Steva_95_Beograd
Intermediate
JA kolik ose secam oni su rekli da za sad prave samo fontanu, ali ne razumem zasto an renderu nije prikazana samo fontana nego cela slavija sa sve parkom
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=439853#p439853:2hatai4x je napisao(la):Bukira » Uto Mar 14, 2017 7:13 am[/url]":2hatai4x]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440033#p440033:19j1s5zn je napisao(la):stf » Sre Mar 15, 2017 3:25 am[/url]":19j1s5zn]A šta je konkretno toliko loše? Ovo kenjanje radi kenjanja po bukvalno svemu postaje mnogo zamorno.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440043#p440043:2uggbojb je napisao(la):direktor » Sre Mar 15, 2017 5:18 am[/url]":2uggbojb]Pa kritikujes na osnovu rendera kji se do sad pokazalo kao ne bas dobra osnova za kritiku plus rendr je za fontanu a ostalo je da popuni prostor Tako da tek treba da vidimo kakvo ce riesenje biti za poplocavanej kad to dodje na red
+ 1 lepo i stručno izrazeno stanjeLurker wrote ...niti interpretira prostorne ose svog okruženja, a još manje ukazuje na vizure koje se iz te pozicije pojavljuju u prostoru...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440563#p440563:2n2ojgts je napisao(la):Дошљак » 17 Mar 2017, 12:18[/url]":2n2ojgts]Ово решење са рендера губи смисао ако:
-одлуче да пребаце трамваје у булевару Ослобођења целом трасом на десну страну, да се избегне семафор код ветеринарског факултета;
-одлуче да уведу трамвају у Краља Милана и укину друмски саобраћај.
Те промене би тражиле потпуно другачије саобраћајно решење, поготову за трамвајске скретнице.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440466#p440466:vy49hhp1 je napisao(la):milanche » 16 Mar 2017 10:49 pm[/url]":vy49hhp1]Ne znam zasto se osula paljba po saobracajnom resenju za Slaviju, po mom misljenju jedno od najbooljih mogucih resenja za ovakvu situaciju je predlozeno. Iz kruznog toka su izuzeta vozila iz pravca Nemanjine ka bulevaru Osobodjenja sto nije mali broj vozila kao i iz Makenzijeve ka Beogradskoj sa manjim brojem vozila ali opet svako smanjenje znaci. Verovatno ce ljudi koji iz kralja Milana koji zele u Nemanjunu (ne veliki broj njih, ali opet znaci) koristiti traku namenjeno javnom prevozu, sto na mali boj tih vozila je cak i ok.
Tramvaj iz Nemanjine ka bulevaru Osobodjenja, kao i iz Beogradske ka Nemanjinoj ce biti daleko ubrzaniji, mada sa ovakvo izvojenim prstenom za javni prevoz trebalo bi u svakom slucaju da bude ubran saobracaj.
sa ovolikim brojem uliva, i vrste saobracaja, ne postoji optimalnije resenje.