Šta je novo?

Trg Slavija

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440601#p440601:b5wbszwo je napisao(la):
DzonTravolta » Pet Mar 17, 2017 1:28 pm[/url]":b5wbszwo]Ne verujem da će ostati pune kratera ako budu sređivali ulicu.
Pričam o periodu nakon rekonstrukcije, kad počnu da se koriste pa opet popucaju i razdrndaju se, primoravajući autobuse da beže u druge trake ili da voze 10 km/h.
 
Tako je, kad nemaš šta pametnije da napišeš ti mi izvrni reči i oteraj sve u krajnost. :)
 
Razumeli smo tvoju poentu, a to je da se zalažeš da se ukinu tramvaji na toj deonici ;)
 
Ako se ne slažeš s nekim mojim stavom izvoli pa napiši konkretno zašto misliš da ne valja. A ne da, po uobičajenoj praksi koju viđam na domaćim forumima, oteraš sve u krajnost. Pa ispadne da čim neko nije za teranje tramvaja po tom delu grada, sigurno je za konjske zaprege. I ja po forumu viđam svakakve ideje s kojima se ne slažem pa ne idem da izvrćem ljudima reči i da ih banalizujem, nego napišem zašto mislim da to nije dobra ideja.
 
Ono što meni generalno smeta na ovom forumu je to što se gomila postova koji bi mogli da idu na temu "Relax" - "Paralelni Beograd", jer su obična fantaziranja, potezanje davno zaboravljenih projekata i tome slično. Mada je forum po definiciji diskusiona grupa, treba se držati nečega što je aktuelno i izvodljivo. Da li je realno očekivati da se ukinu tramvaji od Slavije do Banjice? Nije. To mi je zasmetalo, zato što je ukidanje tramvajske pruge na toj trasi podjednako verovatno kao uvođenje čeza na toj ruti.

Ali da ne misliš da si samo ti direktno pogođen: meni to zasmeta i kada čak stručnjak poput Karla ovde iznosi neke stavove koji su podjednako (ne)realni. Pritom je čovek ubedljivo najveći stručnjak i tu i tamo rekne dosta toga pametnog, no da li je išta od njegovih "big" ideja izvodljivo i planirano? Nije. Da li je to zato što su u gradskoj vlasti papci? Možda.
 
Da li je realno očekivati da se ukinu tramvaji od Slavije do Banjice? Nije. To mi je zasmetalo, zato što je ukidanje tramvajske pruge na toj trasi podjednako verovatno kao uvođenje čeza na toj ruti.
Ne mora da znači da je apsolutno nerealno. Jeste malo verovatno. Ali nije neralno. Pogotovu ako dođe do nekih novih promena i gradnji. Mada to i nije bio fokus ovog mog posta na ovoj temi. Moja poenta je bila da ako već za sada hoće da ostavljaju te bangave šine i tramvaje od Slavije do Banjice, da bi mogli bar da ih sklone tako da oba smera celom dužinom do/od Slavije idu sa strane Veterinarskog fakulteta. Da, to košta i traži svakakva izmeštanja. Ali nije neizvodljivo, čak i za naše uslove. Ovako će obe trake gde su baštice ponovo da budu protraćene, jer će autobusi opet da idu 10 km/h da bi izbegli oštećenja, ili će da beže u druge trake. A tamo kod Veterinarskog će opet da se pravi nepotrebno zadržavanje dok tramvaj prelazi na desnu stranu ulice.
Vidiš to su samo neki od razloga zašto smatram da je to teranje tramvaja tom trasom do Banjice glupost. Ali ajde neka ga i to. Samo neka ih odvoje više od ostatka saobraćaja.
 
To su već rešenja o kojima će više odlučivati budžet i halapljivost gradskih lopuža nego struka.
 
Само трамвај нека пичи, а кола што мање. То је добро за град.
 
Ta rasprava o kolskom saobraćaju poprima prilično velike razmere, verovatno imajući u vidu da je većini Srba vozačka dozvola u životu 3-4 puta veće dostignuće od fakultetske diplome ili nečega sličnog. Ne mogu da nađem link, ali pre jedno dve nedelje pročitah članak prema kome entuzijazam mlade generacije (rođene od sredine 90ih, pa nadalje) spram automobila na globalnom nivou sve više nestaje. Generacije njihovih roditelja to ne mogu da razumeju.
 
Opet isto. Sad ispade da je svako ko nije za širenje tramvaja po starom delu grada neki uobraženi automobilista koji misli samo na sebe.

Šta je sledeće? Ko god nije za širenje tramvaja po tesnim ulicama i brdima, on je za divlju gradnju?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440623#p440623:lek7a888 je napisao(la):
Пантограф » 17 Mar 2017 02:24 pm[/url]":lek7a888]Само трамвај нека пичи, а кола што мање. То је добро за град.
A pešaci mrš što dalje od toka. Ko ih šiša. Kao da je ovo tok na NBG kod opštine, a ne u centru grada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440596#p440596:1msql2ln je napisao(la):
DzonTravolta » 17 Мар 2017 01:03 pm[/url]":1msql2ln]Najzad neke konkretnije informacije. To znači da se smanjuju trotoari u Bulevaru Oslobođenja?
Укидају се паркинг места, што значи да ће тротоари бити ужи, али пешаци ће имати више места. Мислим да ће ипак, дрворед страдати.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440597#p440597:1msql2ln je napisao(la):
Bender Rodriguez » 17 Мар 2017 01:10 pm[/url]":1msql2ln]Znači ostaju tramvajske baštice pune kratera zbog kojih čak i autobusi beže u druge trake i usporavaju saobraćaj.
Па не, зашто би? Има неко време већ како су те баштице реконструисане само на деоници где је станица испред Храма и урађена је врхунски, нема кратера. Ако се уради како треба, нема никаквих проблема.
 
Коначно решење за трамвајски и паркинг проблем

Трамваје и паркинг места изнад улице, проблем решен
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440629#p440629:6xo26alm je napisao(la):
Bender Rodriguez » 17 Mar 2017, 14:33[/url]":6xo26alm]Opet isto. Sad ispade da je svako ko nije za širenje tramvaja po starom delu grada neki uobraženi automobilista koji misli samo na sebe.

Šta je sledeće? Ko god nije za širenje tramvaja po tesnim ulicama i brdima, on je za divlju gradnju?
Otkud tebi uopšte da sam se ovde obratio tebi?
Konstatacija je bila generalna.
 
Obrni okreni. gradski naftni lobi odumire gazi ga vreme...
porred limenka i trola dosli su i elekto busevi elekt. kola

Vrlo je blizu i dan kada ce sva taksi vozila morati biti elektricna

Buducnost Slavije je sve cistija gotovo da ce biti bez garezi i auspuha..
 
Али то неће смањити број возила, већ ће се само погон мењати у правцу еколошки чистијих возила.
 
To je nesto sto bismo trebali da forsiramo, kao neko ko je u vecitoj tranziciji, imamo sansu da preskocimo par koraka.
 
Да, али није битно. Кораке прескачу неки други:

Кинески Џили производи 20.000 електричних такси возила
ЛОНДОН, 22. марта (Танјуг) - Кинеска аутомобилска компанија Џили, власник Лондон таксија (ЛТЦ), отворила је данас фабрику у Уједињеном Краљевству која ће производити само електричне верзије популарног црног "лондонског таксија".

"Постројење у Ковентрију, у централној Енглеској, има капацитет да годишње произведе више од 20.000 возила, најбољих комерцијалних возила на свету са ултра ниском емисијом штетних гасова", наводи се у саопштењу ЛТЦ-а, а преноси агенција Франс прес.

Кинески Џили је пре четири године купио ЛТЦ који се тада налазио у озбиљним финансијским проблемима, а у власништву Џилија је и Волво, чије ће технологије и компоненте, како је саопштено, искористити у новим такси возилима.

"Данашњи дан је поновно рођење компаније Лондон такси", изјавио је генерални директор те компаније Крис Габеј, додајући да ће бити отворено 1.000 нових радних места.

Поред улагања ЛТЦ-а у износу од 300 милиона фунти (346 милиона евра), постројења је изграђено и уз подршку британске владе у висини од 16,1 милииона фунти.
 
....Кинески Џили је пре четири године купио ЛТЦ који се тада налазио у озбиљним финансијским проблемима...
Koj je promašaj sa Fijatom, i bačenim subencijama ... :(

Onda ce samo na skuplji nacin Slavija posati čistija bez gareži :)
 
Jel ima neka fotka? Ko peva ispod šatora?

Послато са LG-D802 уз помоћ Тапатока
 
Prolazio sam danas, cevi su montirane, prskalice takođe, barem mi se tako čini.

Mislim da su u pitanju dani, kada možemo očekivati prve probe, naravno pod uslovom da
je rasveta već odrađena, u šta nisam siguran.
 
Evo i današnjih kakvih takvih fotki.


media-share-0-02-05-b001fe1d130aa7aab0930bf8c5c3.jpg



media-share-0-02-05-fca8bc3895de05a7ad4a2608eaaf.jpg



media-share-0-02-05-1c65d0d7979bc94b0dcf3607d812.jpg



I na ovoj poslednjoj fotografiji može se videti da su krenuli sa oblaganjem korita bazena.


media-share-0-02-05-27581c15714d595614d66b3ecd79.jpg
 
Obican kruzni bazen sa mlazevima...Moglo je mnogo mastovitije da se odradi. Al dobro, aj da vidimo kako ce izgledati na kraju, :)
 
Vrh