Felix55":qa4xuype je napisao(la):
Imam nedoumicu u vezi sa ovom njihovom idejom - da li tramvaji i trole zaista mogu da se kreću istim delom kolovoza, jedni za drugima? Zar ne bi naponski kablovi za trole pravili problem pantografima tramvaja? Jer, zbog ukrštanja, i jedni i drugi kablovi moraju biti u istom nivou...
Може се то решити, та ситуација је и постојала у Београду раније. Међутим, ово решење није довољно добро да би се спрцале паре у то.
Ако погледаш слику, приметишеш опасно велики број укрштања трамвајског и друмског саобраћаја, а добија се и утисак саобраћајне клаустофобичности, тј. исти број и иста места укрштања као данас, а мања површина за маневрисање у случају непредвиђених хаварија. Јако опасно.
НА предложеном решењу су решили само два проблема.
1. Нови трамваји ће моћи преко Славије;
2. Каналисан саобраћај. Тиме су спречили бахате да секу саобраћај како им падне напамет. АЛи, истовремено се приликом било каквог чукања, или испадања трамваја из система блокира целокупна Славија, без могућности да се проблем обиђе (због силних острва).
zelja87":qa4xuype je napisao(la):
Идејно решење које је непримењиво у пракси и измениће се до непрепознавања није никакво решење.
Идејно решење је измештање трамвајског саобраћаја са кружног тока. Колико год да се измени, идеја остаје. Да ли ће се из Краља Милутина скретати у Бирчанинову, или одмах у Немањину, да ли ће се трамвај само пребацити комплет на западну страну Београдске, да ли ће ићи у Краља Милутина све до Тиршове........то све може да се прилагоди и измени у односу на анализу саобраћајних стручњака, али суштинска идеја уклањања трамваја са самог кружног тока остаје као јединствена и лако препознатљива.
zelja87":qa4xuype je napisao(la):
Ок је што размишљате другачије, потпуно подржавам залагање, и убацивање у јавност нових идеја и стимулисање размишљања на другачији начин, али ово једноставно има превише проблема.
Не бих рекао. Наше решење, кад сабереш и одузмеш има далеко мање проблема него садашње стање, или пак, предложено решење из града. Узми папир и оловку, па по тезама пиши мане и предности оба решења. Изненадићеш се резултатом у нашу корист. Управо због тога смо и урадили пројекат а не зато што нам је "дунуло".
zelja87":qa4xuype je napisao(la):
Какво затварање у краља милутина, ви сте луди! Каква пешачка улица! Станари ће се први побунити!! Да не помињем да то што је пешачка неће умањити вибрације које ће трамвај правити
ДА смо тако гледали, због станара се много тога у било ком граду у свету ништа не би унапредило. Зидар ти је лепо исписао само шачицу примера из нашег града.
Остаје камена чињеница да хиљаде људи у Београду и свету живи у улицама са трамвајским саобраћајем па нормално живе.
Чињеница је да ће овим пројектом много више њуди имати огромну бенефит и уштеде у времену, здрављу и новцу, а цена за то је мало већа бука у
једној улици није уопште ни за расправу.
Овај град је град свих нас, а не само станара Краља Милутина.
zelja87":qa4xuype je napisao(la):
Како човек са славије да оде у земун?? Преко старог савског моста и оног хаоса доле? Или можда преко цвијићеве и 29. новембра??
А како је до сада?