikim brojem uliva, i vrste saobracaja, ne postoji optimalnije resenje.


file.php

Hoce li nasi nestrpljivi i bahati vozaci da se snadju u ovome?
 
Vrh